Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ihanan vässykkä halipusi tuulella tuo miun kissa...makoilee sängyllä kehräte, leipoo ilmaa tassuillaan ja katsoo niinkuin olisin maailman ihanin immeinen JA vaikka tiedän, että hetken päästä kaikki voi muuttua (kun kissa haluaa iltamuonansa tai leikkiä) niin tällasina hetkinä sitä pakahtuu melkis rakkauvesta tuota karvapalloa kohtaan :love: :love: :love:

Deleted member 149094
Ihana sauna! Kasvomaski imeytetty, iltasumppi kupissa ja lätkää töllössä!

Mun jälkikasvusto on sitten velmua porukkaa!
Pelottelevat ja huijaavat mua lähes joka päivä! Alkavat olla jo niin hyviä eleissäön, että ne jutut oikeasti uppoaa jos niitä keskittymättä rekisteröi.
- kissa ollut pakkasessa koko päivän
- itse ovat pakkasessa ja avaimet kotona
- lätkäkamat varastettu
- puhelin jäänyt bussiin
- ”en ollu treeneissä”
- ”varastin sen kaupasta”
Yeah right!

Haudon täällä juuri kostoa.
Ehdotuksia otetaan vastaan.
Mitäs noi lapset pitää nykyisin tosi daijuna? Oot tietenkin varannut viikon reissun sellaisen kurssille, teille kaikille yhdessä!
Olet alkanut kutoa niille kevätpipoja, näytä jotain pehmeän pörröistä lankaa. Kysy, tahtooko ne yks vai kaksväriset.
Joku hauska juttu peruuntuu/et voi kyyditä, kun lupasit vahtia naapurin uutta kilpikonnaa. Se ei tykkää kylmästä.
Ruokavalion muutos!!

Mitäs noi lapset pitää nykyisin tosi daijuna? Oot tietenkin varannut viikon reissun sellaisen kurssille, teille kaikille yhdessä!
Olet alkanut kutoa niille kevätpipoja, näytä jotain pehmeän pörröistä lankaa. Kysy, tahtooko ne yks vai kaksväriset.
Joku hauska juttu peruuntuu/et voi kyyditä, kun lupasit vahtia naapurin uutta kilpikonnaa. Se ei tykkää kylmästä.
Ruokavalion muutos!!
Hyviä ideoita!:sneaky:

Ihana sauna! Kasvomaski imeytetty, iltasumppi kupissa ja lätkää töllössä!

Mun jälkikasvusto on sitten velmua porukkaa!
Pelottelevat ja huijaavat mua lähes joka päivä! Alkavat olla jo niin hyviä eleissäön, että ne jutut oikeasti uppoaa jos niitä keskittymättä rekisteröi.
- kissa ollut pakkasessa koko päivän
- itse ovat pakkasessa ja avaimet kotona
- lätkäkamat varastettu
- puhelin jäänyt bussiin
- ”en ollu treeneissä”
- ”varastin sen kaupasta”
Yeah right!

Haudon täällä juuri kostoa.
Ehdotuksia otetaan vastaan.
Nolaaminen on paras kosto :)

• Tykkää
Reactions: Kokardi65