Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Sama täällä.
Ja se >> viimeinen sivu -kuvake sivun alalaidassa ei toimi aina.

Jos lisää hymiön, se katoaa, jos jatkaa kirjoittamista.
Toi hymiö ongelma on ollut uudistuksesta asti, ne pitää aina lisätä perästä päin, ja välillä se namiska ei toimi ollenkaan.
Mutta nää muut on uus juttu.
Toki noissa ilmotuksissa on ajoittain häikkää mut viestien näkymättömyyttä ei ole mun aikana ollut.

• Tykkää
Reactions: Elena777
En oo juuri istunu tänään, kun tuo nuoli sojottaa kankussa. Nyt luovutin ja otin viissatasen parasetamolin. Päivä meni muuten hyvin, mut sit tein virheen ja istuin sohvalle.

Se on tän sohvan vika, et noidannuoli vaivaa! Ja tää ei ole edes vanha. Siis sohva. Harmittaa. Ei ole helppoa löytää vaihdettavilla päällisillä olevia suht edullisia sohvia enää mistään.
Muiasta seuraavan kerran kun se noita sua ampasee, että heti neljä nelisatasta buranaa, niin menee sen tien ohi. Mutta se pitää ottaa heti, eikä viikon päästä.
Äläkä syytä sohvaa, vaan sitä, että venyttelyt on jääneet vähiin.

Deleted member 149094
Muiasta seuraavan kerran kun se noita sua ampasee, että heti neljä nelisatasta buranaa, niin menee sen tien ohi. Mutta se pitää ottaa heti, eikä viikon päästä.
Äläkä syytä sohvaa, vaan sitä, että venyttelyt on jääneet vähiin.
Se alkoi muutam päivä sitten, otin särkylääkkeen ja tiikeribalsamia. Oli yhden päivän poissa ja tuli uusiksi. Otin särkylääkettä ja siirryin kovempiin voiteisiin.

Juu, ei pitäisi istua siinä sohvalla, ei tarttis huolehtia. Tekisin siitä sahanpurua, mutta ei siinä varmasti ole puuta puruiksi asti:unsure:

Deleted member 149094
Toi hymiö ongelma on ollut uudistuksesta asti, ne pitää aina lisätä perästä päin, ja välillä se namiska ei toimi ollenkaan.
Mutta nää muut on uus juttu.
Toki noissa ilmotuksissa on ajoittain häikkää mut viestien näkymättömyyttä ei ole mun aikana ollut.
Ja nytkin! En saanut ilmoitusta, nyt vaan hokasin, että olit vastannut. plaah.

Me syötiin kanssa. Enpä ole ikinä ennen syönyt mehukasta kaalia. Nyt oli. Kiinankaali. Taitaa olla sesonki. vink vink!

Mä tykkään hirmusti tosi yksinkertaisesta keitosta

Tehdään tuhti liemi, maustaa voi makunsa mukaan mut itse suosin vihreää currytahnaa ja kalakastiketta. Liemi siis kiehumaan ja sen joukkoon kipataan pieniksi pyöritettyjä lihapullia, porsaanjauheliha on hyvää, broilerin myös ja miksei nauta tai sika-nautakin kävisi. Pullat voi maustaa myös mieluisiksi, soija riittää minusta.

Kun pullerot ovat melkein kypsiä (menee muutama minuutti) niin sekaan vielä suikaloitua kiinankaalia ja kun ovat kiehahtaneet, jotain hapanta. Sitruunaa suosin itse mut viinietikkakin käy.

Valmis!

• Tykkää
Reactions: Ellimaar

Yhteistyössä