Mutta mullakin on rikkaruohot hyvin itämässä.
Kun tulee toukokuu nii voikukka, vuohenputki ja juolavehnä rehottaa komeesti pihassa.
Namnam, vuohekukkamuhennosta
Mutta mullakin on rikkaruohot hyvin itämässä.
Kun tulee toukokuu nii voikukka, vuohenputki ja juolavehnä rehottaa komeesti pihassa.
Hmm... voisi katsoa tuon Sinnerin.Kyllähän se harmittaa kun superhyvä sarja on katottu ja lisää ei ole tulossa.
The Sinner on myös melko hyvä ja erikoinen, etenkin kakkos-osa. Kolmonen on vielä kattomati.
Kas kun on ekaa kertaa sammalessa! Jotain mosswoolia. Jokunen on kookoskuidussa ja muutama kivivillassa. Kaikkea pitää kokeilla!
Se on hassun mallinen. Katsos, missä se istuu? Onko sillä äärettömän pitkä maha vai äärettömän lyhyt? Miksi se pitää oikeaa kättään, kuin se nojaisi johonkin? Mittasuhteet sitten, mut voi ehkä laittaa maalarinkin piikkiin. Mielenkiintoinenhan toi poseeraus on!Aa juu toi kuva. Mikälie fitness-muija.
Mut näätkö sä muuta?
Mulla toi mies/nainen hyppii kuin strobovalo Ihminen taitaa lähteä tulkitseen kuvaa keskeltä, jos muistan oikein, et toi saattaa olla tarkoituksenhakuinen ja ovelasti noin tarkoitettu.Mä näin ekana joutsenen. Sit tissit. Ja sen jälkeen sen miehenpään sivukuvan.
Ei, vaan laitan valokuvan sammakosta.(Kohta tulee m1eheltä kuvia missä thaikkunainen on piilotettu veroilmoitukseen....)
Siinä on vanhan äijän sivukuva. Naisen hame on sen parta.Mä näen kuvassa joutsenen ja naisen. En muuta.
Ei näy.Siinä on vanhan äijän sivukuva. Naisen hame on sen parta.
Lisää pähkäiltävää
11Lisää pähkäiltävää
Maalattuja naisia.Ei, vaan laitan valokuvan sammakosta.
Mä tykkäsin dexteristä silloin alkuun. Sitten kyllästyin kun se on vaan samaa kökköö. Tai se murto-osakin "realistisuudesta" hävis kun ei kukaan nyt vaan lahtaa väkeä noin vaan jäämättä kiinni ja muutenkin pläääh... Samoin kävi pako-sarjan kanssa, eka hyvä, toka ok. Kolmas->tää on niiiin nähty eikä jaksanu enempiä katsoa.No mutta onneksi Dexter palaa, viimeiset 10 jaksoa tulossa
Mä näin kans kikkeleitä kovastiYhdenttoista kasvot löysin mut peniksiä en viitsi laskea.
Mä en kyllä kiinnitä huomiota kuin joutseneen ja huonosti maalattuun naiseenSiinä on vanhan äijän sivukuva. Naisen hame on sen parta.
Aika ovela kuva!Ei, vaan laitan valokuvan sammakosta.
Mä oon ikärasisti! Tai arvasin kyl nenän paikan, mut tarttin apua sen lopun näkemiseen.Siinä on vanhan äijän sivukuva. Naisen hame on sen parta.
Ei taida olla pikkareita jalassa (ainakaan kännyllä katsoen) tai sitten on kunnon persvakostringit(Kohta tulee m1eheltä kuvia missä thaikkunainen on piilotettu veroilmoitukseen....)
Mä sain 17 ja 4eläintä Lisää pähkäiltävää