Palsternakkasipseistä tulee kanssa ääresthyviä. Siis ihan uunissa. Ku vaan viipaloi ohuenohuiksi, öljyä ja suolaa pintaan ja uuniin kunnes ovat rapsuja
PosliinileukaMomoa on ajanut partansa pois.
Mäpäs testaan toisen selaimen kautta, tää tökkii muutenkin tosi paljon nyt.Toimii
Ei, kun nukahdin televiisiin eteen aiemmin, nyt väsytti kunnes huomasin neloselta Thorin ja virskistyin.Nukut jotain 3h pätkiä pitkin vuorokautta täysin satunnaisesti?
Jos viitsit, niin pistä oikeasti kuva lopputuloksesta.Mä testaan huomenna noita sipsei. Mutta ei 1 peruna riitä mihkään.
Mä laitan kuvan.Jos viitsit, niin pistä oikeasti kuva lopputuloksesta.
Eli sut virkistää komiat miehet ja ei niin komeat nukuttaa... No mää ny vaan vitsailen taasEi, kun nukahdin televiisiin eteen aiemmin, nyt väsytti kunnes huomasin neloselta Thorin ja virskistyin.
Toi biisu on mun muistoissa iäks pilattu, mutta äsken kuului taustalla tää:Ei Ellu, kun nyt laitetaan vaikka musakkia ja piristytään!
Jaaaa tottakai laitoin viä väärän linkinkin siihen, eli tätä tarkoitin:En meinanna millään saada Ellille viestiä läpi
Kunhan ottaa paitansa pois ja ei aja silmiään mihinkään niin mikäs siinäMomoa on ajanut partansa pois.
Mä en oikeestaan hirveesti tykkää tuosta lehvasta, mutta olihan tuossa muutama hauska kohtaus (sen verran mitä nyt jaksoin seurata)^^Eli sut virkistää komiat miehet ja ei niin komeat nukuttaa... No mää ny vaan vitsailen taas
No enhän mää leffasta puhunutkaanMä en oikeestaan hirveesti tykkää tuosta lehvasta, mutta olihan tuossa muutama hauska kohtaus (sen verran mitä nyt jaksoin seurata)^^
*pyörtyy*No enhän mää leffasta puhunutkaan
Pää vaihtoon niin on hyväNo enhän mää leffasta puhunutkaan
Pitkät hiukset sopii harvoille miehillePää vaihtoon niin on hyvä
Totta. Ja miesnuttura on vihoviimeinen painajainen joka ukolla, yh... Ei liity mitenkään tuohon kuvaan mutta kunhan tuli mieleenPitkät hiukset sopii harvoille miehille
Hyväksytkö tässä tapauksessa?Totta. Ja miesnuttura on vihoviimeinen painajainen joka ukolla, yh... Ei liity mitenkään tuohon kuvaan mutta kunhan tuli mieleen
En hyväksy koko ukkoa.Hyväksytkö tässä tapauksessa?