Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Tiedätkin varmaan, että sklaa vapauttaa mielihyvähormoneja kehossa. Suuret määrät suklaata tuovat kuitenkin helposti liikaa energiaa, On toinenkin keino saada niitä mielihyvähormoneja niin, että energiaa puolestaan kuluu. Kannattaisiko sittenkin vaihtaa strategiaa tai ainakin omaksua hallituksenkin hehkuttama hybridimalli.

Juu mut tiäkkö, ei kaikilla ne hormonit säily aina tasapainossa. Tässä kuva vaihdevuosien vaivaamasta naispolosta.

• Surullinen
Reactions: m1es
Mä en oo aasialainen.
Oleko varmaa, ettei sinussa (niinkuin monessa muussakin suomalaisessa) ole ripaus aasialaista. Teetä DNA-analyysi kuten minä ja @-roosaruusa- , niin saat varmuuden.

Minussakin on hiukan aasialaista....

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Echo
Oleko varmaa, ettei sinussa (niinkuin monessa muussakin suomalaisessa) ole ripaus aasialaista. Teetä DNA-analyysi kuten minä ja @-roosaruusa- , niin saat varmuuden.

Minussakin on hiukan aasialaista....

Juu. Olen minäkin tehnyt. Mussa on suomalaista, balttia sekä inuiittia. Ja ehdottomasti suosittelen testin tekemistä. Viihdyttävää, etenkin kun korona jumittaa kotiin, katsella, mitä kaukaiset sukulaiset ympäri maailmaa nyt tekevät.

Ruotsin iso-täti tai pikkuserkku asustaa yhä avoinna olevan veden äärellä ja voi että kun olen kade!

• Tykkää
Reactions: Elena777
Juu. Olen minäkin tehnyt. Mussa on suomalaista, balttia sekä inuiittia. Ja ehdottomasti suosittelen testin tekemistä. Viihdyttävää, etenkin kun korona jumittaa kotiin, katsella, mitä kaukaiset sukulaiset ympäri maailmaa nyt tekevät.

Ruotsin iso-täti tai pikkuserkku asustaa yhä avoinna olevan veden äärellä ja voi että kun olen kade!
mulla asuu pari serkkua Malmön lähellä ja ohan siellä tosiaan ihan erinnäköstä entä täällä

Yhteistyössä