Mä voin ottaa.Miksei täällä voi kännykällä ottaa printscreeniä?
Ok. Piti muokata miehen kuvaan dännylle oma käyrä. Kirjoitinpa taas väärään ketjuun...Mä voin ottaa.
Ok. Piti muokata miehen kuvaan dännylle ja m1ehelle oma käyrä, peruskoulun päättötodistuksessa voisi tytöillä olla "kurssi setämiehen varmassa ohjauksessa läpäisty"
Mitä meinaat palkan olevan,tuol viron miesten kympin tunti ei taida halukkaita ollaNyt ois muuten hiivatin hyvä sauma kaikille suomalaistyöttömille tunkea duuniin raksa-alalle.
Vaan eipä taida, vieläkään, kiinnostaa.
Mitä meinaat palkan olevan,tuol viron miesten kympin tunti ei taida halukkaita olla
Tiedän firmoja mihin on tarjottu purkumiehiä vitosen tunti, siin on paha kilpailla.Meidän virolaisvahvistus haki uudet verokortit (mun miehen avustuksella) ku nyt joutuivat loppuvuoden maksamaan hitosti veroja ku eivät olleet ite hoksanneet niitä tulorajoja.
60 000 euroa. Vuodessa.
No tosin me ei olla perus vasara ja naula-alalla.
Tiedän firmoja mihin on tarjottu purkumiehiä vitosen tunti, siin on paha kilpailla.
Vuosipalkka ei kerro tuntipalkkaa. Minäkin pienellä tuntipalkalla tuon 60000 saan vuodessa. Pitää vaan tunteja tehä tarpeeksi.
Jaa mimmosta raksa-alaa?Nyt ois muuten hiivatin hyvä sauma kaikille suomalaistyöttömille tunkea duuniin raksa-alalle.
Vaan eipä taida, vieläkään, kiinnostaa.
Ai mä oon luullu, et se puhuu itsestään setämiehenä. Anteeksi @m1es , jos olen puhunut sinusta väärin!Ei m1es oo mikään setämies. Te vaan ootte tytöntypyköitä tai pojankloppeja
Jaa mimmosta raksa-alaa?
No itse asiassa se ei häiritse yhtään. Sen sijaan Echon Anttilajuttu oli kovin vaatimaton suoritus, olisin odottanut häneltä jotakin pirteämpää kuin sata kertaa netissä toistetun peräkammarikuvaelman.Ai mä oon luullu, et se puhuu itsestään setämiehenä. Anteeksi @m1es , jos olen puhunut sinusta väärin!
No se öyhöttäminen toivottavasti kokee inflaation ja pian muutenkin!No itse asiassa se ei häiritse yhtään. Sen sijaan Echon Anttilajuttu oli kovin vaatimaton suoritus, olisin odottanut häneltä jotakin pirteämpää kuin sata kertaa netissä toistetun peräkammarikuvaelman.
Voit siis nimitellä vapaasti. Mutta koeta välttää öyhöttää-sanan käyttöä, koska tuolla sanalla keskustelija mielestäni heittää pyyhkeen kehää ja ilmaisee peitetysti, ettei jaksa/osaa perustella.
Eiks raksaduunitkin vaadi koulutukset ja liudan kaikennäköisiä kortteja tai koulutuksia, että niitä saa tehdä? Ja ei ihan ilmasia ole ne, jos aikoo työlliseksi hakea.Ylipäätään tarkoitin. Nyt ku noista virolaisista osa jää kotimaahansa.
Eiks raksaduunitkin vaadi koulutukset ja liudan kaikennäköisiä kortteja tai koulutuksia, että niitä saa tehdä? Ja ei ihan ilmasia ole ne, jos aikoo työlliseksi hakea.
No voi voi. Pitääks mun kirjoitukset jatkossa arvioida 1-5 tähdellä? Vaikka olen vain palstamamma.No itse asiassa se ei häiritse yhtään. Sen sijaan Echon Anttilajuttu oli kovin vaatimaton suoritus, olisin odottanut häneltä jotakin pirteämpää kuin sata kertaa netissä toistetun peräkammarikuvaelman.
Voit siis nimitellä vapaasti. Mutta koeta välttää öyhöttää-sanan käyttöä, koska tuolla sanalla keskustelija mielestäni heittää pyyhkeen kehää ja ilmaisee peitetysti, ettei jaksa/osaa perustella.
Huomenta.
Nukuin 00.15-8.55. Ihanan rauhallinen aamu.
Sovittiin eilen miehen kanssa että se herättää vapaapäivänä viim.klo 9 ettei mene hyvä vapaa hukkaan.
Eilen heräsin klo 10 ja tuntui että päivä hujahti hetkessä.
Aamupäivää
Vähän outoa, mutta nyt on ollut muutamana päivänä yläpaineet alasuuntaan (hyvä juttu jeejee), mutta alapaineet ja syke yläsuuntaan....no mä mittailen viä maanantain ja vien noi tulokset sitten tonne terv.keskukseen ja tulkitkoon lääkäri tuloksia.
Huomenta, nyt ei ollut kiva uni.