Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Deleted member 149094
@Echo !!! Nyt voit heittää ikäkriisisi pöntöstä! Mä otin googlelenssillä kuvan ja ekat oli, kun jollakulla jäänyt ryppy naamaan nukkuessaan junassa ja toinen joku 35 vuotias, jolle oli tullu ekat rypyt!!!!
Pystytkö parempaan? :LOL:

• Tykkää
Reactions: Echo
Huomenta, hyvää kaunista pakkaspäivää. Täöllä - 17.
Aamupalaksi mansikka-raparperikiiseliä ja mascarpone-jogurttivaahtoa ja kahvia.

Nukuin aika hyvin,tosin näin hurjaa unta. Joku rikollisjoukko tunkeutui kotiin, huusin jatappelin vastaan,pitivät vankina ja yritin paeta monta kertaa. Uni loppui sitten kesken,mutta taisin päästä viimein karkuun

Nukuin aika hyvin,tosin näin hurjaa unta. Joku rikollisjoukko tunkeutui kotiin, huusin jatappelin vastaan,pitivät vankina ja yritin paeta monta kertaa. Uni loppui sitten kesken,mutta taisin päästä viimein karkuun
Hyi en tykkää tollasista unista sitten yhtään:(
Mä näin joskus sotaunia, nekin ahisti helposti herätessä.

• Tykkää
Reactions: Kais
tuo on niin paha että edes mulla ei ole takataskussa parannuskonstia
Hö....Sit mä oon kyllä pulassa...
Joskus on ollut sellaisia yksittäisiä kertoja kun "kuuluu" väpätys esim.nopean pään käännön jälkeen mut tää kun ei mee yhtään pois, edes hetkeksi. Otin nyt pari buranaa vaikka tuskin ne auttaa, kipuja kun ei varsinaisesti ole.

• Surullinen
Reactions: Kais
Aaargh.....Tuun hulluksi kohta, ilmeisesti niskat niin jumissa että toisessa korvassa kuuluu tauotta sellainen "väpätys"....
Mä tungen kohta sukkapuikon sinne niin s@@tana loppuu
Alkoin eilen ajoittaisena mutta nyt kuuluu koko ajan.
Tinnityskin on siedettävämpää kuin tämä
Höh,halaus. Onpa kurja vaiva.
Toivottavasti helpottaa pian.

Hö....Sit mä oon kyllä pulassa...
Joskus on ollut sellaisia yksittäisiä kertoja kun "kuuluu" väpätys esim.nopean pään käännön jälkeen mut tää kun ei mee yhtään pois, edes hetkeksi. Otin nyt pari buranaa vaikka tuskin ne auttaa, kipuja kun ei varsinaisesti ole.
Luultavasti auttaa. Varsinkin, jos vielä taivuttelet niskaasi hitaasti ja kiduttavasti puolelta toiselle. Eli tukeva ote tukasta ja väännät niin että meinaa laatta lentää, sitten hidas palautus ja toiselle puolelle sama. Tätä toistelet, kunnes se ei enää tunnu pahalta.

Yhteistyössä