Mä oon kuullu kans ton urbaanilegendan tosta suomalaisesta homokylästä. Sille löytyi muistaakseni jokin "selitys" Mistä saanut alkunsa. Yritän muistella.Monet ruottalaiset tuntuu tietävän, että suomalaiset juovat koskenkorvaa.
Omilla ruottalaiskavereilla on vahva usko siihen, että suomalaiset ovat aina joko kännissä tai krapulassa ja ruotsissa kiertää Suomesta vahva huhu, että täällä olisi kylä missä asuu vain homoseksuaaleja. Luulin juttua ensiksi vitsiksi, mutta eipä kuulema ole.
Ainoa hyvä asia, missä suomalaisia kehuttiin mulle aikanaan, oli se miten suomalaiset taistelivat rohkeasti sodassa, sekä Tuntematon sotilas elokuva (se mustavalkoinen versio).
päiväpano on ihan parastaMeinasin levätä vähän aikaa ja lähteä kirjastoon ja kauppaan nutta mieskin tuli päikkärille viereen halailemmaan ja niinpä lepo pitkittyi ja miehen banaani kovettui.
Suihkussa käyty ja makailin pyyhe päällä kun kissa pamahti kainaloon leipomaan kynsillä,joten tässä ollaan eikä lähetään myös hihinkään.
Neiti nukkuu tissiä vasten. Hmp
Niin onpäiväpano on ihan parasta
Muistelen että siitä kylästä on ollut joskus kauan sitten joku dokkari televisissa ja siitä lähtenyt sitten liikkeelle tällanen legenda.Mä oon kuullu kans ton urbaanilegendan tosta suomalaisesta homokylästä. Sille löytyi muistaakseni jokin "selitys" Mistä saanut alkunsa. Yritän muistella.
Mut ekas mulle tuli sillon mieleen, et missäs Ruottissa on sit se heterokylä.
On sielläki tota suomalaisvastaista porukkaa. Onneks ei kaikki.
onko ruottalaaset rasisteja?Muistelen että siitä kylästä on ollut joskus kauan sitten joku dokkari televisissa ja siitä lähtenyt sitten liikkeelle tällanen legenda.
Mulla asuu sukua Ruotsissa, jotka sanovat että suomivastaisuus on ollut viimevuosina selvästi nousussa taas.
Kyllä rasismia on kaikkialla.onko ruottalaaset rasisteja?
Mulla tylsästi pinaattikeittoa. Munalla.Fetasalaattia tänään lounaaksi. Oliiveilla.
Kiersihän Suomessakin huhu, että meidän länsipuolellamme olisi maa, jossa asuu pelkästään homoja...Monet ruottalaiset tuntuu tietävän, että suomalaiset juovat koskenkorvaa.
Omilla ruottalaiskavereilla on vahva usko siihen, että suomalaiset ovat aina joko kännissä tai krapulassa ja ruotsissa kiertää Suomesta vahva huhu, että täällä olisi kylä missä asuu vain homoseksuaaleja. Luulin juttua ensiksi vitsiksi, mutta eipä kuulema ole.
Ainoa hyvä asia, missä suomalaisia kehuttiin mulle aikanaan, oli se miten suomalaiset taistelivat rohkeasti sodassa, sekä Tuntematon sotilas elokuva (se mustavalkoinen versio).
Millonkas tieto on ennakkoluuloihin vaikuttanut?Siis eikö jengi matkusta ruotsiin tai sieltä suomeen ku moisia käsityksiä on yhä? :O
Johan sen läpikin on ajettava jos haluaa autolla eurooppaan ilman tuskastuttavan pitkää merimatkaa tai baltian kautta koukkaamista.
Moneltakohan ruottalaiselta löytyy suomalaisia geenejä tai päivastoin.onko ruottalaaset rasisteja?
On joo liikkunut.Kiersihän Suomessakin huhu, että meidän länsipuolellamme olisi maa, jossa asuu pelkästään homoja...
Pakkasta oli aamulla tosi paljon täälläkin, nyt paistaa aurinko ja joka puolella valkoisia puita ja huurteisia rakennuksia
Millainen sää siellä ?
Meillä on - 14 ja aurinkoinen,lunta satoi aamulla
Kyllä, tuossa lajikkeessa kukat ovat keskimääräistä suurempia. Minulla on noita eri lajikkeita viljelyssä aika paljon. Muutamia on pakkanen vienyt, mm. tuon kuvatun kolmantena talvena, kun jäi suojaus tekemättä. Toki suurin osa ruusuistani hyvin (eteläisen) Suomen ilmastoa kestäviä.No myönnä nyt itsekin, että oli varsin suuri ja kerrottu! Ei mikään juhannusruusu mitä kasvaa mun pihalla.
Ja videon mantelinkukkia katsoessa tulee mieleen, että voisi olla manner-espanjassa. Malagassa oli eilen 22 lämpöastetta. Kelpaisi!
Upea ruusuKyllä, tuossa lajikkeessa kukat ovat keskimääräistä suurempia. Minulla on noita eri lajikkeita viljelyssä aika paljon. Muutamia on pakkanen vienyt, mm. tuon kuvatun kolmantena talvena. kun jäi suojaus tekemättä. Toki suurin osa ruusuistani hyvin (eteläisen) Suomen ilmastoa kestäviä.
Tässä kestävä ja kauniin punainen