vierailija
sillä on rumat silmätNo se on hyvä että omaa haukan katseen
sillä on rumat silmätNo se on hyvä että omaa haukan katseen
Suuret ja kauniit, oon nähny. Ilmankos näkee niin hyvin.sillä on rumat silmät
Onhan noita kaikkia hauskoja juttuja tullut vuosien varrella vastaan ihan kiitettävät määrät.
Ehkä mä kirjotan kaikista jutuista joskus sellaisen oikein mustalla huumorilla höystetyn kirjan ja tienaan miljoonia
huomaa että olet alistettu kun toi yksi jolle vastasit, lyökö myös?Mäkin tykkäisin yllättää, mutta kun peruslähtökohta on se että mä laitan ja huolehdin aina ruuat niin yllätys on yleensä toisinpäin->koskematon ruoka jääkaapissa ja tuhjä kebsu/pizzalaatikko pöydällä
Jääkö teillä teksti tähän kirjotuskenttään, jos alatte kirjottaa, mut sit päätätteki pyyhkii pois?
Mul jää, eikä auta, jos menee pois keskustelusta, päivittää, vaihtaa sivua tai sulkee välilehen.
Pakko kirjottaa jotain ja lähettää se, sit se häviää vasta.
ei tapahdu koska olen parempi ihminen kuin te muutJääkö teillä teksti tähän kirjotuskenttään, jos alatte kirjottaa, mut sit päätätteki pyyhkii pois?
Mul jää, eikä auta, jos menee pois keskustelusta, päivittää, vaihtaa sivua tai sulkee välilehen.
Pakko kirjottaa jotain ja lähettää se, sit se häviää vasta.
No enpä nyt lähtisi pelkän ruuanlaiton puolesta tekemään moisia olettamuksia. On paljon juttuja mitä vastaavasti mun ei tartte tehdä eikä pyytää kun mies hoitaa ne automaattisesti.huomaa että olet alistettu kun toi yksi jolle vastasit, lyökö myös?
Äläpä puolustele, te ketjun akat aina puolustelete miehiä. Hyi!No enpä nyt lähtisi pelkän ruuanlaiton puolesta tekemään moisia olettamuksia. On paljon juttuja mitä vastaavasti mun ei tartte tehdä eikä pyytää kun mies hoitaa ne automaattisesti.
Toki tuo ruokakuvio on joskus ongelmallinen mutta toisaalta ei mieskään voi sitä yhtäkkiä ennustaa milloin mä en jaksais, kun en itsekkään tiedä etukäteen, mä kun oon sellainen huushollaaja että teen noita yleisesti ottaen mielelläni.
Ja ei lyö, kiitos huolenpidosta
Good for you! Keep up the good work!ei tapahdu koska olen parempi ihminen kuin te muut
Mä en oo silleen perehtyny asiaan.. Mut mitä ihmettä tapahtuu sit parisen päivän välein, et se katoaa, jos deletenäppäin ei tehoo. Päivitys? Serveribootti? Jokin kämmikoodipätkä joltain kesäharjoittelijaltaTarpeen kauan kun odottaa, se katoaa. Mut päivässä, kahdessa ei tapahdu mitään vaan siinä se piinaa...
Yritän olla valehtelematta. Se ei ole kivaa.Valehtelet, et ole nähnyt mitään, mutta sellaisia te ketjulaiset olette.
Se on peruuttamaton teko, jos vahingossa klikkaa 'vastaa' -painikettaTarpeen kauan kun odottaa, se katoaa. Mut päivässä, kahdessa ei tapahdu mitään vaan siinä se piinaa...
Mä en oo silleen perehtyny asiaan.. Mut mitä ihmettä tapahtuu sit parisen päivän välein, et se katoaa, jos deletenäppäin ei tehoo. Päivitys? Serveribootti? Jokin kämmikoodipätkä joltain kesäharjoittelijalta
Haha, mut teki noin, kun aloin vain kirjoittaan vastaamatta äsken.Se on peruuttamaton teko, jos vahingossa klikkaa 'vastaa' -painiketta
Miksi se, että yrittää olla valehtelematta, ei ole kivaa.Yritän olla valehtelematta. Se ei ole kivaa.
Voi vaikuttaa, jos kirjotat kännyyn- meet koneelle ja päivität tyhjän sivun -teksti katoaa. (Tai sit se ilmestyy sinne. Mut epäilisin ekaa. )En kyl tiedä. Tosin mä kyllä vaihdoin välillä kännykälle ja sit taas olin läppärillä. Ehkä se vaikutti.
Hahaha! Olin kirjautunut ulos. Huoh... olis pitäny ehkä nukkuu vielHuomenta! Harmaahämy. Taivas sinipunainen
Tykkää napit hävisi, samoin hymiövalikko.
Ihan ku joku runo.Huomenta! Harmaahämy. Taivas sinipunainen
Tykkää napit hävisi, samoin hymiövalikko.
Mua ei sais vapaapäivänä kirveelläkään heräämään aikaisin.Huomenta! Tähtitaivas! Kannatti herätä ennen auringonnousua.
Mua ei sais vapaapäivänä kirveelläkään heräämään aikaisin.
No, täällä maalla kun näkyy kirkkaana yönä tähtitaivas aina.