Ruoka on jo valmiina ja kakkupohja uunissa :)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
Olen ollut tehokas tänä aamuna.
Kanawokkki tehtynä, mansikkakiisseli samoin ja kakkupohja uunissa.

Ajattelin vielä marjapiirakan leipaista ja karjalanpaistin tekaista.


........toisinaan ruoka on kyllä vaan nuudeleita ja toisinaan on monta ruokavaihtoehtoa perheelle........

....vähän niinkuin fiiliksen mukaan :D
 

Yhteistyössä