Saiskin pitkästä aikaa itsetehtyä voileipäkakkua!*nuolee munavoita sormistaan*
(voileipäkakuntekopuuhissa)
Mitä täytteitä siihen tulee?
Saiskin pitkästä aikaa itsetehtyä voileipäkakkua!*nuolee munavoita sormistaan*
(voileipäkakuntekopuuhissa)
Tonnikalaatäytteessä on majoneesia ja kurkkusalaattia, munavoita toiseksi täytteeksi. Lisäksi paljon maustamatonta tuorejuustoa kuorrutteeseen ja tuoretta persiljaa, paprikaa ja kurkkua koristepuoleen.Saiskin pitkästä aikaa itsetehtyä voileipäkakkua!
Mitä täytteitä siihen tulee?
Eikös mykkä kissakin kehrää silti?
Eli tuhkaluukun jynssäreillä kuuluu takaa pieriessä sellanen kumee humiseva hyrinä?
Onneksi olen exit only!
Ei o mauton...ite ootMykkö kissa on mauton.
Onko sinun exit onlya koskaan kokeiltu?
Päivää, kuuntelen juutuuppia niin, että tapetitkin heiluu seinilläPäivää!
Mitäs teidän lauantaipäivät sisältää/tullee sisältämään? Pitäis kohta lähteä kauppaan hakemaan mm. Runebergin torttuaineksia kun tuli viikolla lupailtua leivontaa, joten niitä sitten pitäisi tänään myös tehtailla
Päivää, kuuntelen juutuuppia niin, että tapetitkin heiluu seinillä
No ei synnestäs heilu....kaupassa ei tarvinnu kävästä lainkaan, saunan aattelin laittaa lämpimäksi myöhemmin ja heittäytyä ylälauteelle mietiskelemään ja naatiskelemaan
Mun saunasta?Kuva ois kiva
Mun saunasta?
Kyllä se nyt on rättis sillälailla, että sä kuvaat niitä tyttöystäväsi tissei ja ihastelet häntä saunassa.Vaikka siitä, mutta mielummin Sinusta saunomassa. (osaan kuvitella pienet terhakat tissisi )
Ihastella saa, muttei koskea ainakaan semmottis, että tyttis saa tietääKyllä se nyt on rättis sillälailla, että sä kuvaat niitä tyttöystäväsi tissei ja ihastelet häntä saunassa.
Auts... Kai pyysit kaveria nyppään sen pois ettei vaan tulehdu?Päivää. Mitäs täällä? Itse onnistuin saamaan tikun esaan... Ja sitten kun joku ihmettelee, että miten, niin ihan vaan lavaa nostamalla.
Ihan itte nyppisin sen pois ja desinfioin käsidesillä operaation päätteeksi. Kirveli ihan hel.....Auts... Kai pyysit kaveria nyppään sen pois ettei vaan tulehdu?
Vai nostitko kotona jotta vaimo saa kunnian?
Oijoi, puhallanko pipin pois?Ihan itte nyppisin sen pois ja desinfioin käsidesillä operaation päätteeksi. Kirveli ihan hel.....
Ainoastaan jos käytät maskiaOijoi, puhallanko pipin pois?
Hmmm.. Mä laitan maskin silmille.Ainoastaan jos käytät maskia
Mä jäin miettiin, että mitäs Esa siitä tuumas? Kyynelehtikö yhtään?Päivää. Mitäs täällä? Itse onnistuin saamaan tikun esaan... Ja sitten kun joku ihmettelee, että miten, niin ihan vaan lavaa nostamalla.
Esa siis niinkun esinahka? No munallako sää sen lavan yritit nostaa?Päivää. Mitäs täällä? Itse onnistuin saamaan tikun esaan... Ja sitten kun joku ihmettelee, että miten, niin ihan vaan lavaa nostamalla.