Toiveissa vauva 2021

Oliko sinulla että juuri olet lopettanut ehkäisyn käytön? Minulla meni hiukan aikaa ennenkuin kuukautiset alkoivat ja säännöllistyivät kierukan poisoton kanssa. Siis kierukan kanssa minulla ei ollut kuukautisia ollenkaan,kun se otettiin pois niin tuli muutaman päivän vuoto ja sitten meni 2kk ennenkuin tuli kuukautiset. Siitä lähtien olleet säännöllisesti. Eli voihan se olla,että kroppa sinulla tottumassa elämään ilman ehkäisyä
Joo, lopetin pillerit tammikuun alussa ja menkat alkoi seuraavana päivänä, mut niin niiden pitikin alkaa, eli eivät hormonit viel ehtineen reagoimaan lopetukseen. Gynen mukaan mulla tosi hyvät mahkut raskautua pian niin tietysti sitä toivoo että tärppi jo kävisi eikä menkkoja enää tulisi
 
Hassua että terolutit on käskenyt aloittamaan vaikkei vielä kierto ehkäisyn jälkeen kunnolla köynnistynyt. Sekaisinhan se voi mennä entistä enemmän.
Toivottavasti pian alkais kunnolla.
Ilmeisesti taustalla oli se että gyne arvioi ultran mukaan että kuukautiset ovat juuri tulossa ja siksi antoi terot tukemaan niiden tuloa? :D en tiedä enää itsekään. Ja muistan kuinka puhui että voin syödä sitten taas kp15 teroja jos siltä näyttää
 
Ilmeisesti taustalla oli se että gyne arvioi ultran mukaan että kuukautiset ovat juuri tulossa ja siksi antoi terot tukemaan niiden tuloa? en tiedä enää itsekään. Ja muistan kuinka puhui että voin syödä sitten taas kp15 teroja jos siltä näyttää
Minä en noista lääkkeistä tiedä mutta oliko sinulla siis taustalla jotain muuta syytä miksi olisi lääkitys aloitettu? Itse tosiaan en tiedä kun en ole käyttänyt mutta jännä ettei antanut kuukautiskierron edes alkaa ennenkuin määräsi lääkkeitä.mutta toivottavasti nyt saat selvyyttä asiaan ja joko kuukautiset tai raskaus alkamassa! Mikäs KP sinulla nyt on?
 
Minä en noista lääkkeistä tiedä mutta oliko sinulla siis taustalla jotain muuta syytä miksi olisi lääkitys aloitettu? Itse tosiaan en tiedä kun en ole käyttänyt mutta jännä ettei antanut kuukautiskierron edes alkaa ennenkuin määräsi lääkkeitä.mutta toivottavasti nyt saat selvyyttä asiaan ja joko kuukautiset tai raskaus alkamassa! Mikäs KP sinulla nyt on?
Itseasiassa postissa tuli juuri äsken lääkärin sanelu paperiversiona käynnistäni! Soittelin Pihlajalinnaan muutaman kerran kun ei sinne ole tullut käynnistäni mitään merkintää ja johtuu Oma kanta - palvelun häiriöstä. Tuossa lukee että Laukaistaan kierto käyntiin 10 vrk terolut kuurilla ja sen jälkeen saa tulla raskaaksi.

Kp on nyt 41. Mutta gyne sanoi etteivät ne ole "oikeat" kuukautiset vaan pelkkä tyhjennysvuoto mikä tuli kun söin pillereitä :D mulla on tullut kuukautiset pillereiden kanssa about 45pv välein ja tänään ilmaantunut menkkakipuja. Eli ehkäpä ne sitten alkavat pian. Voi taivas mä olen pihalla :D
 
V A U V A 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi PUNAISELLA Ilmoitathan
PUNAISELLA päivityksesi, jotka haluat listaan.
Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa : )

