Varmana puhut ja pussaat mekkoa, kun näättemeikä ei puhu eikä eikä pussaa
Varmana puhut ja pussaat mekkoa, kun näättemeikä ei puhu eikä eikä pussaa
No päivää, mitäs sun päivään kuuluu?Päivää
Meni nukkuessa.No päivää, mitäs sun päivään kuuluu?
Herttinen sentään, nyt vasta tajusin paljonko kello onMeni nukkuessa.
Mulla on kaukaisia sukujuuria lännessä ja idässä. Mutta 1700-luvulta lähtien olen ihan suomalaine.Oleko varmaa, ettei sinussa (niinkuin monessa muussakin suomalaisessa) ole ripaus aasialaista. Teetä DNA-analyysi kuten minä ja @-roosaruusa- , niin saat varmuuden.
Minussakin on hiukan aasialaista....
Kukaan tehnyt MyHeritage-dna-testiä?
Kiinnostaisi, millaisia tuloksia siitä saa. Ja että "näkeekö" ne mahdolliset sukupuun tehneet sukulaiset sit testin jälkeen vai pitääkö ostaa lisäksi jotain noita vuosimaksullisia juttuja. https://www.myheritage.fi/dnakeskustelu.kaksplus.fi
Heräsin monesti mutta ei huvittanut nousta ylös.Herttinen sentään, nyt vasta tajusin paljonko kello on
Sulle pitää hommata sellanen sänky, mikä puottaa sut lattialle aina ennen puoltapäivää, oli sitten vapaata tai ei
A ja C varmasti toimii. Syötiin viime viikolla ja kyytipoikina olivat cava ja riesling.mites noi blinit? onko teitin mielstä niille paras kyytipoika
a) kuiva shamppanja
b) chablis
c) riesling
Ai hän on ollut tähän saakka läpinäkyvä.Riina-Maija Palander naistenlehden kannessa: "On minun vuoroni tulla näkyväksi tjsp".
Apua. Suojautukaa.
Näkyväksi niinku lehdissä vai jossain muualla? Hupaisasti muotoiltu ajatusRiina-Maija Palander naistenlehden kannessa: "On minun vuoroni tulla näkyväksi tjsp".
Apua. Suojautukaa.
No siinä luki jotain Kalleen viittaavaa, että on ollu hänen varjossaan.Näkyväksi niinku lehdissä vai jossain muualla? Hupaisasti muotoiltu ajatus
Nonni, kiitos Ruutis, nyt alan miettiä blinejä iltapalaksi.mites noi blinit? onko teitin mielstä niille paras kyytipoika
a) kuiva shamppanja
b) chablis
c) riesling
tykkäät kuiteski pikku juoruistaNo siinä luki jotain Kalleen viittaavaa, että on ollu hänen varjossaan.
Jos yks Palanderi on sössiny julkisuuskuvaansa, niin tarvitaaks me eukko-Palanderiaki ihmeteltäväksi?
Jaa se on mustis kallelle. Miksi urheilijan puolison pitäis olla näkyvä? Onko se joku julkkis omasta takaa?No siinä luki jotain Kalleen viittaavaa, että on ollu hänen varjossaan.
Jos yks Palanderi on sössiny julkisuuskuvaansa, niin tarvitaaks me eukko-Palanderiaki ihmeteltäväksi?
Jos hän haluaakin päästä Kalle lehden keskiaukeaman tytöksi?No siinä luki jotain Kalleen viittaavaa, että on ollu hänen varjossaan.
Riinis on jotenki....kalsea. Ku jäinen lumituisku 20 asteen pakkasella.tykkäät kuiteski pikku juoruista
no vosin tähän heittää sen legendaarisen kuiteski kommentoit . mut mistä toi mielikuva on syntynyt kun sanoit että on ollut varjoissa? ei siis oo ollut esillä? ni mistä tiiät et on kalseaRiinis on jotenki....kalsea. Ku jäinen lumituisku 20 asteen pakkasella.
Ei kiinnosta.
No joo, oon mä välillä sitä seurannu. Siis kai se urheilijan vaimona on kokenu ittensä statistiksi.no vosin tähän heittää sen legendaarisen kuiteski kommentoit . mut mistä toi mielikuva on syntynyt kun sanoit että on ollut varjoissa? ei siis oo ollut esillä? ni mistä tiiät et on kalsea
aijaa tosta mä en tiennytkään. eikös se harmitus pitäny purkaa sanoin? niinkuin tossa epäonneliset ketjussa sanottiin? mut ehkä se nyt puhkee kukkaan ja tuo lisää persoonaa esiin.No joo, oon mä välillä sitä seurannu. Siis kai se urheilijan vaimona on kokenu ittensä statistiksi.
Kalseus tulee jostain n.3-5 vuotta sitten vanhasta jutusta, jossa se oli porhaltanu työhaastatteluun ja valittanu jälkikäteen ku ei tullu valituksi tms.
Siitä ei ollu vissiin ees wikkariartikkelia!! Oi ei, se on ihan noupadi!No joo, oon mä välillä sitä seurannu. Siis kai se urheilijan vaimona on kokenu ittensä statistiksi.
Kalseus tulee jostain n.3-5 vuotta sitten vanhasta jutusta, jossa se oli porhaltanu työhaastatteluun ja valittanu jälkikäteen ku ei tullu valituksi tms.
no mistä tiiät ettei oo jännä jos et oo lukenut viellä sitä? vai intuitioiko kertoo?. mä tykkäsin siitä kun olin lukenut sen ni menin paikalliseen alkoon ja sanoin et tuun 1600 luvun ranskasta ja kaipaan burgundin puna viintä. sit löyty 1600 luvun panimo ja se pullo oli 40 naapurikaupungin alkossa. täällä sitä ei ollutTekis mieli lukea pitkästä aikaa joku kirja/kirjasarja taas, mutta kun en keksi mitä lukisin.
3 muskettisoturia kyllä oottais tuolla hyllyllä, mutta nyt tekis mieli jotain jännempää luettavaa.
en ole edes venäläisessä kirkossaNonni, kiitos Ruutis, nyt alan miettiä blinejä iltapalaksi.
Ootko koskaan muuten syöny rahkalettuja eli syrnikkejä?