Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Vippaa resepti whatsappiin. Siis ainekset. :)
Ma en oo Palstan whatsappissa enkä tuu. :eek: Sitäpaitti vaihdan ehkä Signaliin....

Mut reseptiä:
-1 makkarapaketti
-1 pienehkö sipuli
-1 tl mustapippuria
-2 tl currymaustetta
- 1 prk (2 dl) ruokakermaa
- 1/2-1 dl ketsuppia

Pilko makkarat, paista ne sipulisilpussa. Lisää muut aineet ja sekota.
Syö vaikka perunamuusin kans. :) Makkarapata on aika raskas ruoka, joten kasviksia myös kylkeen.

• Tykkää
Reactions: m.e.k.
Deleted member 149094
Ei kai kukaan mainostaja Clooneyta mainosta?
Mieelummin sitä ny kattelis, kuin jotain koneja. Ehkä nuo mainokset ei vaan oo tarpeeksi hyvin personoituja viel. :sneaky:

Muokkauslisäys!: Tuohonhan on melkein tekniikkakin olemassa. Mainostajat pöllii kuvat kännystä, mitä ne varmaan jo tekeekin, ja asettaa sen, joka siellä on eniten, myymään nitä tuotteita! Kyllä mä ostaisin, kun mun kissa ilmestyis näytölle, et haluun pahvilaatikon. Varmasti ostaisin :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: Echo
Mulla tulee hääpukumainoksia kun tammikuun alussa aloitin semmosen ketjun.
Mulla on se välillä ollu, mut mainokset pomppaa aina silti...

Mut mikäs näitä on katellessa. *kuvittelee olevansa 20 vuotta nuorempi ja 15 kiloa hoikempi, ja jossain kartanossa*
Pitäisiköhän keventää suojauksia, minä en enää koskaan saa kivoja mainoksia vaikka toiveikkaana liitän tsainapimujen kuvia ketjuihin.

Aasialaisversio Echolle.

• Tykkää
Mun....mies...oli antanu sen suklaalevyn viikonloppuna meidän teinille! :eek:
En kyllä anna miehelle kätkettäväksi mitään, parempi on syödä itse niin tietää että on hyvässä tallessa!

No, oikeaan osoitteeseen se levy oli menny, vaikkakin etukäteen: olisin tänään antanu puolet siitä levystä palkkioksi tuolle teinille, kun se sai wilmassa 4 positiivista merkintää koulusta. :)

Hmm, onkohan mua palkittu muksuna suklaalla...tuntuu siltä. :unsure:
Mut lopputulos: sä oot hoikempi kuin mä. Koska kissa kiitoksella elää, mutta tulevat ylipainoiset elävät suklaa-bonuksilla.
Tiedätkin varmaan, että suklaa vapauttaa mielihyvähormoneja kehossa. Suuret määrät suklaata tuovat kuitenkin helposti liikaa energiaa, On toinenkin keino saada niitä mielihyvähormoneja niin, että energiaa puolestaan kuluu. Kannattaisiko sittenkin vaihtaa strategiaa tai ainakin omaksua hallituksenkin hehkuttama hybridimalli.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää

Yhteistyössä