Ihanaa elämää ❤️ Ruoka on uunissa ja siemailen punkkua jo etukäteen aperitiivina. Tulkaa kaikki mammat mukaan nauttimaan elämästä :)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija❤️
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tää menee ihan ketuiksi koko päivä!

What does the fox say?

 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
What does the fox say?

Ton biisin olis niin pitäny olla silloin, kun itte oli parikymppinen! Voin vain kuvitelka sen tilanteen, kun "aikuset" Vetää ihan innoissaan, mitä hiiri sanoo, mitä lokki sanoo.. Mitä kettu sanoo! Dingdingdingdidi....
Mä oisin ollu niiiiiin lavalla!
 
  • Haha
Reactions: Latimeria

Yhteistyössä