Toi hymiö ongelma on ollut uudistuksesta asti, ne pitää aina lisätä perästä päin, ja välillä se namiska ei toimi ollenkaan.Sama täällä.
Ja se >> viimeinen sivu -kuvake sivun alalaidassa ei toimi aina.
Jos lisää hymiön, se katoaa, jos jatkaa kirjoittamista.
Muiasta seuraavan kerran kun se noita sua ampasee, että heti neljä nelisatasta buranaa, niin menee sen tien ohi. Mutta se pitää ottaa heti, eikä viikon päästä.En oo juuri istunu tänään, kun tuo nuoli sojottaa kankussa. Nyt luovutin ja otin viissatasen parasetamolin. Päivä meni muuten hyvin, mut sit tein virheen ja istuin sohvalle.
Se on tän sohvan vika, et noidannuoli vaivaa! Ja tää ei ole edes vanha. Siis sohva. Harmittaa. Ei ole helppoa löytää vaihdettavilla päällisillä olevia suht edullisia sohvia enää mistään.
Se alkoi muutam päivä sitten, otin särkylääkkeen ja tiikeribalsamia. Oli yhden päivän poissa ja tuli uusiksi. Otin särkylääkettä ja siirryin kovempiin voiteisiin.Muiasta seuraavan kerran kun se noita sua ampasee, että heti neljä nelisatasta buranaa, niin menee sen tien ohi. Mutta se pitää ottaa heti, eikä viikon päästä.
Äläkä syytä sohvaa, vaan sitä, että venyttelyt on jääneet vähiin.
Ja nytkin! En saanut ilmoitusta, nyt vaan hokasin, että olit vastannut. plaah.Toi hymiö ongelma on ollut uudistuksesta asti, ne pitää aina lisätä perästä päin, ja välillä se namiska ei toimi ollenkaan.
Mutta nää muut on uus juttu.
Toki noissa ilmotuksissa on ajoittain häikkää mut viestien näkymättömyyttä ei ole mun aikana ollut.
Me vasta syötiin päivällinen.Tyyylsääää.....
Kun olis ees jotain kivaa pikkusyötävää mut ei oikein oo sellasta mitä mieli tekis
Mullakaan ei varsinaisesti ole nälkä mutta ajan kuluks vois jotain natustaa.... Pyöräytin nyt uuniin yhdestä torttutaikinasta kinkku-juustotaskuja, sellasia pieniä kun ei mulla ollut kun yks levy.Me vasta syötiin päivällinen.
Me syötiin kanssa. Enpä ole ikinä ennen syönyt mehukasta kaalia. Nyt oli. Kiinankaali. Taitaa olla sesonki. vink vink!Me vasta syötiin päivällinen.
Me syötiin kanssa. Enpä ole ikinä ennen syönyt mehukasta kaalia. Nyt oli. Kiinankaali. Taitaa olla sesonki. vink vink!
Tässä:Mullakaan ei varsinaisesti ole nälkä mutta ajan kuluks vois jotain natustaa.... Pyöräytin nyt uuniin yhdestä torttutaikinasta kinkku-juustotaskuja, sellasia pieniä kun ei mulla ollut kun yks levy.
Nukut jotain 3h pätkiä pitkin vuorokautta täysin satunnaisesti?Huomenta
Tästä voiskin jatkaa pian yöunille...
Ootko testannut? Kuulostaa lössöltä perunaltaTässä:
Supernopeat sipsit - Resepti
Supernopeat sipsit-resepti hakusessa? Tässä se klassikkoreseptin ohje, joka on testattu ja hyväksi todettu kotikeittiössä.www.kotikokki.net
En oo testannut, mutta pitäis tulla rapeitaOotko testannut? Kuulostaa lössöltä perunalta
Ei Ellu, kun nyt laitetaan vaikka musakkia ja piristytään!Huomenta
Tästä voiskin jatkaa pian yöunille...
En mä taida vielä uskaltaa testata, ehkä joskusEn oo testannut, mutta pitäis tulla rapeita
Testaa ny ja nappaa kuva. Ei niistä sipseitä kuiteskaanEn mä taida vielä uskaltaa testata, ehkä joskus
Testaa ja kerro ihmeessä miten onnistu! Olishan tuo ihan hitti jos olis hyviä!Mä testaan huomenna noita sipsei. Mutta ei 1 peruna riitä mihkään.
Joo, mä tuun sitten tänne mussuttaa niitä.Testaa ja kerro ihmeessä miten onnistu! Olishan tuo ihan hitti jos olis hyviä!
ToimiiToimiix teillä noi hymiöt? Tosta namiskasta siis?