Huomenta! Nukuin kanssa yllättävän pitkään, ehkä siksi, kun jälkikasvu ulkoistettiin mummolaan. Vaikka eihän nuo enää herättele, mutta jotenkin sitä vain herää aikaisemmin silloin, kun ovat kotona.
Ajattelin, että nuorimies on haluttua tavaraa.Miksi pitäisi kelvata?
Yhdenillan jutuista ei ole iloa.Ajattelin, että nuorimies on haluttua tavaraa.
No mutta siinähän sie oot,mä meinasin jo kysyä missä on rättis !Hei vaan Tytöt, lirkuti lirkuti
Tui tuiHei vaan Tytöt, lirkuti lirkuti
Pikajuoksu? Hyppynarulla maksiminopeutta? Nostit miestä ilmaan?Arvatkaas, millainen treeni.
Pikajuoksu? Hyppynarulla maksiminopeutta?
Sul on kauheen rankkoja unia ollut viime öinäPäivää
Näin viimeyönä unta, että menin yksin lomalle Italiaan ja multa varastettiin koko omaisuus ja ajoin kolarin jollain ihme vempeleellä (muistutti sekä pyörää, että venettä) ja se toinen tyyppi joutui vankilaan, minä taas jatkoin tavaroideni etsimistä.
Niin ja eilen alkoi irl niin kipeet menkat, että enpä muista koska viimeksi olen oksentanut tai kipuillut tälleen....vuotoakin tuli/oli/on/tulee runsaasti.
*kade*Jaaha, se olisi päiväsauna.
No mutta siinähän sie oot,mä meinasin jo kysyä missä on rättis !
Veikkaan kunnon panoaPikajuoksu? Hyppynarulla maksiminopeutta? Nostit miestä ilmaan?
Taas sai aloittaa aamun lumenlykkäämisellä. Se on jotenkin rentouttavaa. Ja se vasta onkon rentouttavaa, kun aion ottaa nyt rennosti
NoupTäällähän peiton alla minä lymyilen
Olisiko Sinulla uusia eroottisia tarinoita?
Noup
Toi on kuitenki sun ukkos käsi ja rannekello.
Ai nii juuEi sillä nose syke mihkään ku on estolääkitys.