Ne on suomeksi babyporkkanat...Mulla edessä pikkuporkkanoita ja dippikastiketta.
Ne on suomeksi babyporkkanat...Mulla edessä pikkuporkkanoita ja dippikastiketta.
Mulla on kaapissa isoja porkkanoita. Ei oo dippiä.Mulla edessä pikkuporkkanoita ja dippikastiketta.
Niilläkin voi varmasti tehdä vaikka mitäMulla edessä pikkuporkkanoita ja dippikastiketta.
Joo mutta enkuksi pikkuporkkanoita*nostaa nokan pystyyn ja pyhähtää* Pyh!Ne on suomeksi babyporkkanat...
Tuikkasta kalamiehen sieraimiin yhet, jos kiusaa liikaaNiilläkin voi varmasti tehdä vaikka mitä
Ne on taas suomeksi suuria porkkanoitaMulla on kaapissa isoja porkkanoita. Ei oo dippiä.
Hmm... Mitä ne ny oikee o?Niilläkin voi varmasti tehdä vaikka mitä
Mä vaan sivistyneenä sivistän sivistymättömiä sivistyneillä jutuillaniTuikkasta kalamiehen sieraimiin yhet, jos kiusaa liikaa
Pittää nauttia yksin.Mulla on avattu purkki kermaa. Mutta ei oo aineksia tai miestä jonka kanssa sitä käyttää.
BABYNe on taas suomeksi suuria porkkanoita
Hmm... Mitä ne ny oikee o?
Vauvaa,possua ja kanaaNe on taas suomeksi suuria porkkanoita
Hmm... Mitä ne ny oikee o?
Ei ole.K
Pittää nauttia yksin.
Eiks oo vaikka rahkaa minkä joukkoon laittaa tai tee lettuja,jäätelöä ?
Se on aina hyvä että joukosta löytyy yksi fiksukinMä vaan sivistyneenä sivistän sivistymättömiä sivistyneillä jutuillani
Yks kaipaa yksityisopetusta opelta WhitfiuuuuuuSe on aina hyvä että joukosta löytyy yksi fiksukin
Yks kaipaa yksityisopetusta opelta Whitfiuuuuuu
Mitäs yrität esitellä meille aina tissejäsAh jaha... ei sallita kuvan liittämistä mulle näemmä, ainakaan vielä. Mode taitaa olla vähä nipo tänään
aika ilkeää sanoa ellun tavaraa haisunäädäksi vaikka se on IRL kuin ruusunnuppuEI VOI OLLA TOTTA!!!! Siis eikö se kuva ei oikeasti tullut läpi!!!?
Vai eikö se vaan mulla näy? Tuo Ellun haisunäätäkin näkyy vaan välillä.
Mulla menee kaikki robomoden runkkugalleriaan...EI VOI OLLA TOTTA!!!! Siis eikö se kuva ei oikeasti tullut läpi!!!?
Vai eikö se vaan mulla näy? Tuo Ellun haisunäätäkin näkyy vaan välillä.
Hyi sua!aika ilkeää sanoa ellun tavaraa haisunäädäksi vaikka se on IRL kuin ruusunnuppu
Se oli vaan sellanen pupun kuva!Mulla menee kaikki robomoden runkkugalleriaan...