Sipilän väitteet joutumisesta nyrkiniskujen kohteeksi eivät saa tukea videosta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sipilä on juuri joutunut väkivallan uhriksi ja te takerrutte lillukanvarsiin.
Sipilä on omalla politiikallaan aiheuttanut lukuisia tapauksia joissa suomalaisia on tapettu, raizkattu, pahoinpidelty törkeästi ja nyt Sipilä kehtaa nillittää tönimisestä. Sipilän on pakko olla narsisti, koska muuten tekojen ja puheiden ristiriitaa on vaikea ymmärtää.
 
Neiti Juha Sipilää harmittaa, kun vuotaja paljasti hänet VALEHTELIJAKSI!


”Lyömistä nyrkein tai muuta fyysistä kimppuun käymistä ei videon perusteella tässä vaiheessa ole havaittavissa.”
 
vierailija
Sipilä sanoi, että "nyrkeillä käytiin päälle". Se tarkoittaa suomeksi, että ei käytetty astaloa. Asiasta jankkaaminen on sama kuin jos Sipilä olisi sanonut, että "riveleihin käytiin kiinni" ja sitten videota analysoitaisiin ja ilmoitettaisiin, että ei käyty riveleihin kiinni kun takaa päin tönäistiin.
 
Sipilä sanoi, että "nyrkeillä käytiin päälle". Se tarkoittaa suomeksi, että ei käytetty astaloa. Asiasta jankkaaminen on sama kuin jos Sipilä olisi sanonut, että "riveleihin käytiin kiinni" ja sitten videota analysoitaisiin ja ilmoitettaisiin, että ei käyty riveleihin kiinni kun takaa päin tönäistiin.
Ei ole sama asia, koska sanoi että häntä oli lyöty ihan kunnolla eikä pelkästään tönäisty,
https://www.is.fi/politiikka/art-2000007734587.html
– Poliisin tämänhetkisten tietojen mukaan kansanedustaja ylitti suojatietä, kun vastaantulija löi häntä nyrkein.
Sipilä kertoi tiistaina MTV:lle, että hän tuli palaverista, minkä jälkeen kimppuun käytiin nyrkein. Kyse ei siis ollut Sipilän mukaan pelkästä kevyestä tönäisystä.
– Kyllä lyötiin ihan kunnolla. Nyrkein käytiin päälle, Sipilä kuvaili
MTV:lle.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
Sipilä on omalla politiikallaan aiheuttanut lukuisia tapauksia joissa suomalaisia on tapettu, raizkattu, pahoinpidelty törkeästi ja nyt Sipilä kehtaa nillittää tönimisestä. Sipilän on pakko olla narsisti, koska muuten tekojen ja puheiden ristiriitaa on vaikea ymmärtää.
nuo narskuthan uskoo oikeasti omiin valheisiinsa

tiedän ja tunnen vastaavanlaisen tyypin
 
vierailija
Sipilä on suoraan sanoin tyhmä. Yhtä tyhmä kuin vaikkapa ryöstäjät ja pahoinpitelijät kaupungeissa, eivät tajua että melko varmasti jäävät kiinni koska kameroita on niin runsaasti

Puolustelijansa täällä ovat aivan yhtä tyhmiä, koska kannattavat valehtelua kannattajille, kansalle ja medialle
 
vierailija
Kunnon tönäisy takaapäin voi tuntua lyömiseltä, kun kämmenet kunnolla selkään tömähtää.
Sitä paitsi avokämmenelläkin voi lyödä. Itse en ainakaan videolta nähnyt mitä siinä tarkalleen tapahtui. Omituista saivartelua heti kun oletettavasti vasemmistolainen syyllistyy poliittiseen väkivaltaan. Toiseen suuntaan otsikot olisivat, että yritettiin tappaa, vaikka uhri itse puhuukin vain nyrkkihyökkäyksestä.
 
vierailija
Sitä paitsi avokämmenelläkin voi lyödä. Itse en ainakaan videolta nähnyt mitä siinä tarkalleen tapahtui. Omituista saivartelua heti kun oletettavasti vasemmistolainen syyllistyy poliittiseen väkivaltaan. Toiseen suuntaan otsikot olisivat, että yritettiin tappaa, vaikka uhri itse puhuukin vain nyrkkihyökkäyksestä.
saivartelua???

pöpilän juha jäi valheesta kiinni, sekös häntä ja kepuleita harmittaa, noloin hommahan se on eikä loppujen lopuksi tuo mitättömän pieni tönäisy
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
Kunnon tönäisy takaapäin voi tuntua lyömiseltä, kun kämmenet kunnolla selkään tömähtää.
No ei oikeasti voi tönäisy tuntua lyömiseltä, eikä tunnu. Eikä tuossa ollut kyseessä edes mikään täydellä voimalla tehty tönäisy. Sen verran ison näköinen on Sipilää tönäissyt kaveri, että jos se olisi tuupannut täydellä voimalla, olisi Sipilä naamallaan maassa
Olen sen verran viettänyt aikaa kontaktimatoilla, että voin luvata ja vannoa, että edes amatööri ei sekottaisi näitä kahta toisiinsa. .
 

Yhteistyössä