Mulani lähestyy tuntematonta miestä kielikosiskellen ravintelin ikkunassa.
Missä kohtaa miehet on saanut luvan läpsiä pepulle. Pitää koittaa tätäkin.Jos ne saa tytötellä meitä ja läpsiä pepulle niin kaipa mekin voidaan nuolla niiden nännejä.
Kai mun peppu on sitten vaan niin iso, että se käsi vahingossa osuu.Missä kohtaa miehet on saanut luvan läpsiä pepulle. Pitää koittaa tätäkin.
Mun niskat varmasti katkeis jos edes yrittäisin moistaKyllä vain.
Veikkaan että tosi moni pystyy samaan jos ei niskat oo jumissa.
Entäs omaas`?Viimeksi tänään yritin ja ei onnistunut. Prisman työntekijällä oli hyvä oikea koukku...
Mä nolasin nuorimmaisen kerran sittarissa ja aloin laulamaan ääneen..Mä jotenkin veikkaan, että mua vedätetään juurikin sen vuoksi kun esim. olen kävellyt julkisella paikalla housut päässä jälkikasvuni seurassa.
Kokeile mennä seisoon päälles ja sitte kato yletytkö?Silleen ei pysty.
Ei kai tuos pepun koosta kyse ollut vaan luvasta koskea siihen, toki siun peppuun varmasti moni haluaa läpsiä ilman lupaakin.Kai mun peppu on sitten vaan niin iso, että se käsi vahingossa osuu.
Hei minäkin saan, siis kielen väärinpäin!Mä muuten yletyn
No mulla on kyllä suht pitkä kieli. Saan sen suussa väärinpäinkin
Venytä sitä jollain imukupilla, että yltää paremmin?Mun niskat varmasti katkeis jos edes yrittäisin moista
Todennäköisesti ei alueella kuin sinä nyt...Enhän voi myöntää, enkä kieltää. Jos pikkuhiljaa kieltelisin maan kerrallaan, niin sit mun tarttis jossain vaiheessa valehdella.
Missä päin Ranskaa olit?
Ei tässä nyt jalkoväliin tarvinnu taipua vaan suunnilleen tissiväliin.Mun niskat varmasti katkeis jos edes yrittäisin moista
No en saaEi tässä nyt jalkoväliin tarvinnu taipua vaan suunnilleen tissiväliin.
Jos saat leuan rintaan niin ollaan jo melkein siellä.
Kieltä vai tissiä?Venytä sitä jollain imukupilla, että yltää paremmin?
Venytä molempia, kohtaavat toisensa puolivälissä.Kieltä vai tissiä?
Eiku niskaa!Kieltä vai tissiä?
Toisin, kuin yleisesti annetaan ymmörtää, tissit ei kasva solisluiden kohdalla, ja mitä isommat ne on, sitä enemmän ne laskeutuu. Eli nännit pitää myös korjata siihen tissien päälle, jos meinaat pystyä tähän haasteeseen.
Mutta jos sattuu roikkumaan jaloistaan kattoon kiinnitettynä tai seisoo käsillään, tulevat ne hieman suuremmat tissit ihan silmille tai siis kielen kärkeen. Netistä löytyy kuvia aiheesta, mutta ikävä kyllä (modeilkimys) joudun laittamaan esimerkin, jossa paita estää nuolemissuorituksen.Kokeile mennä seisoon päälles ja sitte kato yletytkö?
Toki ne sinne humahtaa, muttei ne silti siellä kasva.Mutta jos sattuu roikkumaan jaloistaan kattoon kiinnitettynä tai seisoo käsillään, tulevat ne hieman suuremmat tissit ihan silmille tai siis kielen kärkeen. Netistä löytyy kuvia aiheesta, mutta ikävä kyllä (modeilkimys) joudun laittamaan esimerkin, jossa paita estää nuolemissuorituksen.
tuo voisi onnistuakin ilman paitaa vaatisi kuitenkin tosi hyvää tasapainoa.Toisaalta joku mies saattaisi mielellään tarjoutua avuksi tuossa tilanteessaMutta jos sattuu roikkumaan jaloistaan kattoon kiinnitettynä tai seisoo käsillään, tulevat ne hieman suuremmat tissit ihan silmille tai siis kielen kärkeen. Netistä löytyy kuvia aiheesta, mutta ikävä kyllä (modeilkimys) joudun laittamaan esimerkin, jossa paita estää nuolemissuorituksen.
rasittunut selvästi "liiallisesta" jutustelusta.Paljonkos niitä viestejä onkaan jo kertynyt hmmm...Mulle iski palstaranne. Sormen paksuuden verran ranneluusta ylös ja ihan keskellä. Sellainen aavistuksen verran pehmeempi kohta. Näpyttely sattuu pistävänä kipuna. Joudun ehkä ottaan sairaslomaa.
Mulle iski palstaranne. Sormen paksuuden verran ranneluusta ylös ja ihan keskellä. Sellainen aavistuksen verran pehmeempi kohta. Näpyttely sattuu pistävänä kipuna. Joudun ehkä ottaan sairaslomaa.
Sinun pitää hillitä itsesi ja jättää se sormenpään edestakainen liike tekemättä, vaikka palstajutut nostaisivatkin tunnelmaa...rasittunut selvästi liiallisesta "jutustelusta". Paljonkos niitä viestejä onkaan jo kertynyt hmmm...
Lorvikatari sillä on!rasittunut selvästi "liiallisesta" jutustelusta.Paljonkos niitä viestejä onkaan jo kertynyt hmmm...
Varmaan me kaikki.Minä tässä hei
Haluaisiko kukaan jutella kanssani?