Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
ja päivää x2

Ostin kolmenlaista soossia, sataykastiketta, jotain tulista kastiketta ja chilivalkosipulikastiketta.
Nyt höyryää edessä wokkiruokaa, mukaan sekoitettuna se tulinen kastike ja koko ajan täytyy ottaa vettä kun polttelee suuta

• Tykkää
Reactions: m.e.k.
Oleko varmaa, ettei sinussa (niinkuin monessa muussakin suomalaisessa) ole ripaus aasialaista. Teetä DNA-analyysi kuten minä ja @-roosaruusa- , niin saat varmuuden.

Minussakin on hiukan aasialaista....

Mulla on kaukaisia sukujuuria lännessä ja idässä. Mutta 1700-luvulta lähtien olen ihan suomalaine. (y)

• Tykkää
Reactions: Elena777
Tekis mieli lukea pitkästä aikaa joku kirja/kirjasarja taas, mutta kun en keksi mitä lukisin.
3 muskettisoturia kyllä oottais tuolla hyllyllä, mutta nyt tekis mieli jotain jännempää luettavaa.

no vosin tähän heittää sen legendaarisen kuiteski kommentoit :). mut mistä toi mielikuva on syntynyt kun sanoit että on ollut varjoissa? ei siis oo ollut esillä? ni mistä tiiät et on kalsea
No joo, oon mä välillä sitä seurannu. Siis kai se urheilijan vaimona on kokenu ittensä statistiksi.
Kalseus tulee jostain n.3-5 vuotta sitten vanhasta jutusta, jossa se oli porhaltanu työhaastatteluun ja valittanu jälkikäteen ku ei tullu valituksi tms.

vierailija
No joo, oon mä välillä sitä seurannu. Siis kai se urheilijan vaimona on kokenu ittensä statistiksi.
Kalseus tulee jostain n.3-5 vuotta sitten vanhasta jutusta, jossa se oli porhaltanu työhaastatteluun ja valittanu jälkikäteen ku ei tullu valituksi tms.
aijaa tosta mä en tiennytkään. eikös se harmitus pitäny purkaa sanoin? niinkuin tossa epäonneliset ketjussa sanottiin? mut ehkä se nyt puhkee kukkaan ja tuo lisää persoonaa esiin.

Deleted member 149094
Siitä ei ollu vissiin ees wikkariartikkelia!! Oi ei, se on ihan noupadi!
Mitä se tekee työkseen? Mä en siis tiedä ketään julkkiksii...

vierailija
Tekis mieli lukea pitkästä aikaa joku kirja/kirjasarja taas, mutta kun en keksi mitä lukisin.
3 muskettisoturia kyllä oottais tuolla hyllyllä, mutta nyt tekis mieli jotain jännempää luettavaa.
no mistä tiiät ettei oo jännä jos et oo lukenut viellä sitä? vai intuitioiko kertoo?. mä tykkäsin siitä kun olin lukenut sen ni menin paikalliseen alkoon ja sanoin et tuun 1600 luvun ranskasta ja kaipaan burgundin puna viintä. sit löyty 1600 luvun panimo ja se pullo oli 40 naapurikaupungin alkossa. täällä sitä ei ollut

Yhteistyössä