Tää sun
@Piipuni teksti oli ihan niin kuin mun elämästä ja tästä kierrosta. Käytin tässä kierrossa ensimmäistä kertaa Clearbluen ovulaatiotestiä ja hymynaaman tullessa olin niin innoissani ja pahoitin mieleni, kun mies ei osoittanut samanlaista innostusta aiheesta. No siitähän saatiin helvetillinen riita aikaiseksi, olin jotenkin todella herkillä, eikä mies ymmärrä vauhkoamistani. Eipä siis mennyt tallettelut ihan nappiin.
Pari päivää hymynaamasta ja sitä limaa tuli järjetön määrä, mitä ei ole koskaan aiemmin tullut. Oon myös elänyt terveellisemmin tämän alkuvuoden ja painoa tiputtanut 5kg. Ehkäpä tuo oma hormonitoiminta vasta heräilee, nyt on melkein puoli vuotta hormonikierukan poistosta. Tuon liman lisäksi uusina tuntemuksina on ollut alaselkä- ja alavatsakivut viikon ajan ennen ovulaatiota sekä mielialojen äkilliset muutokset.
Uskaltauduin nyt viikonloppuna laittamaan tk:seen viestiä, jos suostuisivat verikokeita ottamaan ja tsekkaamaan, onko arvot kunnossa raskautumista ajatellen. Eiköhän sieltä joku vastaus tule alkuviikosta.