Mut söitkö sä siis sellaisenaan?Se voi olla lisuke aterialla tai syödä sellaisenaan.
(kyselyikä iski)
Mut söitkö sä siis sellaisenaan?Se voi olla lisuke aterialla tai syödä sellaisenaan.
Höpsis, Echo monottais niin lujaa, että pähkinät lentäis sierainten kautta ulosJos Echo potkaisisi minua kuulille niin saisin siitä todennäköisesti siemensyöksyn ku pelkkä ajatuskin herättää vatsan pohjassa kutkuttavia tunteita
Höpsis, Echo monottais niin lujaa, että pähkinät lentäis sierainten kautta ulos
Naiset. Muistakaa ny kysyä miehiltä/seuraavilta kumppaneilta, että tahtooko ne puhua niitten kikkeleistä.
”Stressaan uuden kumppanin kanssa koosta” – tavalliset suomalaismiehet kertovat, millaisia paineita he ottavat peniksestään
Moni mies kokee, ettei penispuhe kunnioita miesten kehorauhaa.www.is.fi
Vaikia sanoa. Ei ole kovin makea.Maistuuko toi plantais, tai mikäs feikkibanaani olikaan, makealta vai suolaiselta ruokana?
Nainen.Oletko sinä muuten mies vai nainen sukupuoleltasi?
Nainen.
Ai kun on namia. Paistettuja plantain viipaleita. Suomessa sanotaan ruokabanaaniksi vaikka ei ole banaani.
Eikös se kuulu kuitenkin banaanikasveihin? Ainakin Wikipedia väittää
Kyllä tuo plantain on banaani, Musa-sukua. Ruokabanaani tai jauhobanaani sopivat hyvin suomenkielisiksi nimityksiksi. Roosaruusa tuossa edellä listasi banaanilajeja, nuo plantainit ovat Musa balbisiana-lajia tai M. paradisiacaa, jotka ovat sekä balbisianan että acuminatan perimää sisältäviä ristetyksiä.Ei ole tarkkaa tietoa. Sille ei ole suomenkielen käännöstä. Se on plantain nimeltään. Se pitää kypsentää ennen syömistä. Se kuoritaan veitsellä.
Kyllä tuo plantain on banaani, Musa-sukua. Ruokabanaani tai jauhobanaani sopivat hyvin suomenkielisiksi nimityksiksi.
Olemme molemmat kasveista (myös ruusuista?), kiinnostuneita.Hmm... Ootko sä mää kun on pakko korjata kaikki virheet?
Whatever, mä oon tottunut käyttämään sanaa plantain.Kyllä tuo plantain on banaani, Musa-sukua. Ruokabanaani tai jauhobanaani sopivat hyvin suomenkielisiksi nimityksiksi. Roosaruusa tuossa edellä listasi banaanilajeja, nuo plantainit ovat Musa balbisiana-lajia tai M. paradisiacaa, jotka ovat sekä balbisianan että acuminatan perimää sisältäviä ristetyksiä.
Kutsumme me Rosa-suvun lajeja ja niiden välisiä risteytyksiäkin kaikkia ruusuiksi.
Olet henkinen teini? Olen tavannut teini-ikäisen, jonka lautasella ei koskaan ollut muroja vaan cereals....Whatever, mä oon tottunut käyttämään sanaa plantain.
Mä olen syönyt sitä afrikkalaiseen tapaan.
Mulla on ollut enkku toisena kotikielenä. Onko sillä väliä miten täällä puhuu?Olet henkinen teini? Olen tavannut teini-ikäisen, jonka lautasella ei koskaan ollut muroja vaan cereals....
Tolleen mitä tänään tein. Viipaloin ja paistoin pannulla.Miten sitä silloin valmistettiin? Ja kenties keskustelitte siitä englanniksi.
Ohan se vähän kyllä....siis jos aatellaan, että moniko meistä naisista tykkäis keskustella pimppojemme tiukkuudesta tai paremminkin siitä onko se löysä ja miten pahasti venynynnä jne...Naiset. Muistakaa ny kysyä miehiltä/seuraavilta kumppaneilta, että tahtooko ne puhua niitten kikkeleistä.
”Stressaan uuden kumppanin kanssa koosta” – tavalliset suomalaismiehet kertovat, millaisia paineita he ottavat peniksestään
Moni mies kokee, ettei penispuhe kunnioita miesten kehorauhaa.www.is.fi
Mä tykkään pistaasipähkinöistäLidlissä oli cashewpähkinät tarjouksessa, suosittelen. Virheellisesti niitä kyllä pähkinöinä Myydään ku ei ne ole edes pähkinöitä
Mihin sitä makua ja koostumusta vois verrata? Keitettyyn perunaan?Vaikia sanoa. Ei ole kovin makea.