Kehuja on kuultu niin paljon. Jos varustusta kehuu noin niin ei kiinnosta. Tulee mieleen että pano on kivuliasta.
Ainoastaan miehet, jotka kuvittelevat pelkän peniksellä tökkimisen saavan naisen autuaaksi, kehuvat sen kokoa.
Kehuja on kuultu niin paljon. Jos varustusta kehuu noin niin ei kiinnosta. Tulee mieleen että pano on kivuliasta.
kyllä me isomunaset kehutaan muitakin ominaisuuksiamme, esim. kokkaustaitojaAinoastaan miehet, jotka kuvittelevat pelkän peniksellä tökkimisen saavan naisen autuaaksi, kehuvat sen kokoa.
kyllä me isomunaset kehutaan muitakin ominaisuuksiamme, esim. kokkaustaitoja
Ennää ei mikkään, mutta sillon joskus äly, nokkela huumori tai rehellisyys. Eli semmonen tylsä juttu, et on oma ittensä.no sanoppa mikä strategia tepsii sinnuun
Jos mies tulee baarissa sanoon, et on isomunanen ja osaa kokata, nainen ajattelee, et kiva! Yhden illan juttu aamiaisella!kyllä me isomunaset kehutaan muitakin ominaisuuksiamme, esim. kokkaustaitoja
nyt panit pahan, ei oo älyy ei huumoria eikä rehellisyyttäEnnää ei mikkään, mutta sillon joskus äly, nokkela huumori tai rehellisyys. Eli semmonen tylsä juttu, et on oma ittensä.
tällä on menty ja pesää on tulluJos mies tulee baarissa sanoon, et on isomunanen ja osaa kokata, nainen ajattelee, et kiva! Yhden illan juttu aamiaisella!
Mul on ollu myös. Flunssaa? Viime ma negatiivine.Oudosti nielu toiselta puolelta -välillä!- kipeä. Tai oiskohan se korva. Jos sinne on mennyt vettä.
Korona ei kai voi toispuolista kurkkukipua aiheuttaa.
Siis ihan tavallinen mies.. No mee sit sil munalla!nyt panit pahan, ei oo älyy ei huumoria eikä rehellisyyttä
Et tunne omaa nimikkokukkaasiNäyttää ky ihan pionilta minusta.
Vihreille?
Pienillä pojilla on peter, isoilla pojilla on @m1esMulla on ollut enkku toisena kotikielenä. Onko sillä väliä miten täällä puhuu?
Et tunne omaa nimikkokukkaasi
Tuo oli ihan omalta pihalta kuvattu.
Tässä ruusun (Rosa) elämää tai oikeammin ruusuherkkuja.
no johtusko siitä että koskenkorva on vodkaaMikä siinä on, et aina, kun tapaa jonkun uuden tyypin, kuulee, et suomalaiset juo vodkaa? Ei me mitään vodkaa juoda, kun venäläiset juo vodkaa! Suomalaiset juo koskenkorvaa
Sehän muistuu kyl mieleen siinä sitten ja sitä on kauheen kiva jatkaa selitystä, ettei mene valehteluksi..no johtusko siitä että koskenkorva on vodkaa
mulla on semmonen käsitys että yhä harvemmat Suomessa juo kirkkaita viinoja tai ylipäätään väkeviäSehän muistuu kyl mieleen siinä sitten ja sitä on kauheen kiva jatkaa selitystä, ettei mene valehteluksi..
Meidän täytyy alkaa kertoo kaikille, et Suomi on maailman parhaita ginimaita, käy helpommaksi.
Niin mullakin sama käsitys. Hyihyi, alkoholi.mulla on semmonen käsitys että yhä harvemmat Suomessa juo kirkkaita viinoja tai ylipäätään väkeviä
mä olin takavuosina töissä semmosessa virmassa joka tarjosi lounaalla keppanaa jos oli ulkopuolisia vieraitaNiin mullakin sama käsitys. Hyihyi, alkoholi.
Oon siis selittäny täällä, et Suomessa ei juoda alkoholia työaikana, vastauksena yleensä, et ei meilläkään, ja joudun tarkentaan, et ei edes lounaalla.. Ja ne menee ihan lukkoon....
Hui kauhea!! Tarjosiko myös taksimatkan kotiin, ettei ihan otettuna ajelleet.. Ja seuraavana päivänä työterveyshuoltaja luennoi alkoholin vaaroista, ja viikkoa myöhemmin jokainen vastasi alkoholia koskevaan kysymyslomakkeeseen ja viel puolen vuoden päästä työtoverit seurasi, onko kukaan krapulassa...mä olin takavuosina töissä semmosessa virmassa joka tarjosi lounaalla keppanaa jos oli ulkopuolisia vieraita
nooh, jos joi lounaalla yhen keppanan niin sitähän oli vesiselvä neljän aikaan kun sai lähtä himaanHui kauhea!! Tarjosiko myös taksimatkan kotiin, ettei ihan otettuna ajelleet.. Ja seuraavana päivänä työterveyshuoltaja luennoi alkoholin vaaroista, ja viikkoa myöhemmin jokainen vastasi alkoholia koskevaan kysymyslomakkeeseen ja viel puolen vuoden päästä työtoverit seurasi, onko kukaan krapulassa...
Mut tommosten yksittäisten tissutteluhan oli kaikkein vaarallisinta!nooh, jos joi lounaalla yhen keppanan niin sitähän oli vesiselvä neljän aikaan kun sai lähtä himaan
no ei me nyt sentään joka päivä päästy lounaalle virman piikkiinMut tommosten yksittäisten tissutteluhan oli kaikkein vaarallisinta!
Ei sentään, kyl mie ymmärrän jollain tasolla Suomen alkoholipolitiikan.
Monet ruottalaiset tuntuu tietävän, että suomalaiset juovat koskenkorvaa.Mikä siinä on, et aina, kun tapaa jonkun uuden tyypin, kuulee, et suomalaiset juo vodkaa? Ei me mitään vodkaa juoda, kun venäläiset juo vodkaa! Suomalaiset juo koskenkorvaa