Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Et tunne omaa nimikkokukkaasi

Tuo oli ihan omalta pihalta kuvattu.

Tässä ruusun (Rosa) elämää tai oikeammin ruusuherkkuja.

No myönnä nyt itsekin, että oli varsin suuri ja kerrottu! Ei mikään juhannusruusu mitä kasvaa mun pihalla.

Ja videon mantelinkukkia katsoessa tulee mieleen, että voisi olla manner-espanjassa. Malagassa oli eilen 22 lämpöastetta. Kelpaisi!

Deleted member 149094
Mikä siinä on, et aina, kun tapaa jonkun uuden tyypin, kuulee, et suomalaiset juo vodkaa? Ei me mitään vodkaa juoda, kun venäläiset juo vodkaa! Suomalaiset juo koskenkorvaa :sneaky:

Deleted member 149094
mulla on semmonen käsitys että yhä harvemmat Suomessa juo kirkkaita viinoja tai ylipäätään väkeviä
Niin mullakin sama käsitys. Hyihyi, alkoholi.
Oon siis selittäny täällä, et Suomessa ei juoda alkoholia työaikana, vastauksena yleensä, et ei meilläkään, ja joudun tarkentaan, et ei edes lounaalla.. Ja ne menee ihan lukkoon....

• Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Deleted member 149094
mä olin takavuosina töissä semmosessa virmassa joka tarjosi lounaalla keppanaa jos oli ulkopuolisia vieraita
Hui kauhea!! Tarjosiko myös taksimatkan kotiin, ettei ihan otettuna ajelleet.. Ja seuraavana päivänä työterveyshuoltaja luennoi alkoholin vaaroista, ja viikkoa myöhemmin jokainen vastasi alkoholia koskevaan kysymyslomakkeeseen ja viel puolen vuoden päästä työtoverit seurasi, onko kukaan krapulassa...

Hui kauhea!! Tarjosiko myös taksimatkan kotiin, ettei ihan otettuna ajelleet.. Ja seuraavana päivänä työterveyshuoltaja luennoi alkoholin vaaroista, ja viikkoa myöhemmin jokainen vastasi alkoholia koskevaan kysymyslomakkeeseen ja viel puolen vuoden päästä työtoverit seurasi, onko kukaan krapulassa...
nooh, jos joi lounaalla yhen keppanan niin sitähän oli vesiselvä neljän aikaan kun sai lähtä himaan

Mikä siinä on, et aina, kun tapaa jonkun uuden tyypin, kuulee, et suomalaiset juo vodkaa? Ei me mitään vodkaa juoda, kun venäläiset juo vodkaa! Suomalaiset juo koskenkorvaa
Monet ruottalaiset tuntuu tietävän, että suomalaiset juovat koskenkorvaa.
Omilla ruottalaiskavereilla on vahva usko siihen, että suomalaiset ovat aina joko kännissä tai krapulassa ja ruotsissa kiertää Suomesta vahva huhu, että täällä olisi kylä missä asuu vain homoseksuaaleja. Luulin juttua ensiksi vitsiksi, mutta eipä kuulema ole.
Ainoa hyvä asia, missä suomalaisia kehuttiin mulle aikanaan, oli se miten suomalaiset taistelivat rohkeasti sodassa, sekä Tuntematon sotilas elokuva (se mustavalkoinen versio).

Yhteistyössä