Laita vaan tänne se elävän kuva, katotaan mitä mieltä ne jumalasta seuraavat on siitä mieltäOoh, niin ne moderaattorit... mulla oli tarkoitus näyttää se oikea, ”elävä”.
Tuleeko sulle palstatauko
Laita vaan tänne se elävän kuva, katotaan mitä mieltä ne jumalasta seuraavat on siitä mieltäOoh, niin ne moderaattorit... mulla oli tarkoitus näyttää se oikea, ”elävä”.
Näkyi se aiemminkin, yritit vaan kattoo sitä silmät kiinni.*varmatieto iski jälleen*Ilmeisesti jumalasta seuraavat tykkäsi kun tajusin heidän pyhän arvon, nimittäin nyt näkyy se alkuperäinenkin.
Tai sitten algoma on kuin onkin mode
Tai Ellimara kattos kattoo...Näkyi se aiemminkin, yritit vaan kattoo sitä silmät kiinni.*varmatieto iski jälleen*
Älä hullua yllytä!Laita vaan tänne se elävän kuva, katotaan mitä mieltä ne jumalasta seuraavat on siitä mieltä
Tuleeko sulle palstatauko
Huomenta! Täällä ei tuijoteta näyttöjä vaan tehdään jotain muuta tehokasta, silmät ristissäHuomenta. Täällä tuijotetaan näyttöjä silmät ristissä.
Sama homma...Huomenta. Täällä tuijotetaan näyttöjä silmät ristissä.
Toki täällä muutakin tehdään, vois melkeen sanoa että kaikkeaHuomenta! Täällä ei tuijoteta näyttöjä vaan tehdään jotain muuta tehokasta, silmät ristissä
oli tosiaan, olin mm. metsässä ja usutin ketun itelleni jäneskoiraksiHuomenta, olipa ihme unet.
Mä olin ulkona enkä muistanut kotiosoitetta. Lähellä oli muutama poliisisetä hevosineen. Yks heppa tuli mun luo kun mulla oli heinää kädessä. Syötin heinän hepalle. Yks poliisi juttelli mulle. Sitten läksin kävelee pois siitä.oli tosiaan, olin mm. metsässä ja usutin ketun itelleni jäneskoiraksi
Mä näin unta ennustajasta. Oltiin kaupassa kylmä-altailla, siihen tuli hyllyyjen takaa nainen, se oli kanssa vain ostoksilla, mut laittoi jonkin oven kiinni, ettei viima käy. Mun seurassa oli pari kaveria, jotka sanoi, että toi tietää, se on ennustaja, kohta tulee viimaa..Huomenta, olipa ihme unet.
Tunnet olevasi hieman hukassa, mutta luotat lähipiirin tukeenMä olin ulkona enkä muistanut kotiosoitetta. Lähellä oli muutama poliisisetä hevosineen. Yks heppa tuli mun luo kun mulla oli heinää kädessä. Syötin heinän hepalle. Yks poliisi juttelli mulle. Sitten läksin kävelee pois siitä.
Yhtäkkiä olin entisellä asuinalueella enkä löytänyt kotiin. Vastaan tuli yks mies joka oli kauan sitten töissä samassa työpisteessä.
Sul on menossa jokin siisti työjuttu ja saat käyttää siinä luovuutta?oli tosiaan, olin mm. metsässä ja usutin ketun itelleni jäneskoiraksi
Tuo uni tulee monta kertaa vuodessa. Että en löydä kotiin. Kävelen jollakin kerrostaloalueella. Näin on ollut monia vuosia.Tunnet olevasi hieman hukassa, mutta luotat lähipiirin tukeen
eSul on menossa jokin siisti työjuttu ja saat käyttää siinä luovuutta?
Nonni. Astianpesukoneen röörit putsattu. Joku sai kuningasajatuksen pestä jotain kurkkupurkkeja irroittamatta etikettejä...
Mul on kanssa yks kestouni ollut. Nyt ei oo näkyny vuosiin. Ehkä, kun kerroit omasta, muistan taas ja näen sen kohta. Ne on kivoja!Tuo uni tulee monta kertaa vuodessa. Että en löydä kotiin. Kävelen jollakin kerrostaloalueella. Näin on ollut monia vuosia.
Mie kuulun porukkaan, jolta kielletään kahvinkeitto työpaikalla....Ja huomenet!
kyl itekeitetty kahvi pesee muut mennen tullen.