Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Viimeksi tänään yritin ja ei onnistunut. Prisman työntekijällä oli hyvä oikea koukku...
Entäs omaas`?
Mä jotenkin veikkaan, että mua vedätetään juurikin sen vuoksi kun esim. olen kävellyt julkisella paikalla housut päässä jälkikasvuni seurassa.
Mä nolasin nuorimmaisen kerran sittarissa ja aloin laulamaan ääneen..
Halusin mennä katteleen kenkiä, mutta poika ei halunnunna.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Toisin, kuin yleisesti annetaan ymmörtää, tissit ei kasva solisluiden kohdalla, ja mitä isommat ne on, sitä enemmän ne laskeutuu. Eli nännit pitää myös korjata siihen tissien päälle, jos meinaat pystyä tähän haasteeseen.
Kokeile mennä seisoon päälles ja sitte kato yletytkö?
Mutta jos sattuu roikkumaan jaloistaan kattoon kiinnitettynä tai seisoo käsillään, tulevat ne hieman suuremmat tissit ihan silmille tai siis kielen kärkeen. Netistä löytyy kuvia aiheesta, mutta ikävä kyllä (modeilkimys) joudun laittamaan esimerkin, jossa paita estää nuolemissuorituksen.

• Tykkää
Reactions: Kokardi65
Deleted member 149094
Mutta jos sattuu roikkumaan jaloistaan kattoon kiinnitettynä tai seisoo käsillään, tulevat ne hieman suuremmat tissit ihan silmille tai siis kielen kärkeen. Netistä löytyy kuvia aiheesta, mutta ikävä kyllä (modeilkimys) joudun laittamaan esimerkin, jossa paita estää nuolemissuorituksen.
Toki ne sinne humahtaa, muttei ne silti siellä kasva. :geek:
Nyt huolettaa, että kaiken tuon edellisen vaivan jälkeen alamme kokeilla tätä vinkkiä ja saamme oikeesti pahemmanlaatuisen niskajumin. :oops:

tuo voisi onnistuakin ilman paitaa vaatisi kuitenkin tosi hyvää tasapainoa.Toisaalta joku mies saattaisi mielellään tarjoutua avuksi tuossa tilanteessa :whistle:

Deleted member 149094
Mulle iski palstaranne. Sormen paksuuden verran ranneluusta ylös ja ihan keskellä. Sellainen aavistuksen verran pehmeempi kohta. Näpyttely sattuu pistävänä kipuna. Joudun ehkä ottaan sairaslomaa.

• Vau!
Reactions: Lispetti
Mulle iski palstaranne. Sormen paksuuden verran ranneluusta ylös ja ihan keskellä. Sellainen aavistuksen verran pehmeempi kohta. Näpyttely sattuu pistävänä kipuna. Joudun ehkä ottaan sairaslomaa.
rasittunut selvästi liiallisesta "jutustelusta". Paljonkos niitä viestejä onkaan jo kertynyt hmmm...:sneaky:
Sinun pitää hillitä itsesi ja jättää se sormenpään edestakainen liike tekemättä, vaikka palstajutut nostaisivatkin tunnelmaa...

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä