Persuehdokkaiden taso huolestuttaa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Anna mulle lähde analyysista, jossa tutkitaan persujen keskustelutyyliä! Siitä olis kiva lukea. Kuinka nopeaa pääsee sata lasissa päin puuta ja sivuteille?
En ole väittänyt, että sellaisia olisi. Eli voimme päätellä, että ihan asiantuntijoiden tutkimuksia väitteestäsi ei löydy, kun lähdit tuttuun tapaan keskustelemaan muusta asiasta.
 
vierailija
Huolestuttaako ketjun aloittajaa maahanmuuttajien taso?


"Tampereella asuvaa 51-vuotiasta sierraleonelaista Gibril Massaquoita syytetään murhista, törkeistä raiskauksista, törkeästä sodankäyntirikoksesta ja törkeästä ihmisoikeuksien loukkaamisesta poikkeuksellisissa oloissa."

"Elfgrenin mukaan Massaquoin epäillään olleen osallinen kymmenissä henkirikoksissa. Rikokset kohdistuivat siviileihin, niin miehiin ja naisiin kuin lapsiinkin.

”Kaikki väkivallan muodot ovat tässä tutkinnassa edustettuina.”

HS:n tietojen mukaan tutkinnassa on selvitetty muun muassa epäilyjä kannibalismista eli ihmissyönnistä."
:eek:
 
vierailija
Helsinkiläinen persunainen.

"Olen Teija Makkonen, 37-vuotias sotatieteiden maisteri, hallintotieteiden kandidaatti, kansanedustajan avustaja, luottamusmies, helsinkiläisen ala-asteen johtokunnan puheenjohtaja ja kolmen lapsen perheenäiti."
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
Ei huolestuta
Tämä esim


”Olen yrittäjä, asunut Kirkkonummella 23 vuotta . Olen toiminut globaalin kaupan alalla 30 vuotta ja omaan mittavan työkokemuksen mm. amerikkalaisyrityksen myyntijohtajana. Politiikka alkoi kiinnostaa minua 2015 ja perussuomalaisiin liityin 2017 kesällä.”
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
vierailija
Persujen äänestäjät luulee, että kuntavaaleissa äänestetään valtiollisista asioista :D

No minkäs teet, kun heidän "mestarinsa" näyttää esimerkkiä. Käynyt valtuustossa nostamassa palkkioita 12 vuoden ajan tekemättä yhtäkään aloitetta.
 

Yhteistyössä