Nii nyt täällä päivystää vain nutturapäätätejä.Eli olen jälleen ollut väärässä paikassa väärään aikaan väärien tyyppien seurassa...
(Tai ainaki 1. Muista en tiedä)
Nii nyt täällä päivystää vain nutturapäätätejä.Eli olen jälleen ollut väärässä paikassa väärään aikaan väärien tyyppien seurassa...
Kannattaisi mennä Sudaniin (maailman köyhimpiä maita), jos pieniä ja siroja naisia etsii...
Eivät sudanilaiset pääsääntöisesti siroja ole, vaikka nälkä olisikin ikävän tuttu vieras. Tässä esimerkkinä Awak Kuier, 195 cm. Awak on Suomen lahjakkain naiskoripalloilija ja siirtynee pian USAn ammattilaissarjoihin.Ei oo tarpeeks valkonen nahka, eikä silmätkään oo vinossa, eli ei varmanakaan kelpaa!
Haluaisin nähdä kun Awak heittää sinut niska-perseottella saunan taakse.Eivät sudanilaiset pääsääntöisesti siroja ole, vaikka nälkä olisikin ikävän tuttu vieras. Tässä esimerkkinä Awak Kuier, 195 cm. Awak on Suomen lahjakkain naiskoripalloilija ja siirtynee pian USAn ammattilaissarjoihin.
Hän on myös esimerkki hienosti sopeutuneesta pakolaisesta. Jehovantodistajaperhe tuli Suomeen (Kotkaan) pikkulapsena islamilaishallinnon sortamasta Etelä-Sudanista (Egyptin kautta, missä Awak syntyi). Puhuu täydellistä suomea. Kulttuuritausta vaikuttaa sopeutumiseen.
Halaus!Huomenta
Aamuyöstä loppui vilustelu ja siihen vaikutti selvästi se, että mahan kipristely helpotti myös.
Vielä juilii tuonne munasarja/kohtu ympäristöön, mutta ei läheskään niin kovaa kuin aiemmin.
Kahvia toinenkin litra koneeseen niin alkaa heräämään!Huomenta!
Heräämisen kanssa vähän haasteita, mutta eiköhän se tässä viimeistää kuukauden päästä tapahdu..
Oliskos ratkaisu hinata se telkku sängyn viereen. Voisit sitten nukkua ja katsella samanaikaisesti, eikä paikat jumittelisi.Huomenta vaan kaikille!
Mun tartteis hommata joku henkilökohtainen valvoja joka vahtis mun nukkumaan menot.
Eilenkin TAAS niinkuin joka ilta ja yö oli ihan pakko kukkua televisiotuolissa nitkahdella ja torkahdella niskat solmussa pitkälle yöhön ennenkuin menin sänkyyn.... Sillä seurauksella että niskanikamat on kuin silitysraudalla poltettu, pää ei meinaa kääntyä ja pyörryttää aina kun kääntyy.
No sitä saa mitä tilaa, joskus vaan pitää mennä perse edellä puuhun ja sieltä tipahtaa päälteen alas ennenkuin uskoo...
Halaus,hyvä että alkaa helpottamaanHuomenta
Aamuyöstä loppui vilustelu ja siihen vaikutti selvästi se, että mahan kipristely helpotti myös.
Vielä juilii tuonne munasarja/kohtu ympäristöön, mutta ei läheskään niin kovaa kuin aiemmin.
Tai toinen telkku makkariin. Mulla on 2 telkkua.Oliskos ratkaisu hinata se telkku sängyn viereen. Voisit sitten nukkua ja katsella samanaikaisesti, eikä paikat jumittelisi.
Meillä on myös 2 telkkaria,olkkarissa ja makkarissaTai toinen telkku makkariin. Mulla on 2 telkkua.
Huomenta, toivottavasti miehes parantuu pian nokkosrokostaHuomenet juu. Oli täälläkin yö, miehelle iski kesken kaiken nokkosrokkoa käsivarsiin. Sitä sit ihmeteltiin yhdessä tuumin.
Seuraavaksi voisi ajella työkämpille kastelemaan viherkasvit. Laakeripuun voisi tuoda mukanaan ku ei oo erityisemminpakkasta.
Mä sain nuo telkut käytetettynä. Mä ostin telkun uutena viimeks 90-luvulla.me ollaan niin köyhiä ettei ole kuin 1 telekkari ja sekin vasitussa tv-huoneessa
Laita herätyskello, niin tiedät mennä nukkumaanHuomenta vaan kaikille!
Mun tartteis hommata joku henkilökohtainen valvoja joka vahtis mun nukkumaan menot.
Eilenkin TAAS niinkuin joka ilta ja yö oli ihan pakko kukkua televisiotuolissa nitkahdella ja torkahdella niskat solmussa pitkälle yöhön ennenkuin menin sänkyyn.... Sillä seurauksella että niskanikamat on kuin silitysraudalla poltettu, pää ei meinaa kääntyä ja pyörryttää aina kun kääntyy.
No sitä saa mitä tilaa, joskus vaan pitää mennä perse edellä puuhun ja sieltä tipahtaa päälteen alas ennenkuin uskoo...
Mulla oli joskus vuosia sitten makkarissa toinen tv, mutta totesin sitten ettei se tehnyt kuntoilulle hyvää...koska sängyssä kun kerran jaksoi sopivan kanavan avata niin eehän tuota jaksana muuta kun vessassa ja keettiössä kääväTai toinen telkku makkariin. Mulla on 2 telkkua.
Oliskos ratkaisu hinata se telkku sängyn viereen. Voisit sitten nukkua ja katsella samanaikaisesti, eikä paikat jumittelisi.
Ei hyvä idea. Meillä oli joskus telkkari myös makkarissa, sillä seurauksella että mies katteli sitä kirjaimellisesti koko yön, ja koska minä olen herkkäuninen niin heräilin aina kun jotain tapahtu tai tuli loppu musiikki tai ylipäätään välkehtivään valoon.Tai toinen telkku makkariin. Mulla on 2 telkkua.
kerroppa tuosta pikkusen lähemmin, suihkuttelen pitkän kaavan mukaan jne.
Laitan oikein lämpimän suihkun valuun, sitten menen suihkun alle seisomaan ja seison siinä "lamaantuneena" parikymmentä minuuttia. Pesen hiukset shampoolla, laitan hoitoaineen, pesen kehon, huuhtelen ja seison taas niin kauan kun tuntuu että naapurit varmaan luulee että joku on sammunut suihkuun. Sitten kuivaan ja puen kylpytakinkerroppa tuosta pikkusen lähemmin
Jos toinen nukkuu niin telkkua ei katsota makkarissa! Ei ainakaan mun makkarissa.Ei hyvä idea. Meillä oli joskus telkkari myös makkarissa, sillä seurauksella että mies katteli sitä kirjaimellisesti koko yön, ja koska minä olen herkkäuninen niin heräilin aina kun jotain tapahtu tai tuli loppu musiikki tai ylipäätään välkehtivään valoon.
Jos jotain niin mies pitäisi varmaan vaihtaa sellaiseen joka nukkuu yöllä, tai sitten vaan kerätä se itsekuri jostain. Jos mies on vaikka yötöissä niin minä harvemmin edes katselen pitkään telkkaria vaan saatan olla kännykällä, tai useimminkin vaan olen ja nautin hiljaisuudesta ja "omasta ajasta", suihkuttelen pitkän kaavan mukaan jne.