Auts,sä saat tällejä ovista ?
Meillä taas pieniä sähköreitä kun silittää kisuja.
Ovista ja kaiteista. Auton ovi on kaikista pahin.
Auts,sä saat tällejä ovista ?
Kissasta saa kanssa näillä keleillä söhköiskuja helposti.Mä en enää avaa ovia ite. Mies saa hoitaa se ku ei oo kivaa saada kamalaa tälliä useasti päivässä.
Mä vaihdoin sen munaan.Onhan sulla vai väität sä että se on kulunut pois?
Oletko kokeillu käsirasvoja? Saattaa auttaa sähköisyyteen.Ovista ja kaiteista. Auton ovi on kaikista pahin.
Oletko kokeillu käsirasvoja? Saattaa auttaa sähköisyyteen.
Mä en ole tänä vuonna saanut autosta tällejä montaakaan mutta viimevuonna, en meinannut uskaltaa koskea koko autoon. Luin tosin joskus että mm.kengät vaikuttavat siihen saako kuinka paljon autosta tällejä, enkä tainnut kyllä näitä kenkiä käyttää niin paljoa mitkä nyt on olleet jatkuvassa käytössä.Ovista ja kaiteista. Auton ovi on kaikista pahin.
Voi, mä muistan kun mun kissa sai kerran nenäänsä musta kunnon tällin, se ilme!Auts,sä saat tällejä ovista ?
Se on se: " MIKS SÄ NOIN TEIT?!?! ", eiks oo?Voi, mä muistan kun mun kissa sai kerran nenäänsä musta kunnon tällin, se ilme!
Yritin selittää(ihan kuin hän olisikaan ymmärtänyt) ettei se mun syytä ollut mutta ei tullut ihan heti tykö uudestaan...
Juu,molemmat kyllä hätkähtää kun tulee sähkäri.Voi, mä muistan kun mun kissa sai kerran nenäänsä musta kunnon tällin, se ilme!
Yritin selittää(ihan kuin hän olisikaan ymmärtänyt) ettei se mun syytä ollut mutta ei tullut ihan heti tykö uudestaan...
Älkää kiirhehtikö oottakaa rauhassa kaikki haittavaikutukset muista maista ja kattelkaa sittenJaah. Ei saa sit mieskään koronarokotetta yhtään aikaisemmin.
Milloinkohan terveitä aletaan rokottaa?
Mä olisin näköjään tuossa 1. ryhmässä,ellen saa kuntouttavassa,kun oon siellä vammaisten palvelukodissa eri-ikäisten asukkaiden kanssa tekemisissä.Jaah. Ei saa sit mieskään koronarokotetta yhtään aikaisemmin.
Ylen sivuilta nappasin tän:
Tässä järjestyksessä riskiryhmäläiset rokotetaan:
Ryhmä 1: Henkilöt, joilla on vaikealle koronavirustaudille erittäin voimakkaasti altistava sairaus tai tila
Ryhmä 2: Henkilöt, joilla on vaikealle koronavirustaudille altistava sairaus tai tila
- Elinsiirto tai kantasolusiirto
- Aktiivisessa hoidossa oleva syöpätauti
- Vaikea puolustusjärjestelmän häiriö
- Vaikea krooninen munuaissairaus
- Vaikea krooninen keuhkosairaus
- Lääkehoitoinen tyypin 2 diabetes
- Downin oireyhtymä (aikuiset)
- Jatkuvaa lääkitystä vaativa astma
- Vaikea sydänsairaus, muun muassa sydämen vajaatoiminta (ei kuitenkaan pelkkä verenpainetauti)
- Aivohalvaus tai muu hengitystä haittaava neurologinen sairaus tai tila
- Immuunipuolustusta heikentävä lääkehoito autoimmuunisairauteen
- Vaikea krooninen maksasairaus
- Tyypin 1 diabetes tai lisämunuaisten vajaatoiminta
- Vaikea uniapnea
- Psykoosisairaus
- Sairaalloinen lihavuus (painoindeksi vähintään 40)
Ai katos, uniapnea. Mut en silti huoli rokotusta.Jaah. Ei saa sit mieskään koronarokotetta yhtään aikaisemmin.
Ryhmä 1: Henkilöt, joilla on vaikealle koronavirustaudille erittäin voimakkaasti altistava sairaus tai tila
Ryhmä 2: Henkilöt, joilla on vaikealle koronavirustaudille altistava sairaus tai tila
- Vaikea sydänsairaus, muun muassa sydämen vajaatoiminta (ei kuitenkaan pelkkä verenpainetauti)
- Vaikea uniapnea
- Psykoosisairaus
Mä olen kanssa antanut kissan nenään vahingossa sähköiskun, kun paijailtiin toisiamme...se kissan ilme oli niin syyllistävä ja milläs selität eläimelle etten suinkaan yrittänyt tappaaVoi, mä muistan kun mun kissa sai kerran nenäänsä musta kunnon tällin, se ilme!
Eli mä kuuluisin kakkosryhmän aatelistoon.Jaah. Ei saa sit mieskään koronarokotetta yhtään aikaisemmin.
- Vaikea uniapnea
- Psykoosisairaus
TsemppiäKohta alkaa fyssan koe.
Silmät lautasena "MITÄ HELV...." ja sitten ei kissaa enää näkynytkäänSe on se: " MIKS SÄ NOIN TEIT?!?! ", eiks oo?
Sitten kun saat hylsyn, niin voin antaa sulle tukiopetustaKohta alkaa fyssan koe.
Mikset? Kuinkas monta on kupsahtanut rokotteeseen? Usassa melkein 500k koronaan kuollutta, ruottissa vaan 20k.Ai katos, uniapnea. Mut en silti huoli rokotusta.
Sua nyt on tainnut tympiä siitä lähtien, kun jouduit ite hommaamaan sen minipalmun kotia, minkä alla makoilla...Tympii tää pakkanen. Nokastakin on alkanut tulla verta. Silmätippoja pitää käyttää pari kertaa päivässä. Hiusongemat jo tulikin mainittua. Villasukkaan tuli reikä ja oon surkea parsimaan.
*tuhisee kiukkuisena*