OkVoisitko ilmoitella sitten minulle, kun Sinulla on taas uutta matskua?
OkVoisitko ilmoitella sitten minulle, kun Sinulla on taas uutta matskua?
Veikkaan että kisailevat hymyillen keskenään, että kuka saa aikaiseksi suurimman vallin pihatien eteenJa voi ny v.ittu!
Eikäs sit tullut aura-auto ja kolannut ihan helvetinmoisen paskarannun taas tohon pihatien eteen.
Lumityöt!Arvatkaas, millainen treeni.
Lisään vielä, että kaloreita kului noin 250 ja korkein syke oli pöäälle 160. Ja hiki tuli!
Nonni, mä katoin vaan, että toi aika (sekunneissa) oli se koko juttu ja aattelin, että olet tehnyt jotain repäsevää millä saa sykkeen äkkiä korkeelleJust se toi munkin "treenini" oli.
Tarkoitus oli mennä kävelylle mutku katsoin älykelloa ni päätin että lumenluonnissa on tarpeeksi.
Mitäs jumppapalloa ja remmiä ostit?Iltaa!
Ruuanlaittopuuhat kutsuvat, kasleri siirtyi huomiselle ja tänään luvassa on spagettia ja lihapullia tomaattikastikkeessa.
Poikkesin lidlissä ja mukaan tarttui liikuntahärpäkkeitä, saa nähdä montako vuotta ne pyörivät kaapissa ennen kuin lentää roskiin
Nam,ostitko paljon?Lidlissä oli irtokarkit 4,95€/kg
Tai kesken seksinEn ole ihan varma, onko kivaa, että tää urheilurannekevempula ilmoittaa kesken vessakäynnin, että "Hienoa, saavutit päivän tavoitteesi".
:S
Sellatteen voimapyörän, testaan josko se sopis mun käsille kun mun ranteet ei kestä punnerruksia eikä lankkuja, kipeytyvät heti.Mitäs jumppapalloa ja remmiä ostit?
Tai kesken seksin
Katellaan miehen kanssa Supernatural ja Chicago Fire ja Chicago p.d sarjoja illammalla.Mä niin tahtoisin kans saunaan!
Mies on yövuorossa ja mä pääsen oleen ihan rauhassa illan ja yön, varmaan käyn taas likoomassa kuumassa suihkussa
Harmi ettei meillä näy mitkään lisäkanavat nyt, toisaalta Rentun ruusu pitäis tulla tölsöstä
Mitäs muiden illat pitää sisällään?
Juu tottaMut seksissä kuuluukin sykkeen nousta.
Ei kun oot pytyllä.
Täällä ruokaa ja juomaa. Ja jotain katseltavaa netistä. Ni ja tietty palstailua!Mä niin tahtoisin kans saunaan!
Mies on yövuorossa ja mä pääsen oleen ihan rauhassa illan ja yön, varmaan käyn taas likoomassa kuumassa suihkussa
Harmi ettei meillä näy mitkään lisäkanavat nyt, toisaalta Rentun ruusu pitäis tulla tölsöstä
Mitäs muiden illat pitää sisällään?
Palstailua kyllä tulee minunkin iltani sisältään, muuten tulee tylsää! Toivottavasti jaksatte olla tänään myöhään linjoillaTäällä ruokaa ja juomaa. Ja jotain katseltavaa netistä. Ni ja tietty palstailua!
Sama täällä.On muuten ärsyttävää kun ilmoituksia viesteistä ei tule, sen lisäks tää palsta prakailee nyt jotenkin muutenkin koska mulla ei näy aina kaikki viestit. Samaan tyyliin kun se kuvakaan ei näkynyt. Eilenkin oli niin, että katsoin ketjun viestit, sitten joskus tunnin päästä näkyi että siellä oli ollut paljon muitakin viestejä mitkä on yhtäkkiä tupsahtanut, vaikka kellon ajasta näkee niiden tulleen jo päivällä.