Saakelin robomode nappasi mun viestin
Eli totesin, että kakkosella luistaa suksi
Täällä katsotaan talviurehilua aamukympistä iltakasiin.
Eli totesin, että kakkosella luistaa suksi
Toivottavasti Suomen poitsut pärjäisi tänäänTäällä katsotaan talviurehilua aamukympistä iltakasiin.
Tiedät kai, mitä ovat nanostringit? Käännetään tamponin naru eteen/ylöspäin ja teipataan kiinni.Ei taida olla pikkareita jalassa (ainakaan kännyllä katsoen) tai sitten on kunnon persvakostringit
Eli totesin, että kakkoseen luistaa.
Tuli noista sarjoista mieleen, mitkä on teidän mielestä parhaita sarjoja?
Itselläni äkkiseltään mieleen tulevat ja ehdottomaan parhaimmistoon menee Generation kill, Mad men, Sopranos ja Wire.
Ja joukosta vahvasti poikkeavana omalaatuisena Serranon perhe.
True detective ykköskausi.
Luultavasti jotain tullee mieleen myöhemminkin
Peniksiä ja nainen ?Lisää pähkäiltävää
Hyi, kiukkuset vanhat kävyt tiiraa naista.Lisää pähkäiltävää
Nainen,joutsen ja sitten miehen kasvot sivuttain(Kohta tulee m1eheltä kuvia missä thaikkunainen on piilotettu veroilmoitukseen....)
Oudon aikaisin aloitat. Minä kylvin chilit viime vuonna helmikuun lopulla ja satoa tuli 5-6 ämpärillistä.Jep! Kylmiössä on pieni öljypatteri lattialla ja chilit ja jotain muutakin itää tasaisessa 26 asteen lämmössä.
Oudon aikaisin aloitat. Minä kylvin chilit viime vuonna helmikuun lopulla ja satoa tuli 5-6 ämpärillistä.
Sulle kiusoittelua...Noista jää suuri osa sisäkasveiksi. Ensi kuussa kylvän seuraavan satsin.
Ni ja osa siemenistä on jotain mitä kummisetä toi espanjasta. Ei hajuakaan, mitä niistä kasvaa, jos kasvaa.
Musta kuningatar oli hyvä, en olisi arvannut, että shakin peluusta saa mielenkiintoista. Sitten tykkäsin Sharp Objects -sarjasta, jossa on kaikki elementit, joista tykkäsin eli syvä etelä ja kadonnut lapsi. Samoin True Detectiven 1 ja 3 kaudet (2. kautta ei ole olemassa). The Boys oli myös absurdiudessaan loistava. The Crown on edelleen ehkä lempisarjani.Tuli noista sarjoista mieleen, mitkä on teidän mielestä parhaita sarjoja?
Itselläni äkkiseltään mieleen tulevat ja ehdottomaan parhaimmistoon menee Generation kill, Mad men, Sopranos ja Wire.
Ja joukosta vahvasti poikkeavana omalaatuisena Serranon perhe.
True detective ykköskausi.
Luultavasti jotain tullee mieleen myöhemminkin
7Lisää pähkäiltävää
Kuin ei oo True detective 2:sta? Se missä on Rachel McAdams ja Colin Farrell? Katoin muutaman jakson mutta ei iskenyt.Musta kuningatar oli hyvä, en olisi arvannut, että shakin peluusta saa mielenkiintoista. Sitten tykkäsin Sharp Objects -sarjasta, jossa on kaikki elementit, joista tykkäsin eli syvä etelä ja kadonnut lapsi. Samoin True Detectiven 1 ja 3 kaudet (2. kautta ei ole olemassa). The Boys oli myös absurdiudessaan loistava. The Crown on edelleen ehkä lempisarjani.
Psssst.... ne vaan huijaa meitä, en minäkään näeMä en vaan näe sitä ukkelin kasvoa kuvassa.
Hehee, mä teeskentelen, että sitä ei ole olemassa. Oli niin huono...Kuin ei oo True detective 2:sta? Se missä on Rachel McAdams ja Colin Farrell? Katoin muutaman jakson mutta ei iskenyt.
Crownin unohdin, se on myös todella hyvä. Vaikka kuninkaalliset ei ikinä kummemmin ole kiehtonut mutta tuo on niin loistavasti tehty ja hyviä näyttelijöitä että kehut sille.
Muita en ole katsonut, ainakaan niin että muistaisin. Toi sharp objects herätti mielenkiinnon.
Se oli sikäli pettymys koska pidän rachelistä paljon, mutta tuohon rooliin se ei vaan hymykuoppineen istunut sitten mitenkään päin...Hehee, mä teeskentelen, että sitä ei ole olemassa. Oli niin huono...
Sulle kiusoittelua...
Mitä näet kuvassa? Mä näen sitruunapuun. (ei ole piilokuva)
Tuo kaari on sen kalju pää.Mä en vaan näe sitä ukkelin kasvoa kuvassa.
Miepäs nään ukkelin naaman häähääPsssst.... ne vaan huijaa meitä, en minäkään näe
Hmph....Miepäs nään ukkelin naaman häähää