Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Tuli noista sarjoista mieleen, mitkä on teidän mielestä parhaita sarjoja?

Itselläni äkkiseltään mieleen tulevat ja ehdottomaan parhaimmistoon menee Generation kill, Mad men, Sopranos ja Wire.
Ja joukosta vahvasti poikkeavana omalaatuisena Serranon perhe.
True detective ykköskausi.
Luultavasti jotain tullee mieleen myöhemminkin
Serranon perhe niin ikään, Tie Avonleaan, Anna Vihervaarasta (mikä versio vain), Ylpeys ja ennakkoluulo, Nurse Jackie, Vampyyri päiväkirjat, Twilight, Mr Selfridge, Downton Abbey, Gilmoren tytöt, Cranfordin naiset (tää on se mitä en kerran saanu päähäni, puhuin vaan kylämummoista), Sota ja rauha, Coronation street, In treatment jne. Onhan noita.

Ellulle suosittelen Belgravia. Löysin sen juuri, on kuulema vähän synkempi kuin Downton Abbey, mutta kai tuon silti vois vilasta.:unsure:
 
Omat suosikit:
Gilmoren tytöt
Sopranos
Vampyyrin päiväkirja
90 päivää morsiamen eri variaatiot
Vihervaaran Annan eri versiot
Tie Avonleaan
Outlander
Kaikki Clint Eastwoodin ohjaamat/näyttelemät lehvandeerukset.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Tiedät kai, mitä ovat nanostringit? Käännetään tamponin naru eteen/ylöspäin ja teipataan kiinni.

En laita kuvaa...
Joskus ihmetyttää se, että sinä...miehenä...tiedät naisten vaatetuksesta niin paljon enemmän kuin vaikkapa minä ja miksi minä taas tiedän käsitteen pieruverkkarit? :unsure: En edes käytä sellaisia:cautious:
 
Deleted member 149094
Tiedättekö, miksi yhtäkkiä alkaa tuntua, ettei teeveestä (töllö, ei juoma) tuu enää mitään. Se johtuu siitä, et kaikki juonet on jo nähnyt. Nää pyörittää samaa juonta joka sukupolvelle pikkasen eri formaateilla, mut ilmeisesti teeveen kattominen pitäis jossain vaiheessa muuttaa teeveen juomiseksi.

LA's finest. Sama tarina kahdella naispäänäyttelijällä. No, nää on ihan hyvät näyttelijät, tai toi musta on ainakin. Sit taas sitä teeveetä.
Ei tosin omatkaan jutut parane, jos katsoo samaa juonta yli parikytä vuotta :unsure:
 
Tiedättekö, miksi yhtäkkiä alkaa tuntua, ettei teeveestä (töllö, ei juoma) tuu enää mitään. Se johtuu siitä, et kaikki juonet on jo nähnyt. Nää pyörittää samaa juonta joka sukupolvelle pikkasen eri formaateilla, mut ilmeisesti teeveen kattominen pitäis jossain vaiheessa muuttaa teeveen juomiseksi.

LA's finest. Sama tarina kahdella naispäänäyttelijällä. No, nää on ihan hyvät näyttelijät, tai toi musta on ainakin. Sit taas sitä teeveetä.
Ei tosin omatkaan jutut parane, jos katsoo samaa juonta yli parikytä vuotta
Mä taas mietin tänään sitä miten ärsyttävää elokuvissa on se, että uhri jolta tursuaa veret joka reiästä, mennään hirmu kiireellä kysymään ''Oh baby baby, are you okey?? Say something!!'' ja aletaan viä ravistelemaan uhria lujaa, kun toinen kaikissa mahdollisissa tuskamuodoissa yrittää liikuttaa huuliaan.
Toinen mikä ärsyttää on se, että jos tuleva uhri on yksin asunnossa, alkaa huutelemaan ''Who is there??''....latistaa kyllä lievästi sanottuna tilanteeseen sopivaa jännitystä:cautious:
 
Mun suosikkeja on Gilmoren tytöt, Sopranos,Supernatural,CSI, Chicago Fire ja Chicago P.D ja monet muut kauhu ja poliisisarjat.
Samoja vanhoja sarjoja oon miekin kahtonut. Enkeli maantiellä oli myös ja koira haudattuna
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k. ja Elena777

Yhteistyössä