Sulle pitäis ostaa kumipallo minkä päällä voisit sitten istua ja hyppiäMut siitä ei tule melua.
Sulle pitäis ostaa kumipallo minkä päällä voisit sitten istua ja hyppiäMut siitä ei tule melua.
Hyvä! Nyt on sun vuoro!Musiikki loppu.
Ai niin, mun piti ostaa tänän pattereita.nooh,joku patterikäyttöinen vois olla myös hyvä kunnon kohottaja.
Oli pallo kauan sitten mutta poika päästi ilmat pois. Ja hävitti korkin.Sulle pitäis ostaa kumipallo minkä päällä voisit sitten istua ja hyppiä
TAAS!Ai niin, mun piti ostaa tänän pattereita.
Mitäs noi lapset pitää nykyisin tosi daijuna? Oot tietenkin varannut viikon reissun sellaisen kurssille, teille kaikille yhdessä!Ihana sauna! Kasvomaski imeytetty, iltasumppi kupissa ja lätkää töllössä!
Mun jälkikasvusto on sitten velmua porukkaa!
Pelottelevat ja huijaavat mua lähes joka päivä! Alkavat olla jo niin hyviä eleissäön, että ne jutut oikeasti uppoaa jos niitä keskittymättä rekisteröi.
- kissa ollut pakkasessa koko päivän
- itse ovat pakkasessa ja avaimet kotona
- lätkäkamat varastettu
- puhelin jäänyt bussiin
- ”en ollu treeneissä”
- ”varastin sen kaupasta”
Yeah right!
Haudon täällä juuri kostoa.
Ehdotuksia otetaan vastaan.
Hyviä ideoita!Mitäs noi lapset pitää nykyisin tosi daijuna? Oot tietenkin varannut viikon reissun sellaisen kurssille, teille kaikille yhdessä!
Olet alkanut kutoa niille kevätpipoja, näytä jotain pehmeän pörröistä lankaa. Kysy, tahtooko ne yks vai kaksväriset.
Joku hauska juttu peruuntuu/et voi kyyditä, kun lupasit vahtia naapurin uutta kilpikonnaa. Se ei tykkää kylmästä.
Ruokavalion muutos!!
laita siihen semmoinen sopivan pituinen puutappi,vois toimiakkin.Oli pallo kauan sitten mutta poika päästi ilmat pois. Ja hävitti korkin.
Jos ne on johonkin sellaiseen uskontoryhmään kuuluvia, laita tubesta hetkeksi aikuisviihdettä soimaan. Voipi olla, että vaihtaa kaffittelupaikkaa. Tai sit ne alkaa tuleen useemmin...Mut somaliakat kälättää naapurissa. Ne ei lopeta ennen puolta yötä.
Mä oon heittänyt pois sen.laita siihen semmoinen sopivan pituinen puutappi,vois toimiakkin.
ei onnistu olen liian kankea.Ylettääkö kukaan nuolasee oma nänniä?
vastaus jäi moden haaviin.HöhYlettääkö kukaan nuolasee oma nänniä?
kaikki vastaukset jäävät moden haaviinYlettääkö kukaan nuolasee oma nän niä?
Muokkaa tuota viestiä. Ei jää haaviin.kaikki vastaukset jäävät moden haaviin
joo.Muokkaa tuota viestiä. Ei jää haaviin.
Ei mutta veikkaan, että aika moni ylettää nuolemaan jonkun toisen nänniä..Ylettääkö kukaan nuolasee oma nänniä?
Nolaaminen on paras kostoIhana sauna! Kasvomaski imeytetty, iltasumppi kupissa ja lätkää töllössä!
Mun jälkikasvusto on sitten velmua porukkaa!
Pelottelevat ja huijaavat mua lähes joka päivä! Alkavat olla jo niin hyviä eleissäön, että ne jutut oikeasti uppoaa jos niitä keskittymättä rekisteröi.
- kissa ollut pakkasessa koko päivän
- itse ovat pakkasessa ja avaimet kotona
- lätkäkamat varastettu
- puhelin jäänyt bussiin
- ”en ollu treeneissä”
- ”varastin sen kaupasta”
Yeah right!
Haudon täällä juuri kostoa.
Ehdotuksia otetaan vastaan.
Kyllä vain.Ylettääkö kukaan nuolasee oma nänniä?
Viimeksi tänään yritin ja ei onnistunut. Prisman työntekijällä oli hyvä oikea koukku...Ei mutta veikkaan, että aika moni ylettää nuolemaan jonkun toisen nänniä..
Mä voin. Ei tarvi paljo taipua.ei onnistu olen liian kankea.
Mä jotenkin veikkaan, että mua vedätetään juurikin sen vuoksi kun esim. olen kävellyt julkisella paikalla housut päässä jälkikasvuni seurassa.Nolaaminen on paras kosto
Mää en kyl pystyKyllä vain.
Veikkaan että tosi moni pystyy samaan jos ei niskat oo jumissa.