Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Deleted member 149094
Monet ruottalaiset tuntuu tietävän, että suomalaiset juovat koskenkorvaa.
Omilla ruottalaiskavereilla on vahva usko siihen, että suomalaiset ovat aina joko kännissä tai krapulassa ja ruotsissa kiertää Suomesta vahva huhu, että täällä olisi kylä missä asuu vain homoseksuaaleja. Luulin juttua ensiksi vitsiksi, mutta eipä kuulema ole.
Ainoa hyvä asia, missä suomalaisia kehuttiin mulle aikanaan, oli se miten suomalaiset taistelivat rohkeasti sodassa, sekä Tuntematon sotilas elokuva (se mustavalkoinen versio).
Mä oon kuullu kans ton urbaanilegendan tosta suomalaisesta homokylästä. Sille löytyi muistaakseni jokin "selitys" Mistä saanut alkunsa. Yritän muistella.
Mut ekas mulle tuli sillon mieleen, et missäs Ruottissa on sit se heterokylä. :rolleyes:

On sielläki tota suomalaisvastaista porukkaa. Onneks ei kaikki.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Deleted member 149094
Mä oon oikeestaan koko aamun, eli eilisillasta, miettiny, et olisko se

Jauheliha, salami, jalopeno vai
Salami, pesto, tomaatti,
Viinillä, oluella vai kolalla...

Täytyy varmaan äkkiä löytää niitä töitä...

• Tykkää
Reactions: Kais
Meinasin levätä vähän aikaa ja lähteä kirjastoon ja kauppaan nutta mieskin tuli päikkärille viereen halailemmaan ja niinpä lepo pitkittyi ja miehen banaani kovettui.
Suihkussa käyty ja makailin pyyhe päällä kun kissa pamahti kainaloon leipomaan kynsillä,joten tässä ollaan eikä lähetä mihinkään.
Neiti nukkuu tissiä vasten. Hmp

Viimeksi muokattu:
  • Rakkaus
Reactions: -roosaruusa-
Meinasin levätä vähän aikaa ja lähteä kirjastoon ja kauppaan nutta mieskin tuli päikkärille viereen halailemmaan ja niinpä lepo pitkittyi ja miehen banaani kovettui.
Suihkussa käyty ja makailin pyyhe päällä kun kissa pamahti kainaloon leipomaan kynsillä,joten tässä ollaan eikä lähetään myös hihinkään.
Neiti nukkuu tissiä vasten. Hmp
päiväpano on ihan parasta

• Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: m1es ja Kais
Mä oon kuullu kans ton urbaanilegendan tosta suomalaisesta homokylästä. Sille löytyi muistaakseni jokin "selitys" Mistä saanut alkunsa. Yritän muistella.
Mut ekas mulle tuli sillon mieleen, et missäs Ruottissa on sit se heterokylä.

On sielläki tota suomalaisvastaista porukkaa. Onneks ei kaikki.
Muistelen että siitä kylästä on ollut joskus kauan sitten joku dokkari televisissa ja siitä lähtenyt sitten liikkeelle tällanen legenda.
Mulla asuu sukua Ruotsissa, jotka sanovat että suomivastaisuus on ollut viimevuosina selvästi nousussa taas.

Monet ruottalaiset tuntuu tietävän, että suomalaiset juovat koskenkorvaa.
Omilla ruottalaiskavereilla on vahva usko siihen, että suomalaiset ovat aina joko kännissä tai krapulassa ja ruotsissa kiertää Suomesta vahva huhu, että täällä olisi kylä missä asuu vain homoseksuaaleja. Luulin juttua ensiksi vitsiksi, mutta eipä kuulema ole.
Ainoa hyvä asia, missä suomalaisia kehuttiin mulle aikanaan, oli se miten suomalaiset taistelivat rohkeasti sodassa, sekä Tuntematon sotilas elokuva (se mustavalkoinen versio).
Kiersihän Suomessakin huhu, että meidän länsipuolellamme olisi maa, jossa asuu pelkästään homoja...

No myönnä nyt itsekin, että oli varsin suuri ja kerrottu! Ei mikään juhannusruusu mitä kasvaa mun pihalla.

Ja videon mantelinkukkia katsoessa tulee mieleen, että voisi olla manner-espanjassa. Malagassa oli eilen 22 lämpöastetta. Kelpaisi!
Kyllä, tuossa lajikkeessa kukat ovat keskimääräistä suurempia. Minulla on noita eri lajikkeita viljelyssä aika paljon. Muutamia on pakkanen vienyt, mm. tuon kuvatun kolmantena talvena, kun jäi suojaus tekemättä. Toki suurin osa ruusuistani hyvin (eteläisen) Suomen ilmastoa kestäviä.

Tässä kestävä ja kauniin punainen

Viimeksi muokattu:
Kyllä, tuossa lajikkeessa kukat ovat keskimääräistä suurempia. Minulla on noita eri lajikkeita viljelyssä aika paljon. Muutamia on pakkanen vienyt, mm. tuon kuvatun kolmantena talvena. kun jäi suojaus tekemättä. Toki suurin osa ruusuistani hyvin (eteläisen) Suomen ilmastoa kestäviä.

Tässä kestävä ja kauniin punainen
Upea ruusu

• Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä