Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

vierailija
https://aijaa.com/7EVe4S
Ovis ollut 30.1. Menkat pitäisi vasta 15.1 alkaa. Mutta blue testi näyttää tältä jo?! To tein perus rt testin joka näytti suht vahvaa viivaa jo!.
Eikös tos blue pitäis lukee 1-2. Pohdin vain että eikös jos kaksosia odottaa niin näy tosi varhaisessa vaiheessa +
Eikös tuo oo ihan oikein jos oviksesta on tänään tasan kaksi viikkoa. Hcg nousee muutenkin tosi yksilöllisesti.

• Tykkää
Reactions: Mmaria89
https://aijaa.com/7EVe4S
Ovis ollut 30.1. Menkat pitäisi vasta 15.1 alkaa. Mutta blue testi näyttää tältä jo?! To tein perus rt testin joka näytti suht vahvaa viivaa jo!.
Eikös tos blue pitäis lukee 1-2. Pohdin vain että eikös jos kaksosia odottaa niin näy tosi varhaisessa vaiheessa +
Raskaustestistä ei voi selvittää odottaako useampaa kuin yhtä lasta. Jokaisella hormoni nousee yksilöllisesti. Mukavaa odotusaikaa

• Tykkää
Reactions: Mmaria89
vierailija
Minä taas oon neljä kertaa testannut digillä kaksi viikkoa oviksesta ja joka kerta saanut 2-3. Tuplia en oo odottanut kertaakaan. Yhdellä vauvoista oli kromosomipoikkeama ja silloin hcg oli hieman korkeempi kun sillä mitatulla viikolla olisi kuulunut olla mut ei sekään testeissä erottunut muista millään tavalla.

Minä taas oon neljä kertaa testannut digillä kaksi viikkoa oviksesta ja joka kerta saanut 2-3. Tuplia en oo odottanut kertaakaan. Yhdellä vauvoista oli kromosomipoikkeama ja silloin hcg oli hieman korkeempi kun sillä mitatulla viikolla olisi kuulunut olla mut ei sekään testeissä erottunut muista millään tavalla.
Joo luinkin hetki sitten että jos on kromosoni poikkeama saattaa olla korkeampi. Mutta oliko lapsella siis loppupeleissä mitään poikkeevuuksia ?

vierailija
Joo luinkin hetki sitten että jos on kromosoni poikkeama saattaa olla korkeampi. Mutta oliko lapsella siis loppupeleissä mitään poikkeevuuksia ?
Joo oli, trisomia 21 eli downin syndrooma. Mutta raskaustestien viivat oli tosiaan ihan samanlaisia vahvuudeltaan kun muissakin raskauksissa joista syntyi terveet vauvat.
Todennäköisin syy sinulla aikaiseen plussaamiseen on kuitenkin se että hcg vaan nousee nopeasti ja kaikki on hyvin :)

Täällä odotan seitsemättä päivää vuotoa terolutien jälkeen, joilla koitettu käynnistää ensimmäisiä kuukautisia minipillereiden jälkeen. Ylempi ovistesti tänään tehty, alempi toissapäivänä tai sitä edellisenä tehty. Mitäs tämmönen meinaa -. -

Yhteistyössä