★★★★★★★★★★★★★★★★★

15.2.2021 Maanantai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★


Zanma,ya 10/16, 1.lapsi
Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
Sabs, ya 9/18, 1.lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
+ haaveistatotta, ya 11/18, 3 lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
+ Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
+ Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Deneb, ya 10/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
+ Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
+ Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
+ Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
+ Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
Spekulaattori82, ya 4/20, 3. lapsi
Petronella09, ya 4/20, 5.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Paatuska, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
+ -Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
+ Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+ Rougemoux ya 5/20 2.lapsi
+ Rust ya 5/20, 2.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
+ Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
+Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
+kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
Toive23, ya 6/20
innap, ya 7/20, 2.lapsi
+ Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
+ AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
+ Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Coguine, ya 7/20, 2. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
+ nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
+ Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Soffia29 ya 8/20, 1. lapsi
+ 5xäiti, ya 08/20, 6. lapsi
+ Inkivilla, ya 09/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
+Liljannuppu, ya 9/20, 2. lapsi
Suhveli, ya 9/20, 4. lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
+Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
+ Lillium, 9/20, 3. lapsi
+ Elviira32 ya 9/20, 3. Lapsi
+ Nuorena äidiksi, ya 10/20, 1.lapsi
Henkkuliini, ya 10/20, 2.lapsi
Lilaaa, ya 10/20, 2.lapsi
Chili,ya 10/20, 3.lapsi
+ Talvilintu, ya 10/20, 2. lapsi
+ Mansikka_maanantai, ya 10/20, 1. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
+ Kimallus, ya 10/20
Toivojatintti, ya 10/20, 2. lapsi
+ Loree, ya 11/20, 1.lapsi
+ Satsuma_, ya 11/20. 2 lapsi
Rosmarin, ya 11/20
Daisy01, ya 11/20
Lavender_,ya 12/20
Nuunuu-84, ya 12/20
+ Huuma 40+,ya 12/20
Samppa40,ya 12/20, 3.lapsi (miehen 1. lapsi )
Scarletta, ya 12/20, 1.lapsi
Sdff, ya 1/21, 2.lapsi
+ Liilja, ya 1/21, 3.lapsi
Jennie, ya 2/21, 1.lapsi
Neitperhoinen, ya 2/21, 5.lapsi
Äitionnellinen ,ya 2/21? 3. lapsi
Hulda_84 ,ya 2/21? 3. lapsi
Marsku88 ,ya 2/21, 3. lapsi
Alocasia,ya 2/21, 2. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ Kiertopäivä ★

Wanti...........................kp 43/35-48
Toivojatintti.............kp 42/31
Toive23.....................kp 36/27
Neitperhoinen............kp 33/30-31
Iinanen.............................kp 26/23-24
Mamtobe......................kp 26/28
Chili_............................. kp 23/28-29
Jennie..........................kp 24/?
Kirjoh89....................kp 20/28
Daisy01.....................kp 19/34
Iinesankka.............kp 17/28-31
Sinisilmät...............kp 16/30
Scarletta..................kp 16/27
Krippis......................kp 12/22-24
Lavender_............kp 11/25
Spekulaattori82.........kp 11/28-36
Nuunuu-84...........kp 10 /30
Suhveli......................kp 9/27
Hulda_84..................kp 9/26-30
Petronella09...............kp 5/25
SandraB....................kp 4/26
Marsku88.....................kp 4/?
Persikka123...................kp 4/33
Alocasia...........................kp 3/?











★★★★★★★★★★★★★★★★★

Toive23...........................dpo 23
Wanti.............................dpo 22
Mamtobe....................dpo 14
Iinanen.........................dpo 13
Chili.................................dpo 10
Äitionnellinen........dpo 9
KirJoh89................... dpo 6
Jennie..........................dpo 2
Krippis.........................dpo 1



★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Päivittelin tuon listan. Toivottavasti ei tullut virheitä ja kaikki uudet lisäykset tuli huomioitua. Oli jäänyt eilen lista kokonaan päivittämättä. Huomasin, että @petronella09 oli viime aikoina listaa päivitellyt ja hän jättäytyi nyt ainakin hetkeksi keskustelusta pois. Päivitelkää ihmeessä muutkin listaa. Minä en sitä välttämättä joka päivä ehdi tai muista päivitellä.
 
Kiitos kaikille tsemppiviesteistä! En kaikkiin viitsi vastata, mutta koitin tykätä kaikista. Ja kaikki ainakin luin!

Mulla tosiaan pe alettiin tyhjentämään cytoteceilla, mutta pahoin pelkään ettei ole tyhjentynyt. Vuoto on ollut niukempaa kuin kuukautiset, eikä juuri kipujakaan. Meen huomenna taas kerran ultraan, katsotaan mikä tilanne.

Jos täällä on jollain kokemusta lääkkeellisestä tyhjennyksestä, ja erityisesti niukasta vuodosta, niin onko silti tyhjennys onnistunut?

Lisäksi oon tänään ollut yhteydessä potilasasiamieheen joka oli hänkin puhelimessa melko järkyttynyt tilanteesta. Tehdään ilmoitus, kunhan tilanne on ohi, eli kaikki mahdolliset ansionmenetykset ja seuraukset on tiedossa.
 
@huumis mulla syyskuussa tuli lääkkeiden ottamisen päivällä isompia hyytymiä, mutta muuten oli tosi vähäistä vuoto. Mutta sitä kesti sitten on-off kolme viikkoa ja välillä tosiaan ei yhtään vuotoa kunnes taas alkoi. Tosin oli mennyt myös kesken jo arviolta 5+6. Yksilöllistä varmasti, mutta herkästi yhteys hoitopaikkaan jos vähänkään epäilyttää.
 
Kiitos kaikille tsemppiviesteistä! En kaikkiin viitsi vastata, mutta koitin tykätä kaikista. Ja kaikki ainakin luin!

Mulla tosiaan pe alettiin tyhjentämään cytoteceilla, mutta pahoin pelkään ettei ole tyhjentynyt. Vuoto on ollut niukempaa kuin kuukautiset, eikä juuri kipujakaan. Meen huomenna taas kerran ultraan, katsotaan mikä tilanne.

Jos täällä on jollain kokemusta lääkkeellisestä tyhjennyksestä, ja erityisesti niukasta vuodosta, niin onko silti tyhjennys onnistunut?

Lisäksi oon tänään ollut yhteydessä potilasasiamieheen joka oli hänkin puhelimessa melko järkyttynyt tilanteesta. Tehdään ilmoitus, kunhan tilanne on ohi, eli kaikki mahdolliset ansionmenetykset ja seuraukset on tiedossa.
En ole ollut täällä hetkeen kiireiden takia, mutta luin kun kerroit, mitä sinulle tapahtui @huumis. Olen järkyttynyt ja pahoillani. Tsemppiä toipumiseen, kannataa kysyä rohkeasti keskusteluapua, jos koet, että siitä olis apua:)
 
Ääk, täällä tapahtuu ihmeellisiä.. Mulla oli menkat ja heti sen jälkeen alkoi oviskivut (tosi erillaiset kuin kuukautiskivut), no kp 8 tein huvikseni ovistestin ja siellä oli LH-huippu ja ovis oli jo kp9. No ihan innoissaan petihommia sitten. Eilen kp 10 alkoi vuotaa ja illasta alkaen ihan kunnolla, kirkkaan punaista verta ja kipuja. Mies on vähän huolissaan ja sanoi, että pitäisi soittaa lääkäriin. En oikein tiedä viittinkö, jos ajattelee, että ihan turhasta soittelen...Ei mulla ole mitenkään huolo olo tai mitään. Kävin juuri viime kierrossa papa-kokeessa ja lääkäri teki sisätutkimuksen ja sanoi, että kaikki näyttää normaalilta.

Onko jollain sattunut näin? Mulla siis ei ole ollut hormanaalista ehkäisyä vuosiin ja yleensä säännölliset menkat. En ole tehnyt ollenkaan raskaustestejä, mutta heti tuli sellainen ihme ajatus, että jokin yritti kiinnittyä, mutta ei onnistunut..Ehkä vain kuvittelen.
 
Onpa erikoinen tilanne @Lavender_ :unsure:

Voisiko olla ovis yhdistettynä melko "tuoreeseen" limakalvoon, joka aiheuttaa? Joillain kaiketi tulee oviksen aikaan tiputtelua yleensäkin, niin jos sinulla aiheutuisi aikaisesta oviksesta.

Sinuna minäkin epäilisin kyllä jotain yrittäneen tapahtua. Meillä oli toisen lapsen jälkeen lähemmäs 5 vuotta luonnon ehkäisymenetelmät käytössä (eli vain luomukiertoja) eikä mitään epäselvyyksiä kierroissa. Tässä vajaan vuoden yrityksen aikana on koettu jo ainakin useita päiviä myöhästyneet kuukautiset ja tiputtelua keskellä kiertoa, eikä ainuttakaan plussaa ole testeissä silti näkynyt. Vähän liian hyviä yhteensattumia ollakseen vaan "normaalia" kierron sekoilua.

Toivottavasti selviää pian (mielellään toki plussatestillä :) ), tai että ainakin tilanne normalisoituu.
 
  • Tykkää
Reactions: Lavender_
Ylläripylläri paluu tänne, viimeinen ovistesti antoi nyt illasta plussan. Maanantaina. Voi jumalauta. En aio ajaa jalkakarvoja saati edes yrittää mitään romantiikkaa vääntää. Jos nyt jonkun pikahoidon saan aikaseksi ni oon tosi tyytyväinen
Haha :D Näin ne kierrot pitävät meitä jännityksessä.

Kenties otetaan läpsystä vaihto tauolle. Minä huomasin tänään sangen lupaavia limailuja, jotka voi enteillä jotain parin kolmen päivän päähän, tai sitten ei. Mies sen sijaan tekee ainakin alkuviikon nyt töitä sellaisella tahdilla, että lähentelyt ja ehdottelut eivät saa hyvää vastaanottoa... pohdiskelin jos tänään napsisi Buranan (näistä gyne varoitti oviksen tienoilla) ja huomenna kiskaisisi kännit, niin ehkä ne munasolu peruuttaisi takaisin poteroon viikonloppuun asti. :unsure:

No ei, vaan ei kai tässä auta kuin toivoa parasta. :)
 
@Spekulaattori82 joo ei tässä ainakaan tylsäksi käy kroppansa kanssa kun aina saa arpoa että mitäs hittoa nyt sit tapahtuu. Tsemppiä sinne talletuksiin!

Pikaset "olen niin väsynyt että voin nukahtaa kesken aktin" touhut suoritettu. Miestä onneksi jaksaa edelleen lähinnä huvittaa koko homma, eikä kieltäydy edes maailman epäseksikkäimmistä "Nyt voisit tuuppasta"- heitoista :D
 
Onpa erikoinen tilanne @Lavender_

Voisiko olla ovis yhdistettynä melko "tuoreeseen" limakalvoon, joka aiheuttaa? Joillain kaiketi tulee oviksen aikaan tiputtelua yleensäkin, niin jos sinulla aiheutuisi aikaisesta oviksesta.

Sinuna minäkin epäilisin kyllä jotain yrittäneen tapahtua. Meillä oli toisen lapsen jälkeen lähemmäs 5 vuotta luonnon ehkäisymenetelmät käytössä (eli vain luomukiertoja) eikä mitään epäselvyyksiä kierroissa. Tässä vajaan vuoden yrityksen aikana on koettu jo ainakin useita päiviä myöhästyneet kuukautiset ja tiputtelua keskellä kiertoa, eikä ainuttakaan plussaa ole testeissä silti näkynyt. Vähän liian hyviä yhteensattumia ollakseen vaan "normaalia" kierron sekoilua.

Toivottavasti selviää pian (mielellään toki plussatestillä ), tai että ainakin tilanne normalisoituu.
Kiitokset sun viestistä @Spekulaattori82 , arvostan!

Ekaksi ajattelin, että vielä tulee jotain menkkojen jämiä, mutta kyllä tämä on ihan kunnon vuotoa. Mielenkiintoista, että säkin sanot sulla olleen tiputtelua ja myöhästyneitä kuukautisia yrityksen aikaan, vaikka aikaisemmin ei ollut...on tämä mysteeristä.

Odottelen tässä vielä mitä tapahtuu, jos ei vuoto lakkaa ollenkaan, niin pitää soittaa lääkäriin. Kun mulla alkoi jäätävä vuoto, niin siihen loppui yritys petipuuhien saralla, mies kysyi ystävällisesti, että pitäisikö varmuuden vuoksi hommailla, vastaus oli että ei kyllä todellakaan, en halua verilammikkoa... :ROFLMAO: :ROFLMAO: Eli tämä kierto taisi jäädä tähän, mutta ensi kierrossa sitten taas!! Olo onneksi ihan ok ja levollinen nyt, tästä jatketaan yristystä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Spekulaattori82
Haha :D Näin ne kierrot pitävät meitä jännityksessä.

Kenties otetaan läpsystä vaihto tauolle. Minä huomasin tänään sangen lupaavia limailuja, jotka voi enteillä jotain parin kolmen päivän päähän, tai sitten ei. Mies sen sijaan tekee ainakin alkuviikon nyt töitä sellaisella tahdilla, että lähentelyt ja ehdottelut eivät saa hyvää vastaanottoa... pohdiskelin jos tänään napsisi Buranan (näistä gyne varoitti oviksen tienoilla) ja huomenna kiskaisisi kännit, niin ehkä ne munasolu peruuttaisi takaisin poteroon viikonloppuun asti. :unsure:

No ei, vaan ei kai tässä auta kuin toivoa parasta. :)
hahahah sun kirjoitus oli hauska, vaikka ymmärrän, että tilanne ärsyttää!! Välillä auttaa kun ottaa nämä vähän huumorilla, on tämä sellaista vuoristorataa.
Tsemppiä ovulaatioon ja ehdotteluihin. (y):LOL: Toivotaan parasta!

Itse olen lomalla, joten repäisin ja otin tässä lasin viiniä (ei ole tehnyt mieli viikkoihin), jos lopettaisi tämän ihme vuodon keskellä kiertoa:LOL:
 
saaras88
En vieläkään uskalla rekisteröityä, mutta täällä taas. Odotellaan ovulaatioplussaa, jotta päästäisiin tekemään toinen inseminaatio, ensinmäinen ei tuonut tulosta. Tässä kierrossa oli käytössä letrot, ja inssin jälkeen keltarauhaskuuri. Saa nähdä miten käy. Täällä on ollut ihanan paljon plussia, saa nähdä olisiko meidän vuoro
 
@Lavender_
Jos oon oikein ymmärtänyt niin dpo1 ei vielä voi kiinnittyä. Tai siis, ajallisesti tossa vaiheessa tapahtuu vasta hedelmöittyminen, ja kiinnittyminen on aikaisimmillaankin vasta monta päivää tämän jälkeen. Ottaisin yhteyttä gyneen jos toistuu. Ovulaation jälkeen keltarauhashormoni tulisi lisääntyä eli voisinko sen puutteeseen liittyä. Oliko sulla myös viime kierrossa lyhyt luteaali jos oikein muistan? :) Eli oisko sulla alkanut jo uusi kierto, jos nyt siis useamman päivän vuotaa. Tsemppiä, kehon toiminta on joskus mysteeri!
 
  • Tykkää
Reactions: Lavender_
Pikaset "olen niin väsynyt että voin nukahtaa kesken aktin" touhut suoritettu. Miestä onneksi jaksaa edelleen lähinnä huvittaa koko homma, eikä kieltäydy edes maailman epäseksikkäimmistä "Nyt voisit tuuppasta"- heitoista
Mä oon kans kiitollinen että mies lähtee tollaisiin heittoihin mukaan eikä tarvitse ns. varoa tai itse esittää jotenkin halukkaampaa että mieskin syttyy mukaan. Oon ihan suoraan sanonut pari kertaa että ei kyllä nyt huvita mutta seksipäivä kalenterissa joten housut pois :D
 
@Lavender_
Jos oon oikein ymmärtänyt niin dpo1 ei vielä voi kiinnittyä. Tai siis, ajallisesti tossa vaiheessa tapahtuu vasta hedelmöittyminen, ja kiinnittyminen on aikaisimmillaankin vasta monta päivää tämän jälkeen. Ottaisin yhteyttä gyneen jos toistuu. Ovulaation jälkeen keltarauhashormoni tulisi lisääntyä eli voisinko sen puutteeseen liittyä. Oliko sulla myös viime kierrossa lyhyt luteaali jos oikein muistan? Eli oisko sulla alkanut jo uusi kierto, jos nyt siis useamman päivän vuotaa. Tsemppiä, kehon toiminta on joskus mysteeri!
Kiitos @daisy01 :giggle:
Olet oikeassa ettei kiinnittymistä taida tapahtua kuin vasta noin viikko ovulaatiosta tai jotain sinne päin. Ajattelin lähinnä, että olisi ollut jotain ihme kiinnittymistä edellisessä kierrossa..mutta mysteeri, Mitä tapahtui!
Hyvä pointti, että ehkä tämä on uusi kierto! Jotenkin ajattelin että joudun lusimaan luteaalin ilman mitään mahkuja tälläisen menkkamaisen välivuodon jälkeen, mutta jos on uusi kierto niin pääsen bongailemaan ovulaatiota “menkkojen” jälkeen..

Ensiviikolla aika lääkärillä, joka on erikoistunut hormoonitasapainoon ja hedelmällisyyteen + labrat, joten sitä odotellessa, kiinnostaa kyllä toi keltarauhashormooni ja muut arvot!
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Kai minut voisi pikkuhiljaa siirtää plussanneisiin, vaikka pelottaa :D

Gyne soitteli eilen ja kyselin lugeista. Hän sanoi, että näyttöä ei ole että olisi haittaa lopettaa niiden käyttö 12pv jälkeen muuta kuin PAS:ssa. Kuitenkin hän sanoi, että haittaa vaikka käyttäisi varhaisultraan asti. Oman mielenrauhani vuoksi päädyin siihen, että käytän niitä varhaisultraan saakka, joka on 3vko kuluttua. Gyne suositteli kaikille varhaisultraa, joilla raskauden alkuunsaamiseen on käytetty hormonaalisia lääkkeitä. Varasin siis ajan, vaikka kallista lystiähän se on..

Käyn täällä välillä lukemassa myös teidän muiden kuulumisia ja toivon, ettei minun tarvitse palata lähiaikoina pettyneenä takaisin. Toivon paljon tsemppiä ja plussia kaikille!

Tänään digissä "Raskaana 2-3 viikkoa". Tässä eiliset liuskatestit.
 
@huumis Iso halaus teille, tapahtunut on niin järkyttävä ettei löydy sanoja :’(

Ja tuosta tyhjennyksestä, niin mulla kävi juuri niin, että menin takaisin polille kun olin ihan varma ettei ole tullut mitään ulos mutta kohtu olikin ihan tyhjä. Mulla siis keskenmeno rv11, sikiö vastasi 9+0 viikkoja. Vuoto oli koko ajan niukempaa kuin mulla on menkkojen runsaimpina vuotopäivinä, kohtu kyllä supisteli tosi kipeästi ja jotenkin ihmeellisesti (ja onneksi) sikiö ja muu raskausmateriaali meni mun huomaamatta pöntöstä alas. Ennen tyhjennystä hirveästi pelottelivat polilla, että vuoto voi sitten olla ihan hirveän runsasta, niin odotin hirveää verilöylyä.. Yksi tuulimunaraskaus myös ollut, ja siinäkin huomasin ihan selkeästi kun se raskausmateriaali tuli ulos. Toivotaan, että sinulla on tyhjennys onnistunut niin pääset toipumaan<3
 
  • Tykkää
Reactions: huumis
mut saa ottaa pois piinalistalta, R-testi neg. nyt odotellaan vaan että lugesteronin vaikutus lakkaa ja pääsen labraan ja saadaan lähete terveystalolle..

Onko kellään kokemusta miten hoitojen alotus terveystalolla lähtee liikenteeseen..?
 
  • Surullinen
Reactions: minttuni

Yhteistyössä