" Näyttää kieltä "Hmph....
" Näyttää kieltä "Hmph....
minäkii.Miepäs nään ukkelin naaman häähää
Serranon perhe niin ikään, Tie Avonleaan, Anna Vihervaarasta (mikä versio vain), Ylpeys ja ennakkoluulo, Nurse Jackie, Vampyyri päiväkirjat, Twilight, Mr Selfridge, Downton Abbey, Gilmoren tytöt, Cranfordin naiset (tää on se mitä en kerran saanu päähäni, puhuin vaan kylämummoista), Sota ja rauha, Coronation street, In treatment jne. Onhan noita.Tuli noista sarjoista mieleen, mitkä on teidän mielestä parhaita sarjoja?
Itselläni äkkiseltään mieleen tulevat ja ehdottomaan parhaimmistoon menee Generation kill, Mad men, Sopranos ja Wire.
Ja joukosta vahvasti poikkeavana omalaatuisena Serranon perhe.
True detective ykköskausi.
Luultavasti jotain tullee mieleen myöhemminkin
Miepäs nään ukkelin naaman häähää
minäkii.
Ai se on noin iso pää. Mä etsin pienempää.Tuo kaari on sen kalju pää.
Pitääpä kattoo, Downtown abbeyta en ole katsonut, vaikka kuulemani mukaan hyvä on.Ellulle suosittelen Belgravia.
Täällä on tuo järvi auki.Mulla on ehkä maailman tylsintä.
Oiskohan missään edes meri auki silleen että pääsee kalaan?
Täh! Luulin että oot kahtonna Downttonin, perhana no se kandee kahtoo.Pitääpä kattoo, Downtown abbeyta en ole katsonut, vaikka kuulemani mukaan hyvä on.
Oletko kattonut Locke & Key sarjan? Soosittelen lämpimästi
Roikkuuko se pumpuliosa vapaana?Tiedät kai, mitä ovat nanostringit? Käännetään tamponin naru eteen/ylöspäin ja teipataan kiinni.
En laita kuvaa...
Ai niinkö pääsi käymään, että ihan sillä tavalla luulitTäh! Luulin että oot kahtonna Downttonin
Joskus ihmetyttää se, että sinä...miehenä...tiedät naisten vaatetuksesta niin paljon enemmän kuin vaikkapa minä ja miksi minä taas tiedän käsitteen pieruverkkarit? En edes käytä sellaisiaTiedät kai, mitä ovat nanostringit? Käännetään tamponin naru eteen/ylöspäin ja teipataan kiinni.
En laita kuvaa...
Mä taas mietin tänään sitä miten ärsyttävää elokuvissa on se, että uhri jolta tursuaa veret joka reiästä, mennään hirmu kiireellä kysymään ''Oh baby baby, are you okey?? Say something!!'' ja aletaan viä ravistelemaan uhria lujaa, kun toinen kaikissa mahdollisissa tuskamuodoissa yrittää liikuttaa huuliaan.Tiedättekö, miksi yhtäkkiä alkaa tuntua, ettei teeveestä (töllö, ei juoma) tuu enää mitään. Se johtuu siitä, et kaikki juonet on jo nähnyt. Nää pyörittää samaa juonta joka sukupolvelle pikkasen eri formaateilla, mut ilmeisesti teeveen kattominen pitäis jossain vaiheessa muuttaa teeveen juomiseksi.
LA's finest. Sama tarina kahdella naispäänäyttelijällä. No, nää on ihan hyvät näyttelijät, tai toi musta on ainakin. Sit taas sitä teeveetä.
Ei tosin omatkaan jutut parane, jos katsoo samaa juonta yli parikytä vuotta
Mulla muuten samat paitsi ei outlander ja morsiamet.Omat suosikit:
Gilmoren tytöt
Sopranos
Vampyyrin päiväkirja
90 päivää morsiamen eri variaatiot
Vihervaaran Annan eri versiot
Tie Avonleaan
Outlander
Kaikki Clint Eastwoodin ohjaamat/näyttelemät lehvandeerukset.
Se on pimpassa.Roikkuuko se pumpuliosa vapaana?
Täällä on tuo järvi auki.
Hauskempi.. Ja valitettavasti tyylikkäämpi.. Se olis siinä vapaana roikkumassa. Sen vois värjätä siniseksi.Se on pimpassa.
No hö. Kyl me jotain sulle keksitään. Voiko siellä tehdä vielä lumiukon?*siemaisee punkkua elämän kurjuuteen*
Entäs jos otat ja laulaa luikautat pihalla kaikkia niitä kappaleita mitä me sulle annetaan laulettavaksi?*siemaisee punkkua elämän kurjuuteen*
No hö. Kyl me jotain sulle keksitään. Voiko siellä tehdä vielä lumiukon?