Sinimustaliike ja vaaliohjelma

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Joko löysit minkä puolueen ohjelmaa kommentoit?
Mitä sä oikein nyt tahdot?
No kerros nyt mitä mä kommentoin, kun kerran asian tiedät paremmin? Muista toki se, että niin kauan kun meidän ajatukset eivät kohtaa, on tätä keskustelua aivan turha jatkaa....mä en jaksa mitään vänkääjää, joten vänkää yksinäsi.
 
vierailija
Juu-u. Sanon edelleen, että kuvailemastasi tulee oitis mieleen vihervassarifemakko.
Lisäisin vielä listaasi lällättelyn ja turhasta mielensä pahoittamisen.
Olen kokoomuslainen. Ollaanko me viherfemakoita, koska ei olla äärioikeistolaisia?

Persujen on hyvä miettiä kannattaako vieraannuttaa mahdollisia hallituskumppaneita.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja ruuttis
Deleted member 149094
Olen kokoomuslainen. Ollaanko me viherfemakoita, koska ei olla äärioikeistolaisia?

Persujen on hyvä miettiä kannattaako vieraannuttaa mahdollisia hallituskumppaneita.
Niin sä oot. Siis tän palstan määritelmä on se, et jos ei ole persu (ts tolkun ihminen, persujen mukaan) , on viherpunavassarifemakkoilmastomuutosöyhöttäjäsuvakki ja roudaat tänne rikollisia mamuja. Listalta puuttuu vielä aika monta muutakin asiaa, johon syyllistyt, mut tulee nekin tutuiksi. Tervetuloa keskustelemaan! Ai niin joo, sä muuten myös vastustat sananvapautta näissä keskusteluissa.
 
En tiedä. Sitä pääasiassa harrastaa tuommoinen pieni persumielinen ryhmä. Ajattelin kokeilla, että onko siitä hyötyä.
Ei millään pahalla, mutta ilkkumista on kyllä harrastanut niin tässä kuin monessa muussakin ketjussa ihan joku toinen kuin ''persu''.
Olen muuten pistänyt merkille, että sulla on samanlainen pakkomielle ''persuihin'', kuin mitä oli yhdellä harmaalla vieraalla ennen sua :unsure:
 
Vihervassarifemakko ja persuemakko on ihan toisiansa vastaavat yleisnimitykset" Joita toki saa sananvapauden nimissä käyttää, tosin ymmärrän, että jos sattuu omalle kohdalle, se saattaa ärsyttää. Ainakin nyt näyttää siltä, kun nostettiin pöydälle.
Hmm.....sun kannattaa varmaan hakea nyt jostain silmälasit, sillä mä en ole ketään emakoksi tai femakoksi täällä kutsunut.
Mutta toki saat mua sitten siitäKIN syyttää.
 
Deleted member 149094
Femakko = feministin ''lyhenne''
Emakko = naarassika

Veikkaanpa, että nyt paistaa kateus läpi...jos ei toisen kyvystä keskustella eriävistäkin mielipiteistä asiallisesti niin siitä, että hän on myös ulospäin kaunis ihminen.
F emakko
P emakko

Ala itte jutteleen asiallisesti jos häiritsee. Ehkä toiset tekee samoin. Äläkä yritä väöristellä, aika heikko menestys sulla.
 
Deleted member 149094
Ei millään pahalla, mutta ilkkumista on kyllä harrastanut niin tässä kuin monessa muussakin ketjussa ihan joku toinen kuin ''persu''.
Olen muuten pistänyt merkille, että sulla on samanlainen pakkomielle ''persuihin'', kuin mitä oli yhdellä harmaalla vieraalla ennen sua
Juujjuuuu. Persut ei ikinä ilku, uskot sä tohon ite?

Mulla, kuten monella muullakin on ollut tuo "pakkomielle". Ihan ilman ilkkumatta.

Mut aina ei jaksa keksiä omia aloituksia tonne etusivulle ja jos tahtoo keskustella, on otettava osaa näihin öyhötysketjuihin.

No, mitä seuraavaksi persut keksii? Haukutaanko opettajat, naiset vai fillarit? Ihan ilkkumatta tietenkin!
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
vierailija
Juujjuuuu. Persut ei ikinä ilku, uskot sä tohon ite?

Mulla, kuten monella muullakin on ollut tuo "pakkomielle". Ihan ilman ilkkumatta.

Mut aina ei jaksa keksiä omia aloituksia tonne etusivulle ja jos tahtoo keskustella, on otettava osaa näihin öyhötysketjuihin.

No, mitä seuraavaksi persut keksii? Haukutaanko opettajat, naiset vai fillarit? Ihan ilkkumatta tietenkin!
mitä vtt sä ellun kimppuun kävit femakko sanasta? lissu sua haukku
 

Yhteistyössä