Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kannattaisi mennä Sudaniin (maailman köyhimpiä maita), jos pieniä ja siroja naisia etsii...
Ei oo tarpeeks valkonen nahka, eikä silmätkään oo vinossa, eli ei varmanakaan kelpaa!
Eivät sudanilaiset pääsääntöisesti siroja ole, vaikka nälkä olisikin ikävän tuttu vieras. Tässä esimerkkinä Awak Kuier, 195 cm. Awak on Suomen lahjakkain naiskoripalloilija ja siirtynee pian USAn ammattilaissarjoihin.
Hän on myös esimerkki hienosti sopeutuneesta pakolaisesta. (y)Jehovantodistajaperhe tuli Suomeen (Kotkaan) pikkulapsena islamilaishallinnon sortamasta Etelä-Sudanista (Egyptin kautta, missä Awak syntyi). Puhuu täydellistä suomea. Kulttuuritausta vaikuttaa sopeutumiseen.




 
vierailija
Eivät sudanilaiset pääsääntöisesti siroja ole, vaikka nälkä olisikin ikävän tuttu vieras. Tässä esimerkkinä Awak Kuier, 195 cm. Awak on Suomen lahjakkain naiskoripalloilija ja siirtynee pian USAn ammattilaissarjoihin.
Hän on myös esimerkki hienosti sopeutuneesta pakolaisesta. Jehovantodistajaperhe tuli Suomeen (Kotkaan) pikkulapsena islamilaishallinnon sortamasta Etelä-Sudanista (Egyptin kautta, missä Awak syntyi). Puhuu täydellistä suomea. Kulttuuritausta vaikuttaa sopeutumiseen.
Haluaisin nähdä kun Awak heittää sinut niska-perseottella saunan taakse.
 
Huomenta

Aamuyöstä loppui vilustelu ja siihen vaikutti selvästi se, että mahan kipristely helpotti myös.
Vielä juilii tuonne munasarja/kohtu ympäristöön, mutta ei läheskään niin kovaa kuin aiemmin.
Halaus!
Kyllä se siitä, kohta oot jo täysissä ruumiin ja sielun voimissa näyttämään maailmalle närhen munat!:love:
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Elena777 ja Kais
Huomenta vaan kaikille!:)

Mun tartteis hommata joku henkilökohtainen valvoja joka vahtis mun nukkumaan menot:rolleyes:.
Eilenkin TAAS niinkuin joka ilta ja yö oli ihan pakko kukkua televisiotuolissa nitkahdella ja torkahdella niskat solmussa pitkälle yöhön ennenkuin menin sänkyyn.... Sillä seurauksella että niskanikamat on kuin silitysraudalla poltettu, pää ei meinaa kääntyä ja pyörryttää aina kun kääntyy:cautious:.

No sitä saa mitä tilaa, joskus vaan pitää mennä perse edellä puuhun ja sieltä tipahtaa päälteen alas ennenkuin uskoo...:ROFLMAO:
 
Huomenta vaan kaikille!

Mun tartteis hommata joku henkilökohtainen valvoja joka vahtis mun nukkumaan menot.
Eilenkin TAAS niinkuin joka ilta ja yö oli ihan pakko kukkua televisiotuolissa nitkahdella ja torkahdella niskat solmussa pitkälle yöhön ennenkuin menin sänkyyn.... Sillä seurauksella että niskanikamat on kuin silitysraudalla poltettu, pää ei meinaa kääntyä ja pyörryttää aina kun kääntyy.

No sitä saa mitä tilaa, joskus vaan pitää mennä perse edellä puuhun ja sieltä tipahtaa päälteen alas ennenkuin uskoo...
Oliskos ratkaisu hinata se telkku sängyn viereen. Voisit sitten nukkua ja katsella samanaikaisesti, eikä paikat jumittelisi.
 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
Huomenta,menkka ja fibrokipuja yöllä. Osan yöstä ei saanut nukuttua,mutta nukahin jossain vaiheessa.
Vapaapäivä,pyykinpesua ja jos jaksaisin ainakin pienellä lenkillä käydä.
Ohjaaja lähetti aamulla viestin,että selvittää tänään työkkärin kanssa virheellistä lausuntoa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja m.e.k.
Deleted member 149094
Huomenta vaan kaikille!

Mun tartteis hommata joku henkilökohtainen valvoja joka vahtis mun nukkumaan menot.
Eilenkin TAAS niinkuin joka ilta ja yö oli ihan pakko kukkua televisiotuolissa nitkahdella ja torkahdella niskat solmussa pitkälle yöhön ennenkuin menin sänkyyn.... Sillä seurauksella että niskanikamat on kuin silitysraudalla poltettu, pää ei meinaa kääntyä ja pyörryttää aina kun kääntyy.

No sitä saa mitä tilaa, joskus vaan pitää mennä perse edellä puuhun ja sieltä tipahtaa päälteen alas ennenkuin uskoo...
Laita herätyskello, niin tiedät mennä nukkumaan :D
 
  • Haha
Reactions: Echo ja Ellimaar
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar ja ruuttis
Oliskos ratkaisu hinata se telkku sängyn viereen. Voisit sitten nukkua ja katsella samanaikaisesti, eikä paikat jumittelisi.
Tai toinen telkku makkariin. Mulla on 2 telkkua.
Ei hyvä idea. Meillä oli joskus telkkari myös makkarissa, sillä seurauksella että mies katteli sitä kirjaimellisesti koko yön, ja koska minä olen herkkäuninen niin heräilin aina kun jotain tapahtu tai tuli loppu musiikki tai ylipäätään välkehtivään valoon:unsure:.

Jos jotain niin mies pitäisi varmaan vaihtaa sellaiseen joka nukkuu yöllä:ROFLMAO:, tai sitten vaan kerätä se itsekuri jostain. Jos mies on vaikka yötöissä niin minä harvemmin edes katselen pitkään telkkaria vaan saatan olla kännykällä, tai useimminkin vaan olen ja nautin hiljaisuudesta ja "omasta ajasta", suihkuttelen pitkän kaavan mukaan jne.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
kerroppa tuosta pikkusen lähemmin
Laitan oikein lämpimän suihkun valuun, sitten menen suihkun alle seisomaan ja seison siinä "lamaantuneena" parikymmentä minuuttia. Pesen hiukset shampoolla, laitan hoitoaineen, pesen kehon, huuhtelen ja seison taas niin kauan kun tuntuu että naapurit varmaan luulee että joku on sammunut suihkuun:unsure:. Sitten kuivaan ja puen kylpytakin:giggle:
Ei tainnut olla ihan sun haaveiden mukainen versio:ROFLMAO:
 
Ei hyvä idea. Meillä oli joskus telkkari myös makkarissa, sillä seurauksella että mies katteli sitä kirjaimellisesti koko yön, ja koska minä olen herkkäuninen niin heräilin aina kun jotain tapahtu tai tuli loppu musiikki tai ylipäätään välkehtivään valoon.

Jos jotain niin mies pitäisi varmaan vaihtaa sellaiseen joka nukkuu yöllä, tai sitten vaan kerätä se itsekuri jostain. Jos mies on vaikka yötöissä niin minä harvemmin edes katselen pitkään telkkaria vaan saatan olla kännykällä, tai useimminkin vaan olen ja nautin hiljaisuudesta ja "omasta ajasta", suihkuttelen pitkän kaavan mukaan jne.
Jos toinen nukkuu niin telkkua ei katsota makkarissa! Ei ainakaan mun makkarissa. :sneaky:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä