Kotona mä tämän sain, vaikka oli ovi kiinni.Pitääpä pysyä kotosalla, ei täällä oikeastaan pääsekään mihinkään. Ruokakaupat ovat auki, viinakaupat auki. Kirkot, ostarit, kirjastot, baarit kiinni.
Onneksi kotiovi on vielä auki.
Kotona mä tämän sain, vaikka oli ovi kiinni.Pitääpä pysyä kotosalla, ei täällä oikeastaan pääsekään mihinkään. Ruokakaupat ovat auki, viinakaupat auki. Kirkot, ostarit, kirjastot, baarit kiinni.
Kotona mä tämän sain, vaikka oli ovi kiinni.
laittaa Torslandaverketin vehkeen niin pelaaEi kiinan volvoissa toimi lukot näillä keleillä...
Mikä ettei, täytyyhän mun jotenkin todistaa turkulaisten olemassaoloHyvä että tutkivat.
Tarvitsetko alastonmallia?
Mutkun se mersu oli vanha, tää tapahtui 80-luvun puolivälin paikkeilla ja se auto oli sillonkin vanha ja niin ihanaOhan volvo ihan hyvä auto. Ainakin ne uudet meset, millä olen ajellut, ovat olleet vähän pettymyksiä...
Mites Kanadassa, joko ihmiset ovat kyllästyneet rajoituksiin ja koronaan?Pitääpä pysyä kotosalla, ei täällä oikeastaan pääsekään mihinkään. Ruokakaupat ovat auki, viinakaupat auki. Kirkot, ostarit, kirjastot, baarit kiinni.
Iltapäivää
Kävin lekurilla ja taas nostettiin verenpainelääkkeen annostusta, kun ei ne yläpaineet laske millään. Sydän ja keuhkoäänet kuunteli myös, eikä kommentoinut mitään juuta taikka jaata siihen, että mitä sieltä kuului. Kyseli vaan suvun sairaus historiasta ja haluais, että jossain vaiheessa katottais sydänfilmi..kuulema pitkään jatkunut korkea verenpaine ei tee hyvää sydämelle, eikä verisuonille...joten verikokeissakin pitäis käydä jossain vaiheessa, piakkoin, myös.
Ihan ihme ongelmia taas ja tuntuu, että kaikki tulee peräjälkeen...
Mutta jottei kaikki mee valitukseks niin ostin tänään lisää maalipurtiloita ja välineitä ja alan pikkuhiljaa työstämään haaveita kankaalle...
Acryyliväreillä alan kokeilemaan, tekee mieli eri tekniikoita testata....toki luonto on myös aiheissa lähellä ja ihmiset....sitten tykkään myös sellasesta tyylistä missä yhdistellään eri tyylejä keskenään.Mitä sä alat maalata?
Mä ostin eilen guassi-värejä ja siveltimiä. Edullisia kankaita pitäisi vielä jostain bongata. Tai edes kunnollista, paksua papreia.
Teetkö minkälaisia maalauksia? Minäkin voin tulla malliksi.Mikä ettei, täytyyhän mun jotenkin todistaa turkulaisten olemassaolo
Ruusalle selitin juur ja susta alastonmalli...annan sen ruutikselleTeetkö minkälaisia maalauksia? Minäkin voin tulla malliksi.
Acryyliväreillä alan kokeilemaan, tekee mieli eri tekniikoita testata....toki luonto on myös aiheissa lähellä ja ihmiset....sitten tykkään myös sellasesta tyylistä missä yhdistellään eri tyylejä keskenään.
Hiiltä täytys ostaa myös!
muoks ja saatan laittaa jonnekin näkyville, jos onnistuu yhtään.
ja sitten kun susta tulee kuuluisa taiteilija ja piet näyttelyn, kutsut meijjät muutkin sinne.Mä aion tehdä jotain isoa ja värikästä työkämpän valkoisia seiniä peittämään.
Pidetään yhteisnäyttely!ja sitten kun susta tulee kuuluisa taiteilija ja piet näyttelyn, kutsut meijjät muutkin sinne.
Mä voin myydä mun tekemiä koruja.Pidetään yhteisnäyttely!
Ovat kyllästyneet, joillekin melkein jo sairauteen asti.Mites Kanadassa, joko ihmiset ovat kyllästyneet rajoituksiin ja koronaan?
Sitten meitä on kaksi erakko luontoista.Ovat kyllästyneet, joillekin melkein jo sairauteen asti.
Mulle henkilökohtaisesti ei kovinkaan vaikeaa, kiitos lievän erakko luonteen.
Et ole ainoa jota tää ihmetyttää.Mä en tajua suomen koronasysteemejä.
Parhaillaan virus leviää kouluissa ja päiväkodeissa ja samaan aikaan sallitaan taas lapsille ja nuorile harrastukset.
Juu,ei ymmärräMä en tajua suomen koronasysteemejä.
Parhaillaan virus leviää kouluissa ja päiväkodeissa ja samaan aikaan sallitaan taas lapsille ja nuorile harrastukset.
Sulla on sentäs kisu seurana. Olispa kissa tai mies jonka kanssa olla ja leikkiä.Sitten meitä on kaksi erakko luontoista.
Välillä nautin siitä etten saa mennä mihinkään isompaan tapaamiseen, juttelen puhelimessa/mesessä ystävien kanssa tärkeimmät porinat.
Kissakin nauttii, kun ollaan täällä pääosin aina kahdestaan...mitä nyt mun poikaset piipahtelee täällä, mutta noin muuten saa olla ihan omissa oloissa