Ihan käsin, mutta lavakasa meinasi keikahtaa ja pistin kroppaa likoon.Esa siis niinkun esinahka? No munallako sää sen lavan yritit nostaa?
Ihan käsin, mutta lavakasa meinasi keikahtaa ja pistin kroppaa likoon.Esa siis niinkun esinahka? No munallako sää sen lavan yritit nostaa?
Eikä ollu tyähousuja päällä, vain mun collegepökätIhan käsin, mutta lavakasa meinasi keikahtaa ja pistin kroppaa likoon.
No sit sä et nää mihin puhaltaaHmmm.. Mä laitan maskin silmille.
Seuraavalla kerralla pistä ne työhousut ja varmuudelta vaikka munasuojatkin!!Eikä ollu tyähousuja päällä, vain mun collegepökät
Käsikopelolla löytää.No sit sä et nää mihin puhaltaa
Kuha ei ole kauhiat kotkan kynnet...Käsikopelolla löytää.
Ei ole.Kuha ei ole kauhiat kotkan kynnet...
Tosin selän rapsuttamiseen sais olla kunnon kynnet.Ei ole.
On sen verran että voi raapia.Tosin selän rapsuttamiseen sais olla kunnon kynnet.
Mut sit jää kyllä dna:ta kynsien alle...On sen verran että voi raapia.
Voi sua fisumän, mekko lähti ostamaan lippuja Turkkuseen ja tulee näyttämään sulle kumpi teistä hämmentyyNo joko sain Mekon tarpeeksi hämmentyneeksi?
Joo ja nyt pakkaan repun.Voi sua fisumän, mekko lähti ostamaan lippuja Turkkuseen ja tulee näyttämään sulle kumpi teistä hämmentyy
En hämmentynyt. Oli muuta tekemistä.No joko sain Mekon tarpeeksi hämmentyneeksi?
Muista fyssan kirja!Joo ja nyt pakkaan repun.
No hyvä. Aloin jo huolestuaEn hämmentynyt. Oli muuta tekemistä.
Ei meillä ole kirjoja. Joitakin kirjoja on koulun kirjastossa. Se on nyt kiinni.Muista fyssan kirja!
Sie voisit tehä lyhemmän matkan tänne ja katsoa kuka hämmentyy .Voi sua fisumän, mekko lähti ostamaan lippuja Turkkuseen ja tulee näyttämään sulle kumpi teistä hämmentyy
No mulla on onneksi tuo vanha university physics kirja tallellaEi meillä ole kirjoja. Joitakin kirjoja on koulun kirjastossa. Se on nyt kiinni.
Kuvittelin eka että puhuit mulle ja hämmennyin todellaSie voisit tehä lyhemmän matkan tänne ja katsoa kuka hämmentyy .
Ellulle oliKuvittelin eka että puhuit mulle ja hämmennyin todella
Jep. Hidas sytytys. Oon turkulainenEllulle oli
Sen nyt tietää reetta tumperikin, kuka hämmentyis.Sie voisit tehä lyhemmän matkan tänne ja katsoa kuka hämmentyy .
Herttileijaa ja taas sitä mentiinEn hämmentynyt. Oli muuta tekemistä..if ya know what I mean