Ai tuo pupu?EI VOI OLLA TOTTA!!!! Siis eikö se kuva ei oikeasti tullut läpi!!!?
Vai eikö se vaan mulla näy? Tuo Ellun haisunäätäkin näkyy vaan välillä.
Ai tuo pupu?EI VOI OLLA TOTTA!!!! Siis eikö se kuva ei oikeasti tullut läpi!!!?
Vai eikö se vaan mulla näy? Tuo Ellun haisunäätäkin näkyy vaan välillä.
Siis se näkyy sulle? Mulla on vaan tyhjää siinä. Ei näy edes muokkaustoiminnolla mitään, eikä vastaamalla.Ai tuo pupu?
Nyt näkyy.Siis se näkyy sulle? Mulla on vaan tyhjää siinä. Ei näy edes muokkaustoiminnolla mitään, eikä vastaamalla.
Ai tää vai? Julkaisen puolestasi.Se oli vaan sellanen pupun kuva!
Se viesti siis ilmeisesti tuli muuten läpi mutta kuvaa ei hyväksytty.
Aivan aivanSe oli vaan sellanen nännin kuva!
Se viesti siis ilmeisesti tuli muuten läpi mutta kuvaa ei hyväksytty.
Noi taiski olla homppeleille tarkoitetut vermeet...Ai tää vai? Julkaisen puolestasi.
Senkin possuAi tää vai? Julkaisen puolestasi.
Mulla eiNyt näkyy.
Tais olla hänen omakuva.Senkin possu
Haluatko, että näytän sulle?Mulla ei
Näytä. Ootkos sä moderaattori?Haluatko, että näytän sulle?
En mä tommoinen tikku oo. Eihön sillä ole lihaksiakaan...Tais olla hänen omakuva.
Aikamoinen herkkuperseTais olla hänen omakuva.
Öö. Mitäs luulet alkomaan näyttävän sulle?Näytä. Ootkos sä moderaattori?
Kuva tai ei uskota.En mä tommoinen tikku oo. Eihön sillä ole lihaksiakaan...
Sen herttaisen pupun tietenkinÖö. Mitäs luulet alkomaan näyttävän sulle?
Kuva on siellä kesäksi kuntoon ketjussa. Tää on work in progress. Kesällä on kreikkalaisen jumalan vartalo (suuremmilla vehkeillä toki)Kuva tai uskota.
Ymmärsit väärin, moderatoorit piilotteleeNäytä. Ootkos sä moderaattori?
Onneks kirjoitit ton sulkeiden sisällönkin, olin tulossa juuri kysymään, että samankokoisilla vehkeilläkinkö varustettunaKuva on siellä kesäksi kuntoon ketjussa. Tää on work in progress. Kesällä on kreikkalaisen jumalan vartalo (suuremmilla vehkeillä toki)
Ei niin suurta lohkaretta ois ees löytyny antiikin kreikasta. No Faroksen majakan kokoinen ois ehkä riittäny...Onneks kirjoitit ton sulkeiden sisällönkin, olin tulossa juuri kysymään, että samankokoisilla vehkeilläkinkö varustettuna
Näyttäis olevan vähän ripulia peppuvaossa tolla häiskällä!Ai tää vai? Julkaisen puolestasi.
Mutta koska moderaattorit ovat jumalasta seuraavia niin heillä on kaikki mahti maailmassa näyttää mulle se kuva!Ymmärsit väärin, moderatoorit piilottelee
Ooh, niin ne moderaattorit... mulla oli tarkoitus näyttää se oikea, ”elävä”.Mutta koska moderaattorit ovat jumalasta seuraavia niin heillä on kaikki mahti maailmassa näyttää mulle se kuva!