Tähä varmaan sopii palstan kuolematon lausahdus: kuva tai ei uskotaKyllä vain.
Veikkaan että tosi moni pystyy samaan jos ei niskat oo jumissa.
Tähä varmaan sopii palstan kuolematon lausahdus: kuva tai ei uskotaKyllä vain.
Veikkaan että tosi moni pystyy samaan jos ei niskat oo jumissa.
Oliko hiukset märät?Mä jotenkin veikkaan, että mua vedätetään juurikin sen vuoksi kun esim. olen kävellyt julkisella paikalla housut päässä jälkikasvuni seurassa.
Kokeile ilman käsiäMä voin. Ei tarvi paljo taipua.
No sulla on sit niskat jumissa.Mää en kyl pysty
Mulla on pahasti jumissa. Silti yletän.No sulla on sit niskat jumissa.
Silleen ei pysty.Kokeile ilman käsiä
eli kaks vaihtoehtoa. saada niskat auki mikä on mahdotonta tai teettää isommat tissit mistä selviää rahalla.No sulla on sit niskat jumissa.
Kiireessä nappasin himasta reenipökät ja jälkikasvuni - lämpättiin juosten salille. Kääräsin ne housut päähäni ni oli mukavampi jolkotella.Oliko hiukset märät?
Sulla on hyvät tissit! Ei niihin mitään silikoonipalloja kannata rakentaa, ku ei ne oo ees enää muodissa.eli kaks vaihtoehtoa. saada niskat auki mikä on mahdotonta tai teettää isommat tissit mistä selviää rahalla.
No sulla onki muhkeet munkit!Mulla on pahasti jumissa. Silti yletän.
Saaks käyttää pöytää?Kokeile ilman käsiä
Tuosta tiedä mut pakkanen hellittää ja ulkojäät kutsuu taas kun meitä vanhuksia ei jäähalliin päästetä pelaan kun me kai kuollaan siihen.Sulla on hyvät tissit! Ei niihin mitään silikoonipalloja kannata rakentaa, ku ei ne oo ees enää muodissa.
Noi koronasäädöt on ihan kipeitä!Tuosta tiedä mut pakkanen hellittää ja ulkojäät kutsuu taas kun meitä vanhuksia ei jäähalliin päästetä pelaan kun me kai kuollaan siihen.
Toisin, kuin yleisesti annetaan ymmörtää, tissit ei kasva solisluiden kohdalla, ja mitä isommat ne on, sitä enemmän ne laskeutuu. Eli nännit pitää myös korjata siihen tissien päälle, jos meinaat pystyä tähän haasteeseen.eli kaks vaihtoehtoa. saada niskat auki mikä on mahdotonta tai teettää isommat tissit mistä selviää rahalla.
Mä muuten yletynEi hitto mä repeilen täällä ku kelaan, et tässä nyt kaikki ketjulaiset kieli pitkällä yrittää tavoitella omia nännejään!!!!
Ei.Saaks käyttää pöytää?
Saaks käyttää miestä? Nyt, kun on naimisissa ja kaikki on yhteistä, niin toki myös nännit!!
ehkä jos se siis on varmasti oma miesSaaks käyttää miestä? Nyt, kun on naimisissa ja kaikki on yhteistä, niin toki myös nännit!!
En tiedä, miten vieraat miehet reagoisi, jos menisi kysymään, että saako. Ilman lupaa en kyl uskalla yrittää!ehkä jos se siis on varmasti oma mies
Melko siveetöntä touhua - nythän on perjantai! Katotaan josko huomenna lauvvantaina saunan jlk. sitten pimeessä peiton alla!Saaks käyttää miestä? Nyt, kun on naimisissa ja kaikki on yhteistä, niin toki myös nännit!!
Jos ne saa tytötellä meitä ja läpsiä pepulle niin kaipa mekin voidaan nuolla niiden nännejä.En tiedä, miten vieraat miehet reagoisi, jos menisi kysymään, että saako. Ilman lupaa en kyl uskalla yrittää!
Hyvä pointtiJos ne saa tytötellä meitä ja läpsiä pepulle niin kaipa mekin voidaan nuolla niiden nännejä.