Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Iltaa!:)
Ruuanlaittopuuhat kutsuvat, kasleri siirtyi huomiselle ja tänään luvassa on spagettia ja lihapullia tomaattikastikkeessa.

Poikkesin lidlissä ja mukaan tarttui liikuntahärpäkkeitä, saa nähdä montako vuotta ne pyörivät kaapissa ennen kuin lentää roskiin:D

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
Mitäs jumppapalloa ja remmiä ostit?
Sellatteen voimapyörän, testaan josko se sopis mun käsille kun mun ranteet ei kestä punnerruksia eikä lankkuja, kipeytyvät heti.
Mulla oli joskus vastaavanlainen jossa oli jotkut jalkoihin vedettävät remmit mut se kävi ranteitten päälle, koska siinä oli suurempi vastus.
Sitten hyppynaru ja sellanen kuntorulla josko sillä pystys selkää vähän huoltaan. Tasapainolautoja ei ollut, toisaalta meillä on yhdenlainen sellainen jo, jossain sängyn alla tai kaapin perällä:D

Mistä tietää että kevät lähestyy? Kaapit täyttyy kuntohärveleistä ja pöytäpinnat viherkasveista:LOL:

Kasveja en ole vielä ostanut, mutta hypistelin jo kaupassa:ROFLMAO:

Mä niin tahtoisin kans saunaan!
Mies on yövuorossa ja mä pääsen oleen ihan rauhassa illan ja yön, varmaan käyn taas likoomassa kuumassa suihkussa:X3:
Harmi ettei meillä näy mitkään lisäkanavat nyt, toisaalta Rentun ruusu pitäis tulla tölsöstä:unsure:

Mitäs muiden illat pitää sisällään?:)

• Tykkää
Mies on yövuorossa ja mä pääsen oleen ihan rauhassa illan ja yön, varmaan käyn taas likoomassa kuumassa suihkussa
Harmi ettei meillä näy mitkään lisäkanavat nyt, toisaalta Rentun ruusu pitäis tulla tölsöstä

Mitäs muiden illat pitää sisällään?
Katellaan miehen kanssa Supernatural ja Chicago Fire ja Chicago p.d sarjoja illammalla.

Mies on yövuorossa ja mä pääsen oleen ihan rauhassa illan ja yön, varmaan käyn taas likoomassa kuumassa suihkussa
Harmi ettei meillä näy mitkään lisäkanavat nyt, toisaalta Rentun ruusu pitäis tulla tölsöstä

Mitäs muiden illat pitää sisällään?
Täällä ruokaa ja juomaa. Ja jotain katseltavaa netistä. Ni ja tietty palstailua!

Deleted member 149094
En oo juuri istunu tänään, kun tuo nuoli sojottaa kankussa. Nyt luovutin ja otin viissatasen parasetamolin. Päivä meni muuten hyvin, mut sit tein virheen ja istuin sohvalle.

Se on tän sohvan vika, et noidannuoli vaivaa! Ja tää ei ole edes vanha. Siis sohva. Harmittaa. Ei ole helppoa löytää vaihdettavilla päällisillä olevia suht edullisia sohvia enää mistään.

• Surullinen
Reactions: Kais
On muuten ärsyttävää kun ilmoituksia viesteistä ei tule, sen lisäks tää palsta prakailee nyt jotenkin muutenkin koska mulla ei näy aina kaikki viestit. Samaan tyyliin kun se kuvakaan ei näkynyt. Eilenkin oli niin, että katsoin ketjun viestit, sitten joskus tunnin päästä näkyi että siellä oli ollut paljon muitakin viestejä mitkä on yhtäkkiä tupsahtanut, vaikka kellon ajasta näkee niiden tulleen jo päivällä.

• Tykkää
Deleted member 149094
On muuten ärsyttävää kun ilmoituksia viesteistä ei tule, sen lisäks tää palsta prakailee nyt jotenkin muutenkin koska mulla ei näy aina kaikki viestit. Samaan tyyliin kun se kuvakaan ei näkynyt. Eilenkin oli niin, että katsoin ketjun viestit, sitten joskus tunnin päästä näkyi että siellä oli ollut paljon muitakin viestejä mitkä on yhtäkkiä tupsahtanut, vaikka kellon ajasta näkee niiden tulleen jo päivällä.
Sama täällä.
Ja se >> viimeinen sivu -kuvake sivun alalaidassa ei toimi aina.

Jos lisää hymiön, se katoaa, jos jatkaa kirjoittamista.

• Tykkää
Reactions: Kais

Yhteistyössä