Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
sinä olet sen ikäinen että kannattaa ajatella terveyttäänelämästä voi nauttia ilman punkkua
Alkoholistien tekosyitä.sinä olet sen ikäinen että kannattaa ajatella terveyttään
7 terveellistä syytä juoda punaviiniä
![]()
7 terveellistä syytä juoda punaviiniä
Aika ajoin on syytä palauttaa mieliin, miksi punaviinin siemailu olikaan hyväksi.www.iltalehti.fi
elämästä voi nauttia ilman punkkua
”Silliä kullekin”, as U knowSkål! Mie tuon pöytään silliä. Se sopii kaiken kanssa.
Täällä saa juoda mihin aikaan päivästä tahansa, joten voin ottaa osaa hyvällä omallatunnolla!
Miksi et luota tieteellisiin tutkimustuloksiin?Alkoholistien tekosyitä.
Skål! Mie tuon pöytään silliä. Se sopii kaiken kanssa.
Täällä saa juoda mihin aikaan päivästä tahansa, joten voin ottaa osaa hyvällä omallatunnolla!
Maistele mun puolesta myös, siis punkkua...mä maistelen jahka saan arvot taas kohilleen*tuo vuohenjuustoa kekkereihin ja ojentaa lasiaan*
Latelle maistuisi nyt esim ”Lämmintä kettua vinossa””Silliä kullekin”, as U know
Tää menee ihan ketuiksi koko päivä!Latelle maistuisi nyt esim ”Lämmintä kettua vinossa”
Mut nyt meen ensin kolaamaan uusia lumia pihalta...
What does the fox say?Tää menee ihan ketuiksi koko päivä!
- YouTube
YouTubessa voit nauttia parhaista videoista ja musiikista, ladata alkuperäistä sisältöä ja jakaa kaiken ystäviesi, perheesi ja koko maailman kanssa.youtu.be
Ton biisin olis niin pitäny olla silloin, kun itte oli parikymppinen! Voin vain kuvitelka sen tilanteen, kun "aikuset" Vetää ihan innoissaan, mitä hiiri sanoo, mitä lokki sanoo.. Mitä kettu sanoo! Dingdingdingdidi....What does the fox say?
- YouTube
YouTubessa voit nauttia parhaista videoista ja musiikista, ladata alkuperäistä sisältöä ja jakaa kaiken ystäviesi, perheesi ja koko maailman kanssa.www.youtube.com
Ton biisin olis niin pitäny olla silloin, kun itte oli parikymppinen! Voin vain kuvitelka sen tilanteen, kun "aikuset" Vetää ihan innoissaan, mitä hiiri sanoo, mitä lokki sanoo.. Mitä kettu sanoo! Dingdingdingdidi....
Mä oisin ollu niiiiiin lavalla!
Mikä on cin cinToki voi, mutta jos punkusta tykkää, niin mikäs siinä. Ei tartte aina olla niin kireänä.
Joo ap, voisin siemaillakin, ostin just hyvän italialaisen, mutta ehkä siemailen myöhemmin sitten. Cin cin
Chin chin, kippis englannin murteella.Mikä on cin cin
Jep, kotona itä-Lontoossa aina kippistellään sanomalla LEUKA, LEUKA!Chin chin, kippis englannin murteella.
Semmoista se on. Ei se aina toisella kielellä toimi.Jep, kotona itä-Lontoossa aina kippistellään sanomalla LEUKA, LEUKA!