No se.No olihan mulla houkuttimena myös valmiiksi katettu aamupalapöytä
No se.No olihan mulla houkuttimena myös valmiiksi katettu aamupalapöytä
Sen takia on herätty aikaisin.No olihan mulla houkuttimena myös valmiiksi katettu aamupalapöytä
Eikös se kuulu kuitenkin banaanikasveihin? Ainakin Wikipedia väittääAi kun on namia. Paistettuja plantain viipaleita. Suomessa sanotaan ruokabanaaniksi vaikka ei ole banaani.
Ei ole tarkkaa tietoa. Sille ei ole suomenkielen käännöstä. Se on plantain nimeltään. Se pitää kypsentää ennen syömistä. Se kuoritaan veitsellä.Eikös se kuulu kuitenkin banaanikasveihin? Ainakin Wikipedia väittää
Eilisiä ruokia tähteitä syöty.
Kahvit ja seksiä mansikkahillolla.
Eiii !Haluaisiko kukaan potkaista minua kuulille?
Too much information....Mie dippailen toisinaan terskaa kermaan ja tyttöystävä tykkää kermasta
Vihreille?Haluaisiko kukaan potkaista minua kuulille?
Eiii !
Tai no ehkä Echo haluaisi
Eikös @Kais illa ole noita ollut usein?Ei ole tarkkaa tietoa. Sille ei ole suomenkielen käännöstä. Se on plantain nimeltään. Se pitää kypsentää ennen syömistä. Se kuoritaan veitsellä.
Juuh,oon tehny.Eikös @Kaisilla ole noita ollut usein?
Monesti kertonut tehneensä niistä ties mitä. Itsekkin joskus kyselin kun en ollut ikinä kuullut moisesta.
Mä en ole vielä uskaltanut testata, mutta mukava kuulla enemmänkin mielipiteitä jos joskus rohkaistuisi.Ai kun on namia. Paistettuja plantain viipaleita. Suomessa sanotaan ruokabanaaniksi vaikka ei ole banaani.
En muista. Mä oon syönyt sitä ekan kerran 1996.Eikös @Kais illa ole noita ollut usein?
Monesti kertonut tehneensä niistä ties mitä. Itsekkin joskus kyselin kun en ollut ikinä kuullut moisesta.
Se voi olla lisuke aterialla tai syödä sellaisenaan. Mä söin tänään sellaisenaan.Mä en ole vielä uskaltanut testata, mutta mukava kuulla enemmänkin mielipiteitä jos joskus rohkaistuisi.
Söitkö sä niitä sellaisenaan vai oliko jotain muuta lisänä?