En oo työterveyshuollossa kun oon kuntouttavassa,tk:sta en tiiä onko mahdollista saadaValita työterveyshuollossa tai tavallisessa ja vaadi vastamelukuulokkeita.
En oo työterveyshuollossa kun oon kuntouttavassa,tk:sta en tiiä onko mahdollista saadaValita työterveyshuollossa tai tavallisessa ja vaadi vastamelukuulokkeita.
Juu, en mä pyydä muuta kuin lohia, joittenka silmät painaa kilon. Mut jos sattuis vahingossa särki, en mä sitäkään suomustaisimae on poikkeus, se pitää kaltata
lohikalat voi laittaa suomuineen
En oo työterveyshuollossa kun oon kuntouttavassa,tk:sta en tiiä onko mahdollista saada
ei tosiaan sitäkään tartte suomustaa, ei myöskään afffenta tai kuhaaJuu, en mä pyydä muuta kuin lohia, joittenka silmät painaa kilon. Mut jos sattuis vahingossa särki, en mä sitäkään suomustaisi
Juu,tottaKannattaa ainakin kokeilla! Pyytämättä ei heru yhtikäs mitään.
Hur så?Nyt kuule ukko leikit tulella!
Kyseenalaistan ihan justiinsa kohta sun suomalaisiuden!!!!!!11
Niinku mateen pinnalla on semnen nahka ja sen nahan pinnalla limakerros. Joko se limamönjä pitää raapia/hinkata veks tai vaihtiehtoisesti nylkeä nahka kokonaan.
Ei madetta kannata nylkeä ennen savustusta, kuten ei muitakaan kaloja. Tai suomustaa. Jos se pinta häiritsee, voi kalan pyyhkiä etikalla. Savustettu made on kauniin valkoista ja erittäin maukasta.Niijoo. Tunnustan, etten aina edes suomusta kaloja, jos ne menee savustuspönttöön.
Aha, joo, jotenkin arvelinkin että oot Palle Runqvist från Sverige. *mongertaa riikin ruottin aksentilla*Hur så?
Aha, joo, jotenkin arvelinkin että oot Palle Runqvist från Sverige. *mongertaa riikin ruottin aksentilla*
Kukaan suomalainen ei todellakaan hehkuta mitään svedukoukkuetta, eikä varsinkaan irvaile tuolla tavalla Suomen häviöllä!
Lispetille on iskenyt paha sinikelta-allergia. Se on kummallista, kun ajattelee miten hän poseerasi siellä Echon mökillä (ohessa kuva, jonka @Kokardi65 ikuisti). Minä katuisin enemmän noita huulitäytteitä ja kehnosti tehtyä blondausta....Mistä te kinaatte? Jostain pöhköstä kiekkopelistä?
Moikut vaan, täällä yks kiukkupussi....
mur mur möks
Pus ja haliMoikut vaan, täällä yks kiukkupussi....
mur mur möks
no mistä nyt oot vetässy herneet nekkuun?Moikut vaan, täällä yks kiukkupussi....
mur mur möks
HalausMoikut vaan, täällä yks kiukkupussi....
mur mur möks
Aamulla herätessä oli jo vähän semmonen olo, että tästä päivästä ei välttis tulee mitään ruusuilla tanssimista...en tiiä, on vaan ärrimörriolono mistä nyt oot vetässy herneet nekkuun?
käy ulkona tekemässä lumienkeleitä, se piristääAamulla herätessä oli jo vähän semmonen olo, että tästä päivästä ei välttis tulee mitään ruusuilla tanssimista...en tiiä, on vaan ärrimörriolo
Muuten hyvä idea, mutta täällä on kipattu kaikki katujen likalumet tonne hankiin...enkä viittis aiheuttaa nitroille tarvetta = naapureissa asustaa paljon sydänvaivasia mummoja....käy ulkona tekemässä lumienkeleitä, se piristää
tekosyitä ja selityksiä, käy vaikka hautuumaallaMuuten hyvä idea, mutta täällä on kipattu kaikki katujen likalumet tonne hankiin...enkä viittis aiheuttaa nitroille tarvetta = naapureissa asustaa paljon sydänvaivasia mummoja....
Ai tekemässä lumienkeleitä?tekosyitä ja selityksiä, käy vaikka hautuumaalla
sauna on aina varma valintaAi tekemässä lumienkeleitä?
Siellä tulee surulliseks...kylä tää tästä lähtee, laitan taas vaikka saunan päälle ja hikoilen aikani...
Ei mun huulissa ole täytettä, me kokeiltiin Ellun kanssa sellaista huuli sucktionia! Toimii!Lispetille on iskenyt paha sinikelta-allergia. Se on kummallista, kun ajattelee miten hän poseerasi siellä Echon mökillä (ohessa kuva, jonka @Kokardi65 ikuisti). Minä katuisin enemmän noita huulitäytteitä ja kehnosti tehtyä blondausta....
Lisbeth betydelse - Svenska namn
Betydelse av Lisbeth. Namnbetydelse : Namnet är en variant av Elisabeth. Betydelse i sin ursprungs form: Guds boning,svenskanamn.se