Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onhan noita kaikkia hauskoja juttuja tullut vuosien varrella vastaan ihan kiitettävät määrät.
Ehkä mä kirjotan kaikista jutuista joskus sellaisen oikein mustalla huumorilla höystetyn kirjan ja tienaan miljoonia
Mäkin tykkäisin yllättää, mutta kun peruslähtökohta on se että mä laitan ja huolehdin aina ruuat niin yllätys on yleensä toisinpäin->koskematon ruoka jääkaapissa ja tuhjä kebsu/pizzalaatikko pöydällä:ROFLMAO:
huomaa että olet alistettu kun toi yksi jolle vastasit, lyökö myös?

• Vihainen
Reactions: Elena777
Deleted member 149094
Jääkö teillä teksti tähän kirjotuskenttään, jos alatte kirjottaa, mut sit päätätteki pyyhkii pois?
Mul jää, eikä auta, jos menee pois keskustelusta, päivittää, vaihtaa sivua tai sulkee välilehen.
Pakko kirjottaa jotain ja lähettää se, sit se häviää vasta.

Jääkö teillä teksti tähän kirjotuskenttään, jos alatte kirjottaa, mut sit päätätteki pyyhkii pois?
Mul jää, eikä auta, jos menee pois keskustelusta, päivittää, vaihtaa sivua tai sulkee välilehen.
Pakko kirjottaa jotain ja lähettää se, sit se häviää vasta.

Tarpeen kauan kun odottaa, se katoaa. Mut päivässä, kahdessa ei tapahdu mitään vaan siinä se piinaa...

huomaa että olet alistettu kun toi yksi jolle vastasit, lyökö myös?
No enpä nyt lähtisi pelkän ruuanlaiton puolesta tekemään moisia olettamuksia. On paljon juttuja mitä vastaavasti mun ei tartte tehdä eikä pyytää kun mies hoitaa ne automaattisesti.
Toki tuo ruokakuvio on joskus ongelmallinen mutta toisaalta ei mieskään voi sitä yhtäkkiä ennustaa milloin mä en jaksais, kun en itsekkään tiedä etukäteen, mä kun oon sellainen huushollaaja että teen noita yleisesti ottaen mielelläni.
Ja ei lyö, kiitos huolenpidosta :)

vierailija
No enpä nyt lähtisi pelkän ruuanlaiton puolesta tekemään moisia olettamuksia. On paljon juttuja mitä vastaavasti mun ei tartte tehdä eikä pyytää kun mies hoitaa ne automaattisesti.
Toki tuo ruokakuvio on joskus ongelmallinen mutta toisaalta ei mieskään voi sitä yhtäkkiä ennustaa milloin mä en jaksais, kun en itsekkään tiedä etukäteen, mä kun oon sellainen huushollaaja että teen noita yleisesti ottaen mielelläni.
Ja ei lyö, kiitos huolenpidosta
Äläpä puolustele, te ketjun akat aina puolustelete miehiä. Hyi!

Huomenta

Ihania nää tällaset ''aamut'', kun menee liian kallelleen tohon sohvalle ajatuksella ''Katson vain hetken'' ja herää tälleen yöllä kone auki ja valot päällä.
No minä pöljä koetan, jos tulis uni uudestaan.

Yhteistyössä