Ylpöllä oli kyllä hyviä vetoja. Tääkin oli ihana:Voehan rähmä
Ylpöllä oli kyllä hyviä vetoja. Tääkin oli ihana:Voehan rähmä
Tuo Ylpön Leipee tai ties mitä korppua on ihan kaameeta kakkelia ja rääkymistä.Ylpöllä oli kyllä hyviä vetoja. Tääkin oli ihana:
Ei oo, ylpön ääni on niin hyvä. Jos tuo oli sun mielestä rääkymistä niin varmaan rakastat tätäTuo Ylpön Leipee tai ties mitä korppua on ihan kaameeta oo: ja rääkymistä.
Eiii....laulaako toi äijä läpällä?? Ihan ku jotain 90-luvun Popedaa kuuntelis tai jotain.Ei oo, ylpön ääni on niin hyvä. Jos tuo oli sun mielestä rääkymistä niin varmaan rakastat tätä
M-mut-mut-mutta popedahan on ihanaEiii....laulaako toi äijä läpällä?? Ihan ku jotain 90-luvun Popedaa kuuntelis tai jotain.
Nam,ostitko paljon?
Mikäs yökyöpeli se sieltä tupsahti?Välipunnituksessa oli vähän yli puoli kiloa, varmaan jotain 700 grammaa lopulta. Aika isoja nuo nykyiset karamellit pääasiassa, ennen oli pienempiä ja paremman makuisia, mutta myös kalliimpia eli kaikin puolin parempia
Hyvää yötä!Minä menen nukkumaan nyt, koska minua alkoi väsyttämään, eläin jo nukkuu, päästääköhän viereen
Hyvät yöt ja kauniit unet, hymiöt ei toimi niin en voinu laitaa tähän sitä nukkuhymiötä, menkööt tämänkin kerran ilman, zzz
Mun mielestä se on vaan erittäin sekava ja huono elokuva.Katsoin Eyes Wide Shut. Mua ei se seksi siinä kiinnostanu eikä ne samannäköset eukot, mutta olipa viimesen päälle illuelokuva.
Stanley Kubrick kuolikin yllättäen pari viikkoa ennen elokuvan ensi-iltaa.
Ja Wikipedian mukaan jostain syystä filmi tehtiin salassa. Miksi tehdä salassa, jos ei olis oikeesti pelättävää?
Eukkoja siellä tunki Cruiselle ovista ja ikkunoista, mutta ei se muutoin sekava ollu. Nicole Kidman oli siinä ärsyttävä, ja Cruise veti roolin samalla tavalla kuin muutkin roolinsa.Mun mielestä se on vaan erittäin sekava ja huono elokuva.
Se ei oo ees musiikkia.M-mut-mut-mutta popedahan on ihana
OnpasSe ei oo ees musiikkia.
Mä voisin laittaa sulle lisääkin loistavia bändejä ja kappaleita mutta ehkä jätämme kuitenkin väliin, aistin pientä makueroaSe ei oo ees musiikkia.
Sama lehtikaalista.Palsternakkasipseistä tulee kanssa ääresthyviä. Siis ihan uunissa. Ku vaan viipaloi ohuenohuiksi, öljyä ja suolaa pintaan ja uuniin kunnes ovat rapsuja
Hyvää yötä!
Minäkin menen, mikäli noilta mekastajilta saa unta.
Hyvää huomenta,sulle on eroottisissa tarinoissa saunailta juttu. Ei tosin tarina.Erittäin hyvää huomenta vaan kaikille