Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Meidän virolaisvahvistus haki uudet verokortit (mun miehen avustuksella) ku nyt joutuivat loppuvuoden maksamaan hitosti veroja ku eivät olleet ite hoksanneet niitä tulorajoja.

60 000 euroa. Vuodessa.


No tosin me ei olla perus vasara ja naula-alalla.
Tiedän firmoja mihin on tarjottu purkumiehiä vitosen tunti, siin on paha kilpailla.
Vuosipalkka ei kerro tuntipalkkaa. Minäkin pienellä tuntipalkalla tuon 60000 saan vuodessa. Pitää vaan tunteja tehä tarpeeksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja Echo
Tiedän firmoja mihin on tarjottu purkumiehiä vitosen tunti, siin on paha kilpailla.
Vuosipalkka ei kerro tuntipalkkaa. Minäkin pienellä tuntipalkalla tuon 60000 saan vuodessa. Pitää vaan tunteja tehä tarpeeksi.

No nää meidän uroot tulevat työmaalle joskus kasilta ja kahvittelevat ysiin saakka. Ja kotona pitää olla kahden maissa viimeistään ku sit on lapset harkat tai emäntä menee tekeään töitä (jotain v.itun manikyyriä) tai jotain.

toki ovat usein viikonloppuisinkin sen viisi, kuusituntisen päivän. Ja tekevät urakalla eikä tuntipalkalla.


Ei tumput suorina seisoskelijoille makseta. -Tietenkään.
 
Ai mä oon luullu, et se puhuu itsestään setämiehenä. Anteeksi @m1es , jos olen puhunut sinusta väärin!
No itse asiassa se ei häiritse yhtään. Sen sijaan Echon Anttilajuttu oli kovin vaatimaton suoritus, olisin odottanut häneltä jotakin pirteämpää kuin sata kertaa netissä toistetun peräkammarikuvaelman.

Voit siis nimitellä vapaasti. Mutta koeta välttää öyhöttää-sanan käyttöä, koska tuolla sanalla keskustelija mielestäni heittää pyyhkeen kehää ja ilmaisee peitetysti, ettei jaksa/osaa perustella.
 
Deleted member 149094
No itse asiassa se ei häiritse yhtään. Sen sijaan Echon Anttilajuttu oli kovin vaatimaton suoritus, olisin odottanut häneltä jotakin pirteämpää kuin sata kertaa netissä toistetun peräkammarikuvaelman.

Voit siis nimitellä vapaasti. Mutta koeta välttää öyhöttää-sanan käyttöä, koska tuolla sanalla keskustelija mielestäni heittää pyyhkeen kehää ja ilmaisee peitetysti, ettei jaksa/osaa perustella.
No se öyhöttäminen toivottavasti kokee inflaation ja pian muutenkin! :D
 
Eiks raksaduunitkin vaadi koulutukset ja liudan kaikennäköisiä kortteja tai koulutuksia, että niitä saa tehdä? Ja ei ihan ilmasia ole ne, jos aikoo työlliseksi hakea.

Kai normaalipäinen ihminen kuitenkin hoksaa, että on fiksua maksaa satanen jos sillä pääsee töihin? Työturvakortilla pääsee alkuun. Työnantaja huolehtii siitäkin lähes aina. Ja valttikortista.
 
No itse asiassa se ei häiritse yhtään. Sen sijaan Echon Anttilajuttu oli kovin vaatimaton suoritus, olisin odottanut häneltä jotakin pirteämpää kuin sata kertaa netissä toistetun peräkammarikuvaelman.

Voit siis nimitellä vapaasti. Mutta koeta välttää öyhöttää-sanan käyttöä, koska tuolla sanalla keskustelija mielestäni heittää pyyhkeen kehää ja ilmaisee peitetysti, ettei jaksa/osaa perustella.
No voi voi. Pitääks mun kirjoitukset jatkossa arvioida 1-5 tähdellä? Vaikka olen vain palstamamma.

Sitäpaitsi en tienny että tuo katalogi-stoori löytyy netistä, kirjoitin katalogista sen takia että tuo kuvasi muija poseeraa samalla tavalla kuin kuvastomallit.
 
Huomenta.

Nukuin 00.15-8.55. Ihanan rauhallinen aamu.
Sovittiin eilen miehen kanssa että se herättää vapaapäivänä viim.klo 9 ettei mene hyvä vapaa hukkaan.
Eilen heräsin klo 10 ja tuntui että päivä hujahti hetkessä.

Huomenta!

Mä olen nukkunut, hyvinvointiranneekkeeni mukaan, tosi huonosti.

Sitä se punkku teettää... Mut meilläkin oli kello ysiltä soimassa ku mäkihyppy tai jotain.
 
Aamupäivää

Vähän outoa, mutta nyt on ollut muutamana päivänä yläpaineet alasuuntaan (hyvä juttu jeejee), mutta alapaineet ja syke yläsuuntaan....no mä mittailen viä maanantain ja vien noi tulokset sitten tonne terv.keskukseen ja tulkitkoon lääkäri tuloksia.

"Tyypillisesti vähäinen liikunta, riittämätön lepo ja liiallinen stressi ovat kohonneen alapaineen taustalla".

Ootko nkkunut hyvin ja köynyt joka päivä kävelyllä? Tosin nyt on niin liukas että kannattaa liikkua sisätiloissa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä