PolyamorinenRiittää tietenkin! (Kun löytää semmoisen, joka on näppärä käsistään, osaa ratkaista lakijuttuja, yms. )
Mut sul olis vaihtoehtokin täs maailmantilassa, et alat semmoseen kommuunisuhteeseen.. Vai mitä ne onkaan
PolyamorinenRiittää tietenkin! (Kun löytää semmoisen, joka on näppärä käsistään, osaa ratkaista lakijuttuja, yms. )
Mut sul olis vaihtoehtokin täs maailmantilassa, et alat semmoseen kommuunisuhteeseen.. Vai mitä ne onkaan
sisäfileitä paistinpannultaMillai valmistettuna?
Toisaalta tekis mieli grillattua kanaa ja salaattia, mutta otan huomioon muitakin ehdotuksia
Ei ole tarvetta eikä pakkomiellettä siihen@Algoma onko sulla joku pakonomainen tarve vittuilla mulle alinomaan?
Ma en oo Palstan whatsappissa enkä tuu. Sitäpaitti vaihdan ehkä Signaliin....Vippaa resepti whatsappiin. Siis ainekset.
Mulla tulee hääpukumainoksia kun tammikuun alussa aloitin semmosen ketjun.Mulle on personoitu mainokset tällä sivulla!
Ne on täynnä kaikkee hevosiin liittyvää!!
Mulla ei tule mainoksia lainkaan, koska panin itselleni addblockin.Mulla tulee hääpukumainoksia kun tammikuun alussa aloitin semmosen ketjun.
Mulla on se välillä ollu, mut mainokset pomppaa aina silti...Mulla ei tule mainoksia lainkaan, koska panin itselleni addblockin.
Se eka leffa on ihana! Ja Colin Firth...Mitkähän hormoonit on päässy vauhtiin, istuin äsken sohvalla ja itkin onnesta, pikkupöksyissä lumisateen keskellä juoksevan Bridget Jonesin puolesta...hää kun sai vihdoinkin sen elämänsä miehen.
Joo niin on, oikeestaan tykkään kaikista kolmesta, mutta kyll ykkönen on aina ykkönenSe eka leffa on ihana! Ja Colin Firth...
Eli pitää keksiä aihe, josta tahtoo mainoksia ja sit tehdä aloitus.. Ehkä tasaisin väliajoin, kun en oo muistaakseni puhunut hevosista. ..Mulla tulee hääpukumainoksia kun tammikuun alussa aloitin semmosen ketjun.
Ei kai kukaan mainostaja Clooneyta mainosta?Eli pitää keksiä aihe, josta tahtoo mainoksia ja sit tehdä aloitus.. Ehkä tasaisin väliajoin, kun en oo muistaakseni puhunut hevosista. ..
..Clooney.. Tms..... Hmm.
Mieelummin sitä ny kattelis, kuin jotain koneja. Ehkä nuo mainokset ei vaan oo tarpeeksi hyvin personoituja viel.Ei kai kukaan mainostaja Clooneyta mainosta?
Mää kattelen friiltä jotain murhadokkaria
Mää katon jotakin subilta.Mää kattelen friiltä jotain murhadokkaria
Tuu kaveriks
Mulla tulee hääpukumainoksia kun tammikuun alussa aloitin semmosen ketjun.
Pitäisiköhän keventää suojauksia, minä en enää koskaan saa kivoja mainoksia vaikka toiveikkaana liitän tsainapimujen kuvia ketjuihin.Mulla on se välillä ollu, mut mainokset pomppaa aina silti...
Mut mikäs näitä on katellessa. *kuvittelee olevansa 20 vuotta nuorempi ja 15 kiloa hoikempi, ja jossain kartanossa*
Eivät anna sulle uhallakaan sellasia mainoksiaPitäisiköhän keventää suojauksia, minä en enää koskaan saa kivoja mainoksia vaikka toiveikkaana liitän tsainapimujen kuvia ketjuihin.
Aasialaisversio Echolle.
Eihän Algoma edes osaa olla oikeasti ilkeä, pientä kuivaa huumoria viljelee@Algoma onko sulla joku pakonomainen tarve vittuilla mulle alinomaan?
Tämä on ollut tarkoitukseni.Eihän Algoma edes osaa olla oikeasti ilkeä, pientä kuivaa huumoria viljelee
Johan se on ne kaikki mainokset kattonu. "Hot Asian young ladies"-mainokset, jotka johtaa Nasan "humanoids found"-sivuille.Eivät anna sulle uhallakaan sellasia mainoksia
Mun....mies...oli antanu sen suklaalevyn viikonloppuna meidän teinille!
En kyllä anna miehelle kätkettäväksi mitään, parempi on syödä itse niin tietää että on hyvässä tallessa!
No, oikeaan osoitteeseen se levy oli menny, vaikkakin etukäteen: olisin tänään antanu puolet siitä levystä palkkioksi tuolle teinille, kun se sai wilmassa 4 positiivista merkintää koulusta.
Hmm, onkohan mua palkittu muksuna suklaalla...tuntuu siltä.
Tiedätkin varmaan, että suklaa vapauttaa mielihyvähormoneja kehossa. Suuret määrät suklaata tuovat kuitenkin helposti liikaa energiaa, On toinenkin keino saada niitä mielihyvähormoneja niin, että energiaa puolestaan kuluu. Kannattaisiko sittenkin vaihtaa strategiaa tai ainakin omaksua hallituksenkin hehkuttama hybridimalli.Mut lopputulos: sä oot hoikempi kuin mä. Koska kissa kiitoksella elää, mutta tulevat ylipainoiset elävät suklaa-bonuksilla